Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-18, 18:39
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Nu såg jag kommentarer på Twitter om att MM fått lilla Princess Charlotte i tårar i anslutning till bröllopet.

nu är det ju bara Twitter-rykten så klart.

"If it is true that she fat-shamed(!!!!) Princess Charlotte (who was 3, for God’s sake) at the bridesmaids’ fitting, that tells you everything you need to know about Meghan Markle."

Va? Har MM sagt till en liten treårig tjej, att hon är för tjock för att få uppträda i hennes brudnäbb..? Det KAN väl inte vara sant..? Borde finnas en lägstanivå till och med för MM. Och hon ska kalla sig feminist.?
Citera
2021-03-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Va? Har MM sagt till en liten treårig tjej, att hon är för tjock för att få uppträda i hennes brudnäbb..? Det KAN väl inte vara sant..? Borde finnas en lägstanivå till och med för MM. Och hon ska kalla sig feminist.?

Det är ju bara rykten än. Såg ryktet när jag sökte på #gayleking
Citera
2021-03-19, 12:29
Medlem
Smaskigt skvaller om MM´s eskapader
Är bara hälften sant är det illa. - Trist verkligen

https://www.youtube.com/watch?v=m4tLrfF6RxI

lite jobbigt med alla "allegedly" bara.
Citera
2021-03-22, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Här finns ett nyproducerat klipp om ryktena om vad Charlotte ska ha fått uppleva inför bröllopet.
https://www.youtube.com/watch?v=9GGyjly7kUM
Citera
2021-03-23, 23:20
Medlem
Snapcounts avatar
Harry har fått sig ett jobb !

No longer a working member of the royal family, Prince Harry has a new job: executive at a Silicon Valley startup.

The Duke of Sussex will become chief impact officer of BetterUp Inc., the fast-growing coaching and mental health firm, the company plans to announce Tuesday.

https://www.wsj.com/articles/prince-...mod=error_page

PRINCE Harry could earn a seven-figure salary in his new role promoting a mental health app.

https://www.thesun.co.uk/news/144338...alary-new-job/

En ny dr Phil, eller har Harry sålt sig till något "mumbo-jumbo-scientologi-bös" ?
Senast redigerad av Snapcount 2021-03-23 kl. 23:24.
Citera
2021-03-26, 21:47
Medlem
Snapcounts avatar
Meghans pappa vill även bli intervjuad utav Oprah..

THOMAS Markle has hand delivered a letter to Oprah Winfrey – asking her to interview HIM about his relationship with estranged daughter Meghan.

The lighting director, 76, drove up to the chat show host’s £65million luxury estate in Montecito, California, on Thursday and handed the note to a masked security guard outside.

https://www.thesun.co.uk/news/144689...rah-interview/

Nå, om inte Oprah nappar.., så bör det finnas andra som tar budet. Följetongen fortsätter..
Citera
2021-03-29, 08:25
Medlem
MM visar tydliga tecken på att vara en narcissist, med drag av psykopat.

Denna video förklarar bra:
https://youtu.be/nIC5znWxZt4

”Se mig, ge mig uppmärksamhet och ingen annan” men också ”stackars mig, folk låter mig inte vara, buhu”

Klart hon grinar för uppmärksamheten när den visar henne i dålig dager, men är inte feg för uppmärksamhet när det får henne att framstå som ett offer.
Citera
2021-04-10, 05:23
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
instämmer! väldigt vacker! men hon var rik innan hon träffa harry så tror inte på nån golddigger mer spänningssökande

Fast sådana pengar som finns i den brittiska kungafamiljen, hade hon ju inte. Elizabeth är en av världens rikaste personer. Meghan hade såklart räknat med att det skulle fortsätta rinna pengar därifrån, under hela deras liv tillsammans. Hon räknade nog inte med, att Charles skulle sluta betala sonens räkningar... Hur eller hur, så kommer de att ärva en förmögenhet en dag. I och med att de har barn, så kommer Meghan indirekt att få del av arvet, även om H och M är skilda när Charles dör. Barnen kommer inte att låta henne stå i brödköerna, när hon har blivit för gammal för att få roller och slösat bort alla pengar hon hade på sin storvulna livsstil, som hon ALDRIG kommer att kunna trappa ner på...

Om inte Charles gör Harry arvlös förstås... i Storbritannien kan man göra sina biologiska barn helt arvlösa (laglott finns inte).
Citera
2021-04-10, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormthesetter
MM visar tydliga tecken på att vara en narcissist, med drag av psykopat.

Denna video förklarar bra:
https://youtu.be/nIC5znWxZt4

”Se mig, ge mig uppmärksamhet och ingen annan” men också ”stackars mig, folk låter mig inte vara, buhu”

Klart hon grinar för uppmärksamheten när den visar henne i dålig dager, men är inte feg för uppmärksamhet när det får henne att framstå som ett offer.

Wohohooo, vilken video 🥺
Den som inte orkar se hela kan börja se 9.30 minuter in på videon, när exempel på parets gemensamma uppträdanden kommer.

Min personliga åsikt om MM:
Den där otrevliga ”jag tycker verkligen inte om denna person”- känslan hade jag redan innan bröllopet. Har en sociopat-kollega som ger mig exakt samma känsla som Meghan, så jag instämmer i vad som sägs i filmen.
Det är så extremt tydligt att hon manipulerar Harry och jag undrar personligen hur man tror att man ska kunna skapa en familj med någon som bryter alla band till ALLA övriga familjemedlemmar (utom ev. mamman)?
Harry borde väl veta bättre? Visst, hans familjeförhållanden har säkert inte varit de lyckligast, men familjens värde borde han känna till.

Hoppas, hoppas att han hittar en väg tillbaka när brytningen med MM sker, att vännerna finns där för honom & att familjen förlåter.

(Edit: citerade fel)
Senast redigerad av Palindromsekvens 2021-04-10 kl. 08:30.
Citera
2021-04-10, 10:45
Medlem
Deras statement angående Prince Philips bortgång är bara kallt och opassande. Låter mer som något man skulle säga om någon på jobbet, inte sin farfar...

"IN LOVING MEMORY OF His Royal Highness, The Duke of Edinburgh 1921-2021. THANK YOU FOR YOUR SERVICE…YOU WILL BE GREATLY MISSED."

Frågan är nu om MM kommer att låta Harry gå på begravningen, eller kommer hon köra med att ”hon inte känner sig trygg” eller skylla på att hon är gravid. Bare in mind att hon inte hade några problem att flyga till NYC för Archies babyshower...
Citera
2021-04-10, 15:36
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Liten input,
det var prins Sigvard (bror till Betil) som vart av med sin Prinstitel då han gifte sig med en av folket..

Så var det. Sigvard valde kärleken före den sociala statusen, och det ångrade han på ålderns höst. Prins Carl Philip och vardagsfjällan Sofia Hellqvist är får ju det Brittiska kungahuset att höja på ögonbrynen. Huset Bernadotte kan således förlorat status på det internationella planet, i det fallet.
Citera
2021-04-10, 18:22
Medlem
Läser att Harry ska på begravningen (fattas bara), men att skräcködlan Megan inte kommer.

Anledningen som ges är hennes graviditet.

Finns det nån trovärdighet i det skälet ens som bortförklaring? Om hon avslöjade graviditeten i Oprah-intervjun är den knappast särskilt långt fortskriden. Är det verkligen ett problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in