2021-04-14, 19:26
Medlem
Zionistreport97s avatar
har via min trogna affärspartner kommit över ett parti tjack som kallas för drakfötter. biter som fan. har någon ytterligare information om denna kraftfulla batch?
Citera
2021-04-15, 06:41
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
har via min trogna affärspartner kommit över ett parti tjack som kallas för drakfötter. biter som fan. har någon ytterligare information om denna kraftfulla batch?
Tjack är ju tjack liksom, har dom börjat döpa "batches" nu också? Jävla marijuanastil kan jag tycka. Det är väl mindre sån där "Supermix" och mer tjack i det ni fått tag på antar jag. Köper ni inte kilon lär det redan varit utbankat någon gång minst men med lite flyt så är det inte något rävgift i utan välbeprövade saker som dextro, koffein och kanske något annat nyttigt i "mixen". Fast visst slår olika tjo olika, men så länge det är tjack så är jag nöjd. On topic så har jag aldrig hört om drakötter och enda googlingen är bolibompa, det visar på hur barnsligt det är att döpa "batches" till häftiga namn. Vad fan är en batch? Enligt de flesta becknare på FS och säkert några riktiga också så är det vad man får när man bankar ut det med diverse skumma grejer. Enligt andra är det väl förhoppningsvis det amfetaminsulfat man fått ut från oljan i något sunkigt ödehus på landet hehe.
Citera
2021-04-16, 04:25
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
Låter jävligt larvigt. Rungande bra dos utan massa restprodukter eller onödiga tillsatser säljer sig självt och behöver inga snitsiga smeknamn för att sticka ut ur mängden jämfört med en stor del av skiten som becknas i vårt avlånga land. Jag spyr på den här ultra-kommersialiseringen som sakta men säkert genomsyrar även den heligaste av alla svarta marknader - narkotikan.

Känns ju som att man är på nån jävla piratmarknad i Hongkong varje gång man besöker sin lokale kran för att handla ett större parti.

När jag köpte ett hegge brass inför förra sommaren så var det stämplat med Philipp Plein-logotypen och gräs kan man ju knappt köpa längre utan att behöva spela tacksam för att man minsann får lägga vantarna på en tia Acapulco Gold, Black D.O.G. eller Trippy Gorilla.

Ja ja, även jag kan se fördelarna med att ha en referens för exakt hur knarket man köper ska kännas och te sig och visst, kanske är det jag som har blivit gammal men det känns rätt så larvigt att behöva slänga sig med uttryck som om man vore nån jävla karaktär från en amerikansk stoner-film.

.. och sist men inte minst har jag väldigt svårt att se mina tjack-kranar, ett gäng rutinerade rävar som stadigt närmar sig pensionsåldern, börja tjattra om ”drakfötter”, ”ljusets hastighet”, ”gepard-klet” och allt vad de skulle döpa sitt tjack till!

OnT: Tyvärr har inte jag heller någon information om dessa reptilfötter som du har lyckats köpa! Vilken del av landet återfanns de i?
Citera
2021-04-16, 17:06
Medlem
st33rs avatar
Det var ju nån mupp på flugsvamp som försökte branda sig genom att sälja blått tjack

Och då snackar vi djupblått karamellfärgat alltså. Inte nån missfärgning av tillverkningen.
Citera
2021-04-17, 01:47
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Sluta dribbla med pulvret och kratta upp ett par stadiga istället. Folk bör bli varse om att tjackisar ofta har väldigt lite tålamod och kort stubin när det kommer till att stöka runt med det allra heligaste.
Citera
2021-04-17, 15:15
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Du lär dämpa amfetaminet effekt något

Har prövat nu första gång igår men har inte känt ett skit av affet.
Tillägg att jag tagit cirka 400 mg tram, 400 mg tapendol och kanske 70 mg zolpidem. Har hög tolerans på dom så därav mängderna.

Började med 0.03 hände inget, sen 0.05 hände inget 30 min senare tog jag 0,1 g men fortfarande inget så jag gav upp o somna snabbt.

Idag tog jag 0,2 men fortfarande noll effekt ska snart pröva 0,4 för att se om de blir effekt, vad tror ni? Är de rentav skittjack eller slår något av ovanstående ut effekterna?

För övrigt ganska pigg i huvudet som vanligt och inget som sticker ut.

Zolpidem tar jag mot ångest och sömn funkar skit bra
Tram för smärta och få lite mer energi om dagarna då jag är mycket sängliggande
Citera
2021-04-17, 16:28
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Har prövat nu första gång igår men har inte känt ett skit av affet.
Tillägg att jag tagit cirka 400 mg tram, 400 mg tapendol och kanske 70 mg zolpidem. Har hög tolerans på dom så därav mängderna.

Började med 0.03 hände inget, sen 0.05 hände inget 30 min senare tog jag 0,1 g men fortfarande inget så jag gav upp o somna snabbt.

Idag tog jag 0,2 men fortfarande noll effekt ska snart pröva 0,4 för att se om de blir effekt, vad tror ni? Är de rentav skittjack eller slår något av ovanstående ut effekterna?

För övrigt ganska pigg i huvudet som vanligt och inget som sticker ut.

Zolpidem tar jag mot ångest och sömn funkar skit bra
Tram för smärta och få lite mer energi om dagarna då jag är mycket sängliggande

Är det bra tjack så borde du ha känt av effekten. Har du köpt det från FS eller något så får man vad man betalar för där har jag märkt.
Citera
2021-04-17, 17:33
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Är det bra tjack så borde du ha känt av effekten. Har du köpt det från FS eller något så får man vad man betalar för där har jag märkt.

Så vad är rekommendationen på de sistnämnda öka dosen bara och hoppas på de bästa? Inte så kul och dra upp för mkt i nosen heller för efter 0.3 i näsan så börjar de svida lite haha. Men sen tog jag resten med tungan. Ska se om man kan få ner 0.8 då ska pröva nån dyrare variant sen med och se skillnaden. Men du har använt en del genom åren eller? Tänker hur vet man vilket som är bra bara genom att se på bilder? Går de? Såg där var mycket som var klet, de går väl inte o inta direkt utan att banka? Jag vill ju helst ha färdigt så de bara är o tuta och köra du vet
Citera
2021-04-17, 19:11
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew

Kände lite mer nu på 0,8 men mest svettningar som börja komma 😅 men lite eufori i mellan åt med. Riktigt skit tjack när de ska behövas såna mängder. Blir nog första o sista gången för mig slipper man AT med haha.
Citera
2021-04-17, 19:40
Medlem
st33rs avatar
Det verkar tyvärr som du fått tag på riktigt dåliga saker. Eller inte ens normal-dåliha utan blivit blåst-dåliga
Citera
2021-04-17, 21:45
Medlem
Testade att köpa ifrån FS, det var bara topprecensioner, men riktigt pisstjack.

Var nog ett halvår sedan jag testade sist, är alla färskingar eller rädda för att ge dåliga betyg där?
Citera
2021-04-18, 19:04
Medlem
Flusons avatar
Tjacket jag kommit över nu är gult, lite poröst Tycker nästan allt gult amfetamin jag fått delar samma typ av lukt och tenderar vara åt ok-bra hållet. Aldrig riktigt dunder.
Skjussen är okej när man tar det IV, inget wow direkt.
Andra pannan så infann sig ett litet illamående som också känns bekant med gult amfetamin som man slagit i sig förut, och som stinker på samma sätt.

Någon som vet varför tjacket blir gult när det produceras till skillnad från blomster dos som tenderar att vara mer åt det grå-vita hållet.
Får köra lösningen två gånger genom Micron filter på detta tjack tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in