Citat:
Ursprungligen postat av
Zionistreport97
har via min trogna affärspartner kommit över ett parti tjack som kallas för drakfötter. biter som fan. har någon ytterligare information om denna kraftfulla batch?
Låter jävligt larvigt. Rungande bra dos utan massa restprodukter eller onödiga tillsatser säljer sig självt och behöver inga snitsiga smeknamn för att sticka ut ur mängden jämfört med en stor del av skiten som becknas i vårt avlånga land. Jag spyr på den här ultra-kommersialiseringen som sakta men säkert genomsyrar även den heligaste av alla svarta marknader - narkotikan.
Känns ju som att man är på nån jävla piratmarknad i Hongkong varje gång man besöker sin lokale kran för att handla ett större parti.
När jag köpte ett hegge brass inför förra sommaren så var det stämplat med Philipp Plein-logotypen och gräs kan man ju knappt köpa längre utan att behöva spela tacksam för att man minsann får lägga vantarna på en tia Acapulco Gold, Black D.O.G. eller Trippy Gorilla.
Ja ja, även jag kan se fördelarna med att ha en referens för exakt hur knarket man köper ska kännas och te sig och visst, kanske är det jag som har blivit gammal men det känns rätt så larvigt att behöva slänga sig med uttryck som om man vore nån jävla karaktär från en amerikansk stoner-film.
.. och sist men inte minst har jag väldigt svårt att se mina tjack-kranar, ett gäng rutinerade rävar som stadigt närmar sig pensionsåldern, börja tjattra om ”drakfötter”, ”ljusets hastighet”, ”gepard-klet” och allt vad de skulle döpa sitt tjack till!
OnT: Tyvärr har inte jag heller någon information om dessa reptilfötter som du har lyckats köpa! Vilken del av landet återfanns de i?