Citat:
Det buggar ibland - det där som du omnämner skrevs av peterZiipenINTE MITT INLÄGG
"Ursprungligen postat av Sirap.
Ludvig bekräftade precis mitt teori på instagram - att de höll tyst om allt för att produktionen inte skulle lägga sig i. Det enda logiska.
"Anledningen att vi då inte sa något till wrenkler och Alexander var just för att produktionen inte skulle lägga sig i. Nu lyckades ändå produktionen "rädda" kvar alex till gränslandet som egentligen inte skulle öppnas efter detta örådet(detta är bekräftat av produktionen själva).""
Varför står det att jag har postat det här? Det är fan Ludvig själv som har gjort och sen skrivit mitt användarnamn på det. Han säger väl bara så i efterhand för att han kom på att det var det enda som var lite rimligt. Ludde saknar ryggrad så skulle aldrig försvara han.
"Ursprungligen postat av Sirap.
Ludvig bekräftade precis mitt teori på instagram - att de höll tyst om allt för att produktionen inte skulle lägga sig i. Det enda logiska.
"Anledningen att vi då inte sa något till wrenkler och Alexander var just för att produktionen inte skulle lägga sig i. Nu lyckades ändå produktionen "rädda" kvar alex till gränslandet som egentligen inte skulle öppnas efter detta örådet(detta är bekräftat av produktionen själva).""
Varför står det att jag har postat det här? Det är fan Ludvig själv som har gjort och sen skrivit mitt användarnamn på det. Han säger väl bara så i efterhand för att han kom på att det var det enda som var lite rimligt. Ludde saknar ryggrad så skulle aldrig försvara han.
Citat:
Ja som jag har misstänkt hela tiden som var det där snyftandet om att han ville hem bara trams för han ville bli krusad med. Va tusan försökte han annars vinna immunitet för - helt meningslöst eller än mer stick i stäv med hans utfästelser om att han ville hem - hade han vunnit immunitet så hade han ju inte kunnat bli utröstad å få komma hem - nej den gode Wrenkler var full av BS där på ön skitsur för att han inte fick cred för sin i hans tycke fantastiska överlevnadskunskaper Ser nu att han börjat svara alla så man var inte så speciell. haha Nä men kul att han pratar med folk som blir nyfikna och ställer frågor om vad som helst. Ville veta om han lade sig i immunitetstävlingen och fick svaret.
Nej jag la av mig verkligen inte, de där stockarna var snustorra och mina byxor var i polyester så hade inget grepp över huvud taget.
Har ställt en fråga till.
Nja hälsa från Flashback kommer jag nog inte våga göra. heh Men jag skriver under på allt här ovan. Hen kommer kanske lyckas få till det nu med romantiken också med tanke på att minst 1 man har stött på hen på sociala medier.
Varför har man slutat få notifikationer när man blir citerad?
Nej jag la av mig verkligen inte, de där stockarna var snustorra och mina byxor var i polyester så hade inget grepp över huvud taget.
Har ställt en fråga till.
Wrenkler blir faktiskt saknad framöver.
Nja hälsa från Flashback kommer jag nog inte våga göra. heh Men jag skriver under på allt här ovan. Hen kommer kanske lyckas få till det nu med romantiken också med tanke på att minst 1 man har stött på hen på sociala medier.
Varför har man slutat få notifikationer när man blir citerad?
Har inget till övers för femman men det går åt två för en tango

De håller på å bygger om sidan så citatklockan kommer nog snart tillbaka