2021-04-19, 12:16
Medlem
2021-04-19, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Jag tror att gränslandet sänds efter Robinson avsnitt ikväll för att de har börjat med liksom i Farmen.
Att de bara skall vara 3 i taget där så att en får komma tillbaka direkt och att det också är därför att det är en mindre i ena laget i Robinson nu.

Det är möjligt att det blir efter kvällens avsnitt. Tycker att de kunde ha satt ut en tid på instagram så att man visste vilket klockslag det släpps. Men idag bör det börja visas iaf.
2021-04-19, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det är möjligt att det blir efter kvällens avsnitt. Tycker att de kunde ha satt ut en tid på instagram så att man visste vilket klockslag det släpps. Men idag bör det börja visas iaf.
Inget konstigt. De gjorde så förra året också.
2021-04-19, 12:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jag tror att gränslandet sänds efter Robinson avsnitt ikväll för att de har börjat med liksom i Farmen.
Att de bara skall vara 3 i taget där så att en får komma tillbaka direkt och att det också är därför att det är en mindre i ena laget i Robinson nu.

Så kan det vara att Gränslandet inte släpps förrän efter Robinsonavsnittet sänts ikväll. Märkligt att det är olika datum oavsett på TV4 Play och CMore. På Fl.B. idag ser inte jag aviseringarna (de rödmarkerade siffrorna upptill på sidan) när jag är inloggad. Är det bara jag som har strul med det? Eller är det flera som har problem? Om jag missar att svara någon i tråden som svarat mig - så beror det på detta. Hoppas det löser sig och jag har skickat "felmeddelande" till vår moderator i tråden Dr.King och kanske jag får svar senare - vet ej.

Dagens avsnitt av Robinson och t ex Gränslandet kommer jag inte att kommentera förrän avsnitten har gått samma kväll på TV4 - för att inte spoila något och jag tycker bara det är jobbigt att sitta och skriva under spoiler. Det tar bara en massa tid och blir så tramsigt enligt mig - enklare att följa rutinen: Skriva först när avsnitten gått på TV4.
2021-04-19, 12:23
Medlem
Centipedes avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zgKE94/ville-lamna-robinson-frivilligt--men-tvingades-kvar-efter-chocken-i
2021-04-19, 12:24
Medlem
[spoiler]Synd att inte wrenkler kunde stannat 1 dag till så hade han fått en nytt lag och kunnat pakta ihop sig mot dom som svek han. Då hade han kanske varit mer sugen på att stanna kvar./SPOILER]
2021-04-19, 12:34
Bannlyst
Per hittade kärleken kort efter sitt deltagande i Robinson och satsar nu på att skaffa barn genom surrogat enligt QX. Någon som vet vem karlen är?

Hoppas renskötaren kommer in ikväll, verkar vara sjukt skön person. Behövs lite nya ansikten nu. Tråkigt att Wrenkler vill lämna, de två hade nog kommit bra överens.
2021-04-19, 12:42
Medlem
CS128s avatar
Citat:
I den här videon säger Paul-Michael Wrenkler att han uppskattar kommentarerna från Flashback.
https://delivery.youplay.se/r/0E777

I denna artikel samt videoklipp från Wrenkler så pratar han om det kontrakt som jag tidigare har nämnt i denna tråd = de fick inte bryta det hur som helst. Sedan står det att Olivia också ville hoppa av och redan efter en vecka men övertalades att stanna kvar. En suddig bild visas också i artikeln där man ser laget sitta vid ett träbord (som inte finns i avsnitten av Robinson) och ett par stora kastruller på backen på deras "avskedsmiddag" för Wrenkler - kvällen innan Örådet i Söndags. Alltså gav produktionen laget lite extra mat - vad det var för mat har inte omtalats - för att säga "Hej då till Wrenkler"
2021-04-19, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LagetBak

2021-04-19, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
I denna artikel samt videoklipp från Wrenkler så pratar han om det kontrakt som jag tidigare har nämnt i denna tråd = de fick inte bryta det hur som helst. Sedan står det att Olivia också ville hoppa av och redan efter en vecka men övertalades att stanna kvar. En suddig bild visas också i artikeln där man ser laget sitta vid ett träbord (som inte finns i avsnitten av Robinson) och ett par stora kastruller på backen på deras "avskedsmiddag" för Wrenkler - kvällen innan Örådet i Söndags. Alltså gav produktionen laget lite extra mat - vad det var för mat har inte omtalats - för att säga "Hej då till Wrenkler"
Intressant. Avsnitten gav intrycket att det var Hayes som fick henne att vilja stanna kvar.
2021-04-19, 13:13
Medlem
Elias sade när Hayes röstades ut att han skulle rösta på en person som inte presterade i tävlingar. Det var bara hyckleri, för hans röst föll på Hayes.
2021-04-19, 13:13
Medlem
Fått svar från Wrenkler igen.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-19 kl. 13:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in