2021-04-19, 10:38
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.
INTE MITT INLÄGG
"Ursprungligen postat av Sirap.

Ludvig bekräftade precis mitt teori på instagram - att de höll tyst om allt för att produktionen inte skulle lägga sig i. Det enda logiska.

"Anledningen att vi då inte sa något till wrenkler och Alexander var just för att produktionen inte skulle lägga sig i. Nu lyckades ändå produktionen "rädda" kvar alex till gränslandet som egentligen inte skulle öppnas efter detta örådet(detta är bekräftat av produktionen själva).""

Varför står det att jag har postat det här? Det är fan Ludvig själv som har gjort och sen skrivit mitt användarnamn på det. Han säger väl bara så i efterhand för att han kom på att det var det enda som var lite rimligt. Ludde saknar ryggrad så skulle aldrig försvara han.
Det buggar ibland - det där som du omnämner skrevs av peterZiipen
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ser nu att han börjat svara alla så man var inte så speciell. haha Nä men kul att han pratar med folk som blir nyfikna och ställer frågor om vad som helst. Ville veta om han lade sig i immunitetstävlingen och fick svaret.

Nej jag la av mig verkligen inte, de där stockarna var snustorra och mina byxor var i polyester så hade inget grepp över huvud taget.

Har ställt en fråga till.

Nja hälsa från Flashback kommer jag nog inte våga göra. heh Men jag skriver under på allt här ovan. Hen kommer kanske lyckas få till det nu med romantiken också med tanke på att minst 1 man har stött på hen på sociala medier.

Varför har man slutat få notifikationer när man blir citerad?
Ja som jag har misstänkt hela tiden som var det där snyftandet om att han ville hem bara trams för han ville bli krusad med. Va tusan försökte han annars vinna immunitet för - helt meningslöst eller än mer stick i stäv med hans utfästelser om att han ville hem - hade han vunnit immunitet så hade han ju inte kunnat bli utröstad å få komma hem - nej den gode Wrenkler var full av BS där på ön skitsur för att han inte fick cred för sin i hans tycke fantastiska överlevnadskunskaper Har inget till övers för femman men det går åt två för en tango

De håller på å bygger om sidan så citatklockan kommer nog snart tillbaka
2021-04-19, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Bästa sättet att ställa en diagnos på en person är att observera personen i en sådan här situation. Du tror dig i nästa mening kunna säga att han inte har en diagnos. Ser du dubbelmoralen? Han ar drag av adhd. Och liksom mig har han svårt med den dubbelmoralen. Ingen kan ställa diagnos men du kan själv utesluta. Vi klarar inte hålla tyst fast vi vet att ibland kan man tjäna på det. Han är kreativ försöker finna egna sätt att hitta mat. Ser mig själv i honom.
Hahaha, det finns absolut inga likheter mellan dig och Wrenkler. Absurt påstående. Jag är förolämpad å Wrenklers vägnar.
2021-04-19, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det vart ett tvärkort snack med Anders dock

2021-04-19, 11:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Inte fan heller - de ville få ut Alex. Hela laget la sig i robinsontävlingen så de skulle få rösta ut Alex innan som de befarade en sammanslagning skulle komma. Det syntes tydligt på Ludde när de stod å balanserade då han bara stod å flinade och dessutom lurade iväg Wrenkler så de förlorade eller rättare sagt vann välbehövlig tid för att lyckas med att förlora utan att det märktes att de lade sig. Tidigare när de vann sa ju t.o.m. Ludde att han hellre hade velat förlora så de kunnat bli av med en i laget (Alex!).
Som sagt en efterhandskonstruktion. Det finns mycket man kan hitta på å säga när man håller på med damage control.

Förstår verkligen inte vad du yrar om... Femman sa explicit efter örådet att det var en strategi dem hade att hålla tyst om att det var Alex de tänkte rösta på. Ludvig m fl är sluga och kan, tro det eller ej, tänka längre än 1+1.

Planen var kort sagt: Få alla att tro att de skulle rösta ut Wrenkler, när de egentligen planerade att rösta hem Alex. För femman vet att tvister och immuniteter kan dyka upp hejvilt.
2021-04-19, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Förstår verkligen inte vad du yrar om... Femman sa explicit efter örådet att det var en strategi dem hade att hålla tyst om att det var Alex de tänkte rösta på. Ludvig m fl är sluga och kan, tro det eller ej, tänka längre än 1+1.

Planen var kort sagt: Få alla att tro att de skulle rösta ut Wrenkler, när de egentligen planerade att rösta hem Alex. För femman vet att tvister och immuniteter kan dyka upp hejvilt.
De röstade ut Alex för att de hoppades att Wrenkler självmant skulle hoppa av. Deras taktik är att mobba ut folk.
2021-04-19, 11:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Bästa sättet att ställa en diagnos på en person är att observera personen i en sådan här situation. Du tror dig i nästa mening kunna säga att han inte har en diagnos. Ser du dubbelmoralen? Han ar drag av adhd. Och liksom mig har han svårt med den dubbelmoralen. Ingen kan ställa diagnos men du kan själv utesluta. Vi klarar inte hålla tyst fast vi vet att ibland kan man tjäna på det. Han är kreativ försöker finna egna sätt att hitta mat. Ser mig själv i honom.

Jag menar rätt och slätt: Man kan inte ställa diagnoser på en persons beteende som deltar i en dokusåpa dessutom i en totalt främmande situation och som vi ser drygt 5-15 minuters ihopklippta filmsnuttar utav. Hur medicinskt grundat är det? Inget. Dessutom tror jag knappast att någon i denna tråd ens har läkarutbildning inom detta ämne. Vem som helst i gänget av deltagarna beter som som "klassiska diagnoser" någon gång under denna dokusåpa utan att ha dessa diagnoser i verkligheten.

Nyss har jag kollat dagens avsnitt av Robinson på TV4 Play. Fortfarande ligger Gränslandet med datum 19 April "berett" (har sökt upp det och bokmärkt som favorit) men det går INTE att öppna och se - dom måste ha klantat sig på TV4 Play rejält för nu tror jag att avsnittet inte kommer att sändas förrän den 25 April som det tydligen enligt andra har aviserats på CMore.
Senast redigerad av CS128 2021-04-19 kl. 11:36.
2021-04-19, 11:50
Medlem
dwgs avatar
Får hoppas att det blir sammanslagning nu, så lag Syd får Wrenkler på sin sida och att han vill vara kvar (nytändning) så kan de slänga ut en efter en i Nord
2021-04-19, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JukeMyPuke
Angående måndagens avsnitt. Goda nyheter!

2021-04-19, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Löjlig jämförelse.

2021-04-19, 12:02
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nyss har jag kollat dagens avsnitt av Robinson på TV4 Play. Fortfarande ligger Gränslandet med datum 19 April "berett" (har sökt upp det och bokmärkt som favorit) men det går INTE att öppna och se - dom måste ha klantat sig på TV4 Play rejält för nu tror jag att avsnittet inte kommer att sändas förrän den 25 April som det tydligen enligt andra har aviserats på CMore.
Jag tror att gränslandet sänds efter Robinson avsnitt ikväll för att de har börjat med liksom i Farmen.
Att de bara skall vara 3 i taget där så att en får komma tillbaka direkt och att det också är därför att det är en mindre i ena laget i Robinson nu.
2021-04-19, 12:11
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ser nu att han börjat svara alla så man var inte så speciell. haha Nä men kul att han pratar med folk som blir nyfikna och ställer frågor om vad som helst. Ville veta om han lade sig i immunitetstävlingen och fick svaret.

Nej jag la av mig verkligen inte, de där stockarna var snustorra och mina byxor var i polyester så hade inget grepp över huvud taget.

Har ställt en fråga till.

Nja hälsa från Flashback kommer jag nog inte våga göra. heh Men jag skriver under på allt här ovan. Hen kommer kanske lyckas få till det nu med romantiken också med tanke på att minst 1 man har stött på hen på sociala medier.

Varför har man slutat få notifikationer när man blir citerad?
I den här videon säger Paul-Michael Wrenkler att han uppskattar kommentarerna från Flashback.
https://delivery.youplay.se/r/0E777
Senast redigerad av Centipede 2021-04-19 kl. 12:17.
2021-04-19, 12:14
Medlem
Citat:

Ska inte Gränslandet vara släppt nu?
Släpps nog ikväll, efter TV-sändningen av kvälkens Robinson-avsnitt.
Senast redigerad av Heymid 2021-04-19 kl. 12:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in