Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Du kan inte ordbajsa dig ur dina egna misstag. Bevisligen har du sågat människor med flockbeteende samtidigt som du själv visat prov på det senare genom argumentationsfelet Ad populum.
Ett tips sluta använda
ad populum med inledande versal. Det skrivs med inledande gemen. Den som använder inledande versal ligger ungefär på samma nivå som pajasar som använder anglicismer likt, »yeah, right«.
Ja just det.
Citat:
Jag har hört liberaler hävda att de själva kommit på att ”alla människor är lika mycket värda”. Du skiljer dig inte ett dugg på den punkten.
Jag har hört nazister säga att alla människor är inte lika mycket värda och det kanske du ansluter dig till?
Citat:
Omedvetet har du internaliserat åsikter och värderingar som kommer från etablissemanget. Men egentligen har det ingen betydelse för min poäng.
Det beror ju på att du inte har någon poäng.
Citat:
Dina åsikter om holohoax är opportuna för att de ligger i linje med etablissemangets. Åsikterna kostar dig ingenting. Att du inte vill ha kättarlagstiftning avseende holohoax ligger också i linje med hur riksdagspartierna uttalat sig nu på sistone. Särskilt L.
Får vi se dig på gator och torg snart och berätta om »holohoax« och »opportunt« om man inte förnekar förintelsen? Vilken pajas du är och ett fegt kräk som inte vågar stå för dina åsikter.
Men som sagt jag vill att du ska få tala fritt och dra både hat och löjets skimmer över dig. Morgan Johansson bör kasta förslaget om straff för att förneka förintelsen. Jag vill se vilka som vågar uttala sig i ljuset, men det kostar väl för mycket för dig kan jag tro flockdjuret?