2021-04-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Börjar tycka att alla andra i Wrenklers lag är så falska, förutom Annki. Johanna och Sophia är otroligt falska. Börjar uppskatta Wrenklers ärlighet även om han kan vara oerhört jobbig.

Det går att gilla någon utan att gilla allt med denne. Inget som behövs förklaras. Eller?
2021-04-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Man borde verkligen göra om hela konceptet på något sätt. Samma visa varje år. Dom svagaste går ihop och röstar ut dom starkaste.

Ja, jag såg inte de inledande avsnitten men blir ju ännu skevare när vissa lagmedlemmar släntrar in flera dagar senare. Wrenkler hade nog fuckat upp sin situation oavsett, men produktionen satt Alex i en jävla sits. Bara hoppas han tar sig vidare från gränslandet, kan bli ett intressant möte med sina före detta lagkamrater.

Att Wrenkler är kvar i tävlingen är bara ett plus just nu, men hans dagar är nog räknade.
2021-04-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Herregud, hoppas Wrenkler skiter i deras sovsäckar och pissar i deras vattenflaskor. Det är fan det värsta jag har sätt när det gäller falskhet hos ruttna individer.
Jag håller med. Efter 25 år av Robinson, så är PK-nord de värsta deltagarna jag har sett. Fy fan, vilka mobbare! Jag önskar dem allt ont, i Robinson och framöver. Nu vet jag inte hur mycket TV4 vinklar, men om dessa svin är ens nära sin egen personlighet, så borde de inse att Robinson förstör allt för dem. De hade klarat sig bättre genom att aldrig visa sin perversitet framför kameran. Jag pratar alltså om Johanna och Tova-Sophia.
2021-04-18, 22:36
Medlem
Är det bekräftat att Wrenkler har Aspergers? Inget illa menat.
2021-04-18, 22:37
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Ingen spoiler utan spekulation:

Tror de 2 laglederen som vinner får sette saman 2 nya lag.
Får hoppas Johanna och Tova S kommer i olika lag.

Vilka lag skulle ni vilja se?
Japp äntligen någon som tror som jag i detta. Har skrivit det tre gånger tidigare men ingen har reagerat - jo kanske en. Det är precis så här TV4 stoppar originalfemmans ångvält.
2021-04-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Det går att gilla någon utan att gilla allt med denne. Inget som behövs förklaras. Eller?
Nej har jag sagt det? Jag tyckte han var dryg och ville orsaka bråk, men jag gillar hans ärlighet.
2021-04-18, 22:38
Medlem
Hur kommer det sig att Wrenkler inte bara hoppar av? Har det med kontraktsbrott att göra? Måste han betala en summa om han gör det?
2021-04-18, 22:39
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Är det bekräftat att Wrenkler har Aspergers? Inget illa menat.

Du blandar ihop Wrenkler och Feministen. Titta på hennes intryckta ansikte så ser du att något inte stämmer.
2021-04-18, 22:40
Medlem
orrecrists avatar
Vidriga lag nord, hatar sån där jävla komajamalord piss! Usch smuts!! Förstår både wrenkler och Alex till fullo.

5an sitter först och säger att jo vi välkomnar alla sen skrattar dom och säger att ingen kan bräcka 5an eller nått sånt.
2021-04-18, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Nej har jag sagt det? Jag tyckte han var dryg och ville orsaka bråk, men jag gillar hans ärlighet.
Är detta verkligen skrivet av susanlynette, eller har diit konto stulits??
2021-04-18, 22:45
Medlem
kubuns avatar
Ni som sitter å ojar er över hur vidriga deltagarna är.....va fan det är ju så här vi vill ha det....hade alla varit lammsnälla så hade ni suttit å klagat över att allt är slätstruket och att inget vasst händer
2021-04-18, 22:48
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ni som sitter å ojar er över hur vidriga deltagarna är.....va fan det är ju så här vi vill ha det....hade alla varit lammsnälla så hade ni suttit å klagat över att allt är slätstruket och att inget vasst händer

Sår är det. Men stör mig på att dom är så fega. Så enormt fega. Dom darrar säkert när dom tänker på Alex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in