2021-04-19, 07:48
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
2021-04-19, 07:58
Avslutad
2021-04-19, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
2021-04-19, 08:56
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
2021-04-19, 09:33
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av kubun

Egentligen ville jag bara logga in och säga att jag har fått direktkontakt med Wrenkler. Man är lite crazy som blir så till sig av det men han är ju lite av en kändis nu som vi alla pratar om & han verkar inte besvara allas frågor. heh
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-19 kl. 09:37.
2021-04-19, 09:37
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:

Egentligen ville jag bara logga in och säga att jag har fått direktkontakt med Wrenkler. Man är lite crazy som blir så till sig av det men han är ju lite av en kändis nu som vi alla pratar om & han verkar inte besvara allas frågor. heh
Så, vad konverserar ni om?
2021-04-19, 09:44
Medlem
INTE MITT INLÄGG
"Ursprungligen postat av Sirap.

Ludvig bekräftade precis mitt teori på instagram - att de höll tyst om allt för att produktionen inte skulle lägga sig i. Det enda logiska.

"Anledningen att vi då inte sa något till wrenkler och Alexander var just för att produktionen inte skulle lägga sig i. Nu lyckades ändå produktionen "rädda" kvar alex till gränslandet som egentligen inte skulle öppnas efter detta örådet(detta är bekräftat av produktionen själva).""

Varför står det att jag har postat det här? Det är fan Ludvig själv som har gjort och sen skrivit mitt användarnamn på det. Han säger väl bara så i efterhand för att han kom på att det var det enda som var lite rimligt. Ludde saknar ryggrad så skulle aldrig försvara han.
Senast redigerad av Sirap. 2021-04-19 kl. 10:06.
2021-04-19, 09:47
Avslutad
Citat:

Underbart! Hälsa!! Han verkar vara en riktigt bra och underhållande person. Jag har gluttat på hans insta, han får mycket kärlek där - helt rättmätigt. Lika rättmätigt får medlemmarna i kärnfamiljen tung kritik. Måste ändå kännas som en upprättelse för Wrenkler. Pär-Sophia tar emot kritiken riktigt drygt och arrogant, helt i linje med hur han upplevs i Robinson.
2021-04-19, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Så, vad konverserar ni om?
Ser nu att han börjat svara alla så man var inte så speciell. haha Nä men kul att han pratar med folk som blir nyfikna och ställer frågor om vad som helst. Ville veta om han lade sig i immunitetstävlingen och fick svaret.

Nej jag la av mig verkligen inte, de där stockarna var snustorra och mina byxor var i polyester så hade inget grepp över huvud taget.

Har ställt en fråga till.

Citat:
Underbart! Hälsa!! Han verkar vara en riktigt bra och underhållande person. Jag har gluttat på hans insta, han får mycket kärlek där - helt rättmätigt. Lika rättmätigt får medlemmarna i kärnfamiljen tung kritik. Måste ändå kännas som en upprättelse för Wrenkler. Pär-Sophia tar emot kritiken riktigt drygt och arrogant, helt i linje med hur han upplevs i Robinson.

Nja hälsa från Flashback kommer jag nog inte våga göra. heh Men jag skriver under på allt här ovan. Hen kommer kanske lyckas få till det nu med romantiken också med tanke på att minst 1 man har stött på hen på sociala medier.

Varför har man slutat få notifikationer när man blir citerad?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-19 kl. 10:11.
2021-04-19, 10:08
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vad tycker du om nya tillskottet Wilma? Godkänd av tuff-negerkille?

Inte min smak.
2021-04-19, 10:32
Medlem
Alltså den här jävla Pär-Sophia. Gå inte in på hens IG om ni inte vill bli mer upprörda. lol

Ett ex: Ta din fejkprofil och kör upp nånstans. Sade transan till någon. Måste vara årets trevligaste deltagare.

Någon som vet när Gränslandet släpps på tv4play? Avsnittet är där men det går inte att se än.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-19 kl. 10:50.
2021-04-19, 10:36
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Men nu får du nog allt ta och fundera lite på vad du skriver. Inte ens en legitimerad nät-doktor skulle ställa diagnos på en människa efter att ha sett en person i en dokusåpa i ett par minuters hopklipp av filmteamet Mastiff/TV4
Bästa sättet att ställa en diagnos på en person är att observera personen i en sådan här situation. Du tror dig i nästa mening kunna säga att han inte har en diagnos. Ser du dubbelmoralen? Han ar drag av adhd. Och liksom mig har han svårt med den dubbelmoralen. Ingen kan ställa diagnos men du kan själv utesluta. Vi klarar inte hålla tyst fast vi vet att ibland kan man tjäna på det. Han är kreativ försöker finna egna sätt att hitta mat. Ser mig själv i honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in