Citat:
Ursprungligen postat av
Stormthesetter
MM visar tydliga tecken på att vara en narcissist, med drag av psykopat.
Denna video förklarar bra:
https://youtu.be/nIC5znWxZt4
”Se mig, ge mig uppmärksamhet och ingen annan” men också ”stackars mig, folk låter mig inte vara, buhu”
Klart hon grinar för uppmärksamheten när den visar henne i dålig dager, men är inte feg för uppmärksamhet när det får henne att framstå som ett offer.
Wohohooo, vilken video 🥺
Den som inte orkar se hela kan börja se 9.30 minuter in på videon, när exempel på parets gemensamma uppträdanden kommer.
Min personliga åsikt om MM:
Den där otrevliga ”jag tycker verkligen inte om denna person”- känslan hade jag redan innan bröllopet. Har en sociopat-kollega som ger mig exakt samma känsla som Meghan, så jag instämmer i vad som sägs i filmen.
Det är så extremt tydligt att hon manipulerar Harry och jag undrar personligen hur man tror att man ska kunna skapa en familj med någon som bryter alla band till ALLA övriga familjemedlemmar (utom ev. mamman)?
Harry borde väl veta bättre? Visst, hans familjeförhållanden har säkert inte varit de lyckligast, men familjens värde borde han känna till.
Hoppas, hoppas att han hittar en väg tillbaka när brytningen med MM sker, att vännerna finns där för honom & att familjen förlåter.
(Edit: citerade fel)