2021-03-22, 14:37
Medlem
saurkrauts avatar
Två nya ligg. Ursäkta slarvigt skrivet, då jag är lite på språng.

En 32-åring som jobbar på något mäklarkontor, dock inte som mäklare. Söt, halvlång och smal, med långt hår. Det blev vin, vars effekter fick henne att börja klänga på mig och bli mycket fysiskt. Väl hemma hos mig blev det ett vaniljligg som avbröts efter lite doggy och missionären av att hon blev känslosam och började gråta. Hon sade gång på gång att hon hade känslor för mig, varefter jag förklarade för henne att så inte var fallet. Jag fick trösta henne innan hon gick hem.

En 23-åring som jobbar på kontor med något VVS-relaterat (?). Riktigt snygg, med stora vackra ögon, smal kropp och halvlångt hår. Till synes mycket skeptisk till en början när vi smsat, till den grad att jag nästan var säker på att någon träff inte skulle bli av, men jag hade fel.

Vi tar några glas på krogen och pratar om livet. En promenad följer och vi har det trevligt, och styr snart i salongsberusat tillstånd till min lägenhet hand i hand för ytterligare vin. Snart kysser vi varandra och inleder ett parti vaniljsex, präglat av mycket doggy i vanlig ordning. Mitt oralsex går snart över till en bearbetning av hennes tvåa, som visar sig vara open for business. Innan vi vet om det knullar jag henne analt i doggy, något som får henne att stöna högt. Trots att jag inledningsvis är något oroad om det gör ont för henne visar det sig att hon njuter av att få sitt lilla hål knullat. Jag passar på att sträcka mig fram mot henne och kyssa henne samtidigt som jag känner hennes ringmuskel krama min soldat. Jag tittar in i hennes stora vackra ögon när hon öppnar dem, något som får sexet att kännas desto mer speciellt. Snart drar jag ut soldaten och fingrar istället hennes tajta tvåa med två fingrar, något som gör mig mycket upphetsad. Därefter tar jag ner henne på golvet och börjar stimulera mig samtidigt som jag kysser henne och fingrar hennes tvåa, och avslutar därefter med några satser vitt på hennes kind.

En riktig skönhet och jag hoppas verkligen att vi ses igen.

Mars verkar bli en riktigt stabil månad. Sju nya ligg än så länge, med flera riktigt fina tjejer. Vi är på rätt spår, speciellt efter februari som var en mestadels usel månad.

Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Kurt
Väldigt vanligt att kvinnor ställer sig på alla fyra och låter en främmande man dofta och äta deras otvättade rövhål på första dejten.

Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Ännu en målande beskrivning!

Men hur är det med repriser med damerna du träffar? Jag menar, för de allra flesta av oss blir det bättre när man känner varandra och man verkligen kan ta ut svängarna. Det är då det blir det kul på riktigt. Vad tänker du kring det?

Det blir en del repriser, men dem delar jag inte med mig av här. I regel skriver jag enbart om nya ligg.

Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Generiska (alla dina samlag tycks följa mer eller mindre samma mönster) knull i all ära. Ett ligg är ett ligg. Men du känner aldrig att du vill levla upp så att säga? Fördjupa kontakterna du har?

Jag tycker om djup på kort tid. Man öppnar upp sig, har ett djupt utbyte, har djuriskt sex och träffas aldrig igen. Ships passing in the night.
Citera
2021-03-28, 09:07
Medlem
saurkrauts avatar
God morgon kära vänner. En dos saurkraut till kaffet med tre färska ligg av god kvalitet.

En 29-åring som jobbar på något techföretag. Söt, långsmal med långt hår. Vackra ögon, framförallt. Drinkar, promenad, dans, ni känner till repertoaren. Hon är först tveksam till att ligga då hon enligt egen utsago inte har legat på mycket lång tid, men jag lyckas givetvis övertyga henne med min oemotståndliga saurkrautcharm. Ett friskt vaniljligg inklusive en medelmåddig avsugning (två av fem solar) följs av att hon får sitta på mitt ansikte (en klassisk facesit, hon sitter hukandes på mitt ansikte bortvänd) medans jag tungknullar hennes fitta men framförallt tvåa. Jag noterar positivt hur hon uppskattar att bli tungknullad i tvåan, något jag kan läsa av in i hur hennes lätta stön låter. Jag försöker även få henne att kissa mig i ansiktet, men dessvärre är det inget hon är villig att gå med på. Nåja, jag avslutar med en sats i hennes mun eller ansikte, minns inte vilket. Hon sover över och dagen efter blir det mer oralsex på morgonen innan hon ger sig av.

Nästa dag. En 24-åring som jobbar på ett marknadsundersökningsföretag. En riktig skönhet, otroligt vacker. Smal och något under medellängd, med halvlångt hår. Vi träffas på tidig eftermiddag och tar en promenad. Hon är något missnöjd med sitt jobb, som blir ett av huvudämnena under vår konversation, och jag ger henne givetvis råd om hur hon bör gå tillväga i framtiden. Snart styr jag mot min lägenhet och hon har inga invändningar. Lite vin och gradvis eskalerad fysisk kontakt senare och sexet inleds, och jag börjar få lite vibbar av att hon kan vara lösaktig. Hon påstår dock att hon inte legat på ett bra tag, kanske pga pandemin. Vem vet om det stämmer.

Det blir ganska vilt sex. Mycket doggy och missionären blandat med tungt kyssande. I samlagets hetta dröjer det inte länge förens min ena tumme är djupt intryckt i hennes anal, samtidigt som jag fortsätter knulla henne i doggy. Ljuset är grönt, och jag börjar bearbeta med tungan enligt beprövad metod. När två fingrar smärtfritt får plats i hennes tajta lilla hål vet jag att det är redo för en omgång soldat, och i nästa ögonblick tar jag hennes anala oskuld. Det känns konstigt, säger hon. Analsexet följs av ytterligare en omgång oralsex från mig, framförallt fokuserat på hennes tvåa. Jag väljer att inte komma, då jag snart ska träffa en annan tjej och vill spara på surkrutet. Snart tar vi farväl och jag kan måste erkänna att jag ändå någonstans hoppas att vi ses igen.

Senare under kvällen. En 28-åring som jobbar i reception på en klinik. Långsmal med ett vackert utseende och halvlångt hår. Något uppklädd. Lite för mycket vin och en promenad kombinerat med fantastisk kemi från början leder direkt till min lägenhet, ytterligare vin, dans och givetvis ett knull. Ännu ett vaniljligg, mest präglat av doggy och missionären, och inget märkvärdigt. Jag avslutar med en sats i hennes mun som hon först låter vara kvar i munnen innan jag säger åt henne att svälja. Hon sväljer. Det har jag aldrig gjort förut. Jag slumrar till med armarna runt hennes nakna kropp innan hon klär på sig och smyger ut ur min lägenhet. När jag vaknar till möts jag av ett sms där hon säger att hon inte hittade sina strumpor, men att jag ska slänga dem när jag hittar dem.

Totalt uppe i tio nya ligg för månaden (27 för året) och jag kan redan konstatera att mars har antagligen varit den bästa liggmånaden ur ett helhetsperspektiv (dvs när vi faktorerar in både kvalitet och kvantitet) sen jag började föra liggstatistik, ungefär i paritet med rekordmånaden februari 2019. Med andra ord en mycket positiv utveckling efter årets februaribesvikelse.

Om nu bara mina finansiella investeringar kunde gå lika bra.
Citera
2021-03-28, 09:16
Medlem
Ghastens avatar
Var tvungen att sätta fingret på halsen att känna att hon hade puls. En döarefisk kan man nog inte hitta. Bara spruta och vara nöjd med det.
Citera
2021-03-29, 09:09
Medlem
Träff med ett annat par. Han svensk hon asiat.
Vi ordnade ett hotell och jag frågade frun om hon ville ha med nån extra, efter en stunds betänketid namedroppade hon ett par killar.
Jag skickade på kik och han nappade, han nekar aldrig till att få sätta på min fru.
På hotellet satt vi snart och drack och småpratade. Efter ett tag blev det dags, min fru satte sig mellan de 2 andra killarna i sängen och började smeka dom. Den andra kvinnan satte sig bredvid mig i soffan.
Jag smekte av henne klänningen och under hade hon ett svart raffset. Hon hade en fantastiskt kropp och silikonbröst som passade perfekt till plaggen.
Jag slickade henne i soffan medans jag hörde fruns stön från sängen.
Vi skiftade till att hon sög innan jag knullade henne doggy, fortfarande i soffan.
Sedan höll vi på i alla möjliga konstellationer med kortare vätskepauser.
Som avslutning tog jag kvinnan i missionären på sängen och när jag skulle komma ställde jag mig vid hennes huvud och hon gapade när hon välkomnade min sats. Dock svalde hon inte men jag sa åt min fru att städa så hon slickade snällt upp varenda droppe.
Riktigt bra träff, 10/10
Citera
2021-04-01, 11:26
Medlem
saurkrauts avatar
En 29-åring massös. Halvsöt, normallång, smal med halvlångt hår och en fin mycket mjuk men ändå tillräckligt fast rumpa.

Hon blev mycket fnittrig av vin innan jag tog hem henne för lite dans innan jag drog ner hennes byxor och började smaska på hennes tvåa. Något halvdant blåsjobb och lite vaniljsex senare avslutade jag med att stimulerade mig själv till klimax samtidigt som jag gav henne oralsex.

Medelmåttigt ligg. Lagade i alla fall till mig en god middag efteråt.
Citera
2021-04-05, 15:52
Medlem
Imorse me gumman men jag fullbordade inte...Doppa lite bara
Jag var trött o knulla på kommando pallar jag inte
Citera
2021-04-08, 09:09
Medlem
saurkrauts avatar
Good morning wine lovers! Idag vill jag rekommendera en par fina kvinnor som passar utsökt till veckans utsvävningar. Följ med!

Först, en fin och frisk flygvärdinna, 1996 (25 år). Fyra solar. En smal dam från stan av god längd, halvlångt hår, fyllig baktill men framförallt med en varm utstrålning och syrlig entusiasm som bär tankarna till en syditaliensk sommareftermiddag. Ah! Och leendet, ett charmigt leende som fullkomligt lyser upp en coronahärjad vardag, speciellt i kombination med synen av hennes nakna unga och vackra kropp. Ett par halvsmå men fylliga bröst som välkomnar många kyssar. Konsumeras genom vaniljsex på traditionellt vis. Otroligt! Över det stora hela ett mycket friskt intryck. Servera gärna med italienskt vitt, tänk adriatiska kusten.

Härnäst vill jag rekommendera en äventyrlig kvinna från läkemedelsbranschen, 1990 (31 år). Tre solar. Halvsmal med halvlångt hår, mustig på rätt ställen och med en äventyrlig glöd i sig som inger en karaktär av både lust och synd. Vätskorna fullkomligt rinner ur denna skönhet som gör henne konsumerbar precis när som helst. Dessutom inbjuder hon till lek i bakgården, om du vågar ta dig dit. Syndigt och djuriskt som mer eller mindre transpirerar sex, definitivt med en ton av erfarenhet. Serveras bäst med ett torrare rött eller en rökig billigare blended whisky.

Sist men inte minst mina vänner vill jag slå ett slag för ytterligare (!) en härlig flygvärdinna, 1997 (23 år). Givetvis fyra solar. Mycket smal, med långt hår och ett slående leende av en nästan sydkalifornisk art. Wow! En förmåga att fullkomligt lysa upp rummet med sitt leende och sin varma entusiasm. Slänger sig bekymmerslöst i dina armar som en liten flicka innan du idkar älskog med henne. Du kan inte få nog av att kyssa hennes smala unga kropp och hon kan inte få nog av din. Hennes egenartade flickaktiga stönande är ett välkommet inslag som gör smakupplevelsen ännu mer minnesvärd. Kan konsumeras året runt och kan serveras med det mesta, men gärna ett lättare vitt en varm vårkväll. Lätt att bli förälskad i.
Citera
2021-04-08, 10:51
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
God morgon kära vänner. En dos saurkraut till kaffet med tre färska ligg av god kvalitet.

En 29-åring som jobbar på något techföretag. Söt, långsmal med långt hår. Vackra ögon, framförallt. Drinkar, promenad, dans, ni känner till repertoaren. Hon är först tveksam till att ligga då hon enligt egen utsago inte har legat på mycket lång tid, men jag lyckas givetvis övertyga henne med min oemotståndliga saurkrautcharm. Ett friskt vaniljligg inklusive en medelmåddig avsugning (två av fem solar) följs av att hon får sitta på mitt ansikte (en klassisk facesit, hon sitter hukandes på mitt ansikte bortvänd) medans jag tungknullar hennes fitta men framförallt tvåa. Jag noterar positivt hur hon uppskattar att bli tungknullad i tvåan, något jag kan läsa av in i hur hennes lätta stön låter. Jag försöker även få henne att kissa mig i ansiktet, men dessvärre är det inget hon är villig att gå med på. Nåja, jag avslutar med en sats i hennes mun eller ansikte, minns inte vilket. Hon sover över och dagen efter blir det mer oralsex på morgonen innan hon ger sig av.

Nästa dag. En 24-åring som jobbar på ett marknadsundersökningsföretag. En riktig skönhet, otroligt vacker. Smal och något under medellängd, med halvlångt hår. Vi träffas på tidig eftermiddag och tar en promenad. Hon är något missnöjd med sitt jobb, som blir ett av huvudämnena under vår konversation, och jag ger henne givetvis råd om hur hon bör gå tillväga i framtiden. Snart styr jag mot min lägenhet och hon har inga invändningar. Lite vin och gradvis eskalerad fysisk kontakt senare och sexet inleds, och jag börjar få lite vibbar av att hon kan vara lösaktig. Hon påstår dock att hon inte legat på ett bra tag, kanske pga pandemin. Vem vet om det stämmer.

Det blir ganska vilt sex. Mycket doggy och missionären blandat med tungt kyssande. I samlagets hetta dröjer det inte länge förens min ena tumme är djupt intryckt i hennes anal, samtidigt som jag fortsätter knulla henne i doggy. Ljuset är grönt, och jag börjar bearbeta med tungan enligt beprövad metod. När två fingrar smärtfritt får plats i hennes tajta lilla hål vet jag att det är redo för en omgång soldat, och i nästa ögonblick tar jag hennes anala oskuld. Det känns konstigt, säger hon. Analsexet följs av ytterligare en omgång oralsex från mig, framförallt fokuserat på hennes tvåa. Jag väljer att inte komma, då jag snart ska träffa en annan tjej och vill spara på surkrutet. Snart tar vi farväl och jag kan måste erkänna att jag ändå någonstans hoppas att vi ses igen.

Senare under kvällen. En 28-åring som jobbar i reception på en klinik. Långsmal med ett vackert utseende och halvlångt hår. Något uppklädd. Lite för mycket vin och en promenad kombinerat med fantastisk kemi från början leder direkt till min lägenhet, ytterligare vin, dans och givetvis ett knull. Ännu ett vaniljligg, mest präglat av doggy och missionären, och inget märkvärdigt. Jag avslutar med en sats i hennes mun som hon först låter vara kvar i munnen innan jag säger åt henne att svälja. Hon sväljer. Det har jag aldrig gjort förut. Jag slumrar till med armarna runt hennes nakna kropp innan hon klär på sig och smyger ut ur min lägenhet. När jag vaknar till möts jag av ett sms där hon säger att hon inte hittade sina strumpor, men att jag ska slänga dem när jag hittar dem.

Totalt uppe i tio nya ligg för månaden (27 för året) och jag kan redan konstatera att mars har antagligen varit den bästa liggmånaden ur ett helhetsperspektiv (dvs när vi faktorerar in både kvalitet och kvantitet) sen jag började föra liggstatistik, ungefär i paritet med rekordmånaden februari 2019. Med andra ord en mycket positiv utveckling efter årets februaribesvikelse.

Om nu bara mina finansiella investeringar kunde gå lika bra.
Hade varit intressant hur du bär dig åt för att kunna få ligga så mycket som du gör?
Citera
2021-04-09, 13:43
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Det där kallas mytomani.

Misstänker också att han snackar skit. Inte för att han påstår sig knulla så mycket som han gör, utan för att han säger sig spruta på tjejerna. Sån skit förekommer väl bara i porr? Hur fan kan man slösa en sats på det sättet när höjdpunkten av sexet är att spruta i munnen, fittan eller analen?
Citera
2021-04-10, 15:56
Medlem
saurkrauts avatar
En 32-årig sjuksköterska från utanför stan. Sötsnygg, storbystad och med fina former, inte speciellt smal med mina mått (dvs något bred midja för min smak och inte "modellsmal"), men antagligen smal enligt gemene mans definition.

När vi möts, mycket avslappnat och naturligt, har hon på sig en tajt klänning som sexigt framhäver hennes stora bröst och rumpa innanför hennes jacka. Vi tar oss några drinkar och en bit mat på en krog och har det trevligt, men det är inga fyrverkerier vad gäller kemin och det går mest på autopilot.

Snart salongsberusade lämnar vi krogen, tar varandra i hand och styr direkt hem till mig. När jag erbjuder mig att ta hennes jacka så att jag kan hänga upp den skakar hon lite på huvudet i en snabb rörelse. Det behövs inte, jag ska ju ändå gå snart. Det är underförstått att detta är ett sista en smula desperata försök att undvika det engångsligg som hon nu inser att hon vandrat in i, och det känns lite krystat.

Som om att hon själv insett hur löjligt det hon nyss sagt var tar hon själv av sig jackan innan jag serverar oss varsin okomplicerad drink. När dansen inleds känner jag hur hennes mjuka stora bröst trycker sig mot mig genom klänningen, något som nästan sätter käppar i hjulet för min annars mästerligt verkställda pardans.

Snart sitter hon gränsle över mig på soffan och vi pratar om hennes tidigare förhållande, och hur hennes pojkvän hade varit otrogen. Många av mina vänner är redan gifta och så... Det gamla vanliga. I vanlig ordning förstår jag att faktumet att hon bekvämt sitter med sin kropp tätt mot min, med våra kön bara skilda av några lager tyg, betyder att räven säkerligen är i säcken.

Jag är inte speciellt investerad i situationen, och låter repertoaren spela upp sig som vanligt. Först en långsam passionerad kyss som sedan inte eskaleras, utan istället följs av en återgång till konversationen. Dörren är upplåst. Sen ytterligare en kyss, nu medans jag tar ett grepp om hennes rumpa genom klänningens halvtjocka tyg. Den andra handen letar in sig under klänningen och upp mot hennes stora, varma bröst bakom hennes BH. Dörren är öppen. Jag drar snabbt upp klänningen, tar fram det ena bröstet och börjar kyssa det intensivt. Vänta lite, det där är mitt bröst, säger hon lite fånigt, samtidigt som jag börjar kyssa och suga på hennes andra bröst. Snart åker andra handen innanför hennes strumpbyxor och trosor och tar ett grepp om hennes svala rumpa. Jag kysser henne ännu en gång samtidigt som mina fingrar nu når hennes våta fitta, som bevisligen är redo för både det ena och det andra. Vi är inne.

Vi rör oss till sängen innan hon klär av sig helt naken. Jag ger henne oralsex medans hon ligger på rygg, varefter vi kör doggy med inslag av missionären. Jag pullar henne så att det rinner lite kiss, något som lockar fram några högre stön. Jag får intrycket av att hon är oerfaren för sin ålder, kanske för att hon enligt egen utsago mest haft några få långtidsförhållanden tidigare, snarare än många partners. Det blir i alla fall vaniljsex och inget mer, och jag avslutar med att oinspirerat stimulera mig själv till klimax samtidigt som jag intensivt slickar hennes tvåa samtidigt som hon särar på sina skinkor med båda händerna.

Vi städar upp oss och hon avlägsnar sig. Hon glömmer kvar något halsband.

Ett typiskt ligg som bäst kan karaktäriseras som en slags onani med sociala inslag.

Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Hade varit intressant hur du bär dig åt för att kunna få ligga så mycket som du gör?

Du har ett förfinat system för att kunna träffa attraktiva tjejer regelbundet. Sen kan du inte ligga med alla du träffar, givetvis, men ändå de flesta.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Misstänker också att han snackar skit. Inte för att han påstår sig knulla så mycket som han gör, utan för att han säger sig spruta på tjejerna. Sån skit förekommer väl bara i porr? Hur fan kan man slösa en sats på det sättet när höjdpunkten av sexet är att spruta i munnen, fittan eller analen?

Jag sprutar oftast på ansiktet och/eller i munnen. Att spruta i tvåan är också en familjetradition som ligger varmt om hjärtat. Något sprut i fittan håller vi inte på med av uppenbara skäl, oavsett vad tjejerna säger. Kan även tillägga att sprut i kondom eller på kroppen (utöver ansikte), förutom i sällsynta fall på rumpan, är för tofflar och något jag inte engagerar mig i.
Citera
2021-04-10, 19:26
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
En 32-årig sjuksköterska från utanför stan. Sötsnygg, storbystad och med fina former, inte speciellt smal med mina mått (dvs något bred midja för min smak och inte "modellsmal"), men antagligen smal enligt gemene mans definition.

När vi möts, mycket avslappnat och naturligt, har hon på sig en tajt klänning som sexigt framhäver hennes stora bröst och rumpa innanför hennes jacka. Vi tar oss några drinkar och en bit mat på en krog och har det trevligt, men det är inga fyrverkerier vad gäller kemin och det går mest på autopilot.

Snart salongsberusade lämnar vi krogen, tar varandra i hand och styr direkt hem till mig. När jag erbjuder mig att ta hennes jacka så att jag kan hänga upp den skakar hon lite på huvudet i en snabb rörelse. Det behövs inte, jag ska ju ändå gå snart. Det är underförstått att detta är ett sista en smula desperata försök att undvika det engångsligg som hon nu inser att hon vandrat in i, och det känns lite krystat.

Som om att hon själv insett hur löjligt det hon nyss sagt var tar hon själv av sig jackan innan jag serverar oss varsin okomplicerad drink. När dansen inleds känner jag hur hennes mjuka stora bröst trycker sig mot mig genom klänningen, något som nästan sätter käppar i hjulet för min annars mästerligt verkställda pardans.

Snart sitter hon gränsle över mig på soffan och vi pratar om hennes tidigare förhållande, och hur hennes pojkvän hade varit otrogen. Många av mina vänner är redan gifta och så... Det gamla vanliga. I vanlig ordning förstår jag att faktumet att hon bekvämt sitter med sin kropp tätt mot min, med våra kön bara skilda av några lager tyg, betyder att räven säkerligen är i säcken.

Jag är inte speciellt investerad i situationen, och låter repertoaren spela upp sig som vanligt. Först en långsam passionerad kyss som sedan inte eskaleras, utan istället följs av en återgång till konversationen. Dörren är upplåst. Sen ytterligare en kyss, nu medans jag tar ett grepp om hennes rumpa genom klänningens halvtjocka tyg. Den andra handen letar in sig under klänningen och upp mot hennes stora, varma bröst bakom hennes BH. Dörren är öppen. Jag drar snabbt upp klänningen, tar fram det ena bröstet och börjar kyssa det intensivt. Vänta lite, det där är mitt bröst, säger hon lite fånigt, samtidigt som jag börjar kyssa och suga på hennes andra bröst. Snart åker andra handen innanför hennes strumpbyxor och trosor och tar ett grepp om hennes svala rumpa. Jag kysser henne ännu en gång samtidigt som mina fingrar nu når hennes våta fitta, som bevisligen är redo för både det ena och det andra. Vi är inne.

Vi rör oss till sängen innan hon klär av sig helt naken. Jag ger henne oralsex medans hon ligger på rygg, varefter vi kör doggy med inslag av missionären. Jag pullar henne så att det rinner lite kiss, något som lockar fram några högre stön. Jag får intrycket av att hon är oerfaren för sin ålder, kanske för att hon enligt egen utsago mest haft några få långtidsförhållanden tidigare, snarare än många partners. Det blir i alla fall vaniljsex och inget mer, och jag avslutar med att oinspirerat stimulera mig själv till klimax samtidigt som jag intensivt slickar hennes tvåa samtidigt som hon särar på sina skinkor med båda händerna.

Vi städar upp oss och hon avlägsnar sig. Hon glömmer kvar något halsband.

Ett typiskt ligg som bäst kan karaktäriseras som en slags onani med sociala inslag.

Du har ett förfinat system för att kunna träffa attraktiva tjejer regelbundet. Sen kan du inte ligga med alla du träffar, givetvis, men ändå de flesta.

Jag sprutar oftast på ansiktet och/eller i munnen. Att spruta i tvåan är också en familjetradition som ligger varmt om hjärtat. Något sprut i fittan håller vi inte på med av uppenbara skäl, oavsett vad tjejerna säger. Kan även tillägga att sprut i kondom eller på kroppen (utöver ansikte), förutom i sällsynta fall på rumpan, är för tofflar och något jag inte engagerar mig i.

Så vad gör du om någon inte vill ha satsen på sig? Och inte tar den i tvåan?
Citera
2021-04-10, 23:21
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Är muppen Sauerkraut igång igen med sina fantasier. Han är i verkligheten ett lönnfett psykfall som knappt vågar prata med kvinnor. Men här lever han ur sina fantasier till max.

Här på flashback är vi alla Don-Juan med 30 cm kukar, jag tycker hans noveller är underhållande. Bra på att skriva är han, borde bli erotisk novell författare där kan han nog tjäna en hacka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in