2021-04-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Ja, men produktionen kommer såklart rädda kvar Alex och Wrenkler så långt det går. De andra bleka karaktärerna ger inga tittare.
Finns inga garantier. Se bara hur det gick förra året när de försökte rädda kvar Hasse i lag Nord.
2021-04-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
USCH!😥

Vilka falska och obehagliga människor som visade sitt rätta ansikte i senaste programmet!
Det är rena mobbingen som pågått under en tid, som de nu bekräftar genom ett ruttet och fegt beteende.

Att en vuxen karl som Andreas kan stå och säga till PM att han är ledsen och har haft en klump i magen är så ynkligt och patetiskt. Hans barn lär väl inte vara jätte-stolta över sin ynkrygg till pappa.

Johanna och Sophia är ju pinsamt omogna och faktiskt rent elaka och har ju i en mängd intervjuklipp sågat Alex och Wrenkler vid fotknölarna trots att de varit kungar i tävlingarna.

Att Sophia sitter och skrattar och sedan försöker påstå att hon skäms lite är ju lägre än lägst.

Ludde är ju inte särskilt mycket bättre även om han kanske hållit en lite lägre profil.

Wrenkler är ju dock kungen och förhoppningsvis knyter han näven och kämpar vidare, för han är verkligen ett föredöme som vågar vara rakryggad och ärlig.

Någon egentlig favorit att vinna Robinson finns nog inte men jag hoppas att svinhugg går igen och att ingen av de fem vinner tävlingen.

+1. Tack!
2021-04-18, 22:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Det är ju alltid några som lämnar varje år, precis som i Farmen.

Nu har jag inte tittat på alla säsonger - men vad jag vet så har de antingen skadat sig och fått åka hem eller så har de blivit utröstade i Robinson. Kommer inte ihåg någon som har avbrutit självmant och åkt hem.

På Farmen har folk avbrutit självmant emellanåt - Ja.
2021-04-18, 22:06
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Finns inga garantier. Se bara hur det gick förra året när de försökte rädda kvar Hasse i lag Nord.

Nej, det finns såklart inga garantier. Men de kan ändå styra ganska mycket, så att utgången sannolikt blir den de vill.
2021-04-18, 22:07
Avslutad
Vilka genomruttna idioter. Så falska 🤮. Och så Sofia som säger att de ska peppa Wrenkler att stanna, "som vi har gjort hela tiden" ?!? Hoppas de får skämmas inför sina arbetskamrater och vänner nu.
2021-04-18, 22:09
Medlem
"Vi var tvungna att göra såhär och hålla det hemligt för att Alex inte skulle misstänka nåt."

Utfallet hade varit detsamma. Totalt ryggradslösa

Det hade varit kul om Wrenkler kunde hitta ny glöd vid en sammanslagning, men det känns tveksamt.
2021-04-18, 22:11
Medlem
Ingen spoiler utan spekulation:

Tror de 2 laglederen som vinner får sette saman 2 nya lag.
Får hoppas Johanna och Tova S kommer i olika lag.

Vilka lag skulle ni vilja se?
2021-04-18, 22:12
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Tror ni någon av de övriga känner till att Tova Sophia är en transa?
Absolut inte. Tappade hakan när jag fick reda på det, hon har ju snyggare kropp en många tjejer.
2021-04-18, 22:12
Medlem
mr.demons avatar
Satan vad dum Kim Jong är. Andreas är bara grå och ryggradslös. Att Johanna är lite dun kan man förstår. Hon är bara 20. Men transan är väl en 40 bast.

Hoppas Wrenkler fuckar ur på tävlingar osv.
2021-04-18, 22:14
Bannlyst
Finns det någon frisk man som frivilligt vill sticka in kuken i transan? Verkar vara en genomvidrig person rakt igenom. Psykopat?

Hoppas Wrenkler vinner hela skiten.
2021-04-18, 22:16
Medlem
Jösses vad mycket gnäll här.

Det är ju en tävling, och har så alltid varit. Eftersom Wrenkler är ett mindre hot vad gäller att de själva får vara kvar länge, så röstar dom istället bort det större hotet Alex. Alex har ju dessutom kört fulspel själv. Det är helt och hållet spelets regler.

Själv tycker jag Wrenkler är den osympatiska. Ingen lagspelare, snarare egoistisk, osmidig och taktlös.

Sen kan jag tycka det även är fel att vara emot någon enbart utifrån dennes kön, som exempelvis Johanna verkar vara. Men rent taktiskt är det helt rätt. De var ju fyra kvinnor mot tre män. Nästa gång skulle nästa man rykt, och sedan kanske den sista ifall dom inte börjat taktikspela mot varandra istället.

Nu verkar det ju bli sammanslagning snart. Då kommer förutsättningarna att bli annorlunda. Fast feministen i det andra laget lär väl också ansluta till eventuella kvinnopakter.
2021-04-18, 22:17
Medlem
Det är trots allt en tävling och de gjorde inget regelvidrigt. Jag sympatiserar dock med Wrenkler och Alex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in