Citat:
Ursprungligen postat av
Centipede
Jag tror att gränslandet sänds efter Robinson avsnitt ikväll för att de har börjat med liksom i Farmen.
Att de bara skall vara 3 i taget där så att en får komma tillbaka direkt och att det också är därför att det är en mindre i ena laget i Robinson nu.
Så kan det vara att Gränslandet inte släpps förrän efter Robinsonavsnittet sänts ikväll. Märkligt att det är olika datum oavsett på TV4 Play och CMore. På Fl.B. idag ser inte jag aviseringarna (de rödmarkerade siffrorna upptill på sidan) när jag är inloggad. Är det bara jag som har strul med det? Eller är det flera som har problem? Om jag missar att svara någon i tråden som svarat mig - så beror det på detta. Hoppas det löser sig och jag har skickat "felmeddelande" till vår moderator i tråden Dr.King och kanske jag får svar senare - vet ej.
Dagens avsnitt av Robinson och t ex Gränslandet kommer jag inte att kommentera förrän avsnitten har gått samma kväll på TV4 - för att inte spoila något och jag tycker bara det är jobbigt att sitta och skriva under spoiler. Det tar bara en massa tid och blir så tramsigt enligt mig - enklare att följa rutinen: Skriva först när avsnitten gått på TV4.