2021-04-10, 01:55
Medlem
Mingla101s avatar
Är man inte skyldig till ett brott är man oskyldig
Citera
2021-04-10, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Men hur i helvete har de hamnat i samma säng som den här grottmannen då? Jävla pucko tjejer!!! Naiva som fan säger jag bara. Håll er till svenskar istället.

Ibland får man känslan av att många i denna tråd främst upprörs över att Soran haft sex med svenska tjejer.

Det roar en kulturberikare som undertecknad.
Citera
2021-04-10, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistaordet
Det framgick tydligt i Dokumentären att hon tillhör dem som uppfattat honom som ett helgon och lever kvar i den hypnosen.

Nja? Jag fick mer uppfattningen att deras relation inte var lika självklar längre men att hon tyckte så synd om honom.
Citera
2021-04-10, 02:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Den typen av sex känner jag många som haft, även jag själv ibland. Och vad jag vet har ingen tjej varit emot det eller klagat på det. Strypsex är väl dock lite över gränsen men det finns ju både män och kvinnor som gillar det också. Hade definitivt velat höra kvinnornas version av vad som hänt och då inte bara de tre som anmält honom utan kanske fem andra som inte anmält.
Men Jag gillar inte den nya moralism som far över världen sedan metoo. Det är som att det letas fel på mäns beteende och man frågar sig: "oj, kan det vara övergrepp, ska vi anmäla honom". Har Soran gått över gränsen, kanske. Weinstein? Ja absolut, men det han gjorde var ju på en helt annan nivå, han är ju en sexualbrottsling, det kanske Soran också är vad vet jag. Men inget fan av att medier och tokstollar på sociala medier ska sitta och framställa sig som helgon och döma andra människor när det gäller sexuella beteenden och vad som sker i privata sovrum. Denna grupp av självutnämnda moralister och rättsskipare som sitter och hänger ut folk på sociala medier av moraliska skäl och inte brottsliga stör mig. Bra att de kan fällas för förtal.
Jaha, och? Finns många kvinnor som INTE gillar det också, som kanske gått med på en sak men inte en annan. Varför ska man intervjua dem som INTE anmält honom, är ju inte där problemet är? Alla kvinnor är inte likadana om du trodde det.. har väl snarare blivit tvärtom, går man som kvinna inte med på analt, strypsex, bli sprutad i ansiktet, det tredje och det fjärde importerad från amerikansk porr är man "pryd", "moraliskt" och liknande. Sedan finns det såklart många som tänder på det också. Sedan finns det ytterligare en kategori som är väldigt lättpåverkad av grupptryck och ger med sig, men de kanske inte bryr sig så mkt.

Folk vill ha det dem ser, inte osannolikt att många unga tjejer kan ha trott att soran pga sitt mesiga utseende var vanilj, sen när han drog fram piskorna kanske man inte vill vara med längre, och så påstås det att det var falskanmälan. "ja, men hon var ju med på det".
Citera
2021-04-10, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Jaha, och? Finns många kvinnor som INTE gillar det också, som kanske gått med på en sak men inte en annan. Varför ska man intervjua dem som INTE anmält honom, är ju inte där problemet är? Alla kvinnor är inte likadana om du trodde det.. har väl snarare blivit tvärtom, går man som kvinna inte med på analt, strypsex, bli sprutad i ansiktet, det tredje och det fjärde importerad från amerikansk porr är man "pryd", "moraliskt" och liknande. Sedan finns det såklart många som tänder på det också. Sedan finns det ytterligare en kategori som är väldigt lättpåverkad av grupptryck och ger med sig, men de kanske inte bryr sig så mkt.

Folk vill ha det dem ser, inte osannolikt att många unga tjejer kan ha trott att soran pga sitt mesiga utseende var vanilj, sen när han drog fram piskorna kanske man inte vill vara med längre, och så påstås det att det var falskanmälan. "ja, men hon var ju med på det".
Det håller jag egentligen med dig om. Skulle ju aldrig spruta en tjej i ansiktet. Men flera kvinnor bett mig, i stundens hetta, om att bli sprutad både här och där och då tänder det mig. Känner jag på mig att tjejen är lite mer åt det pryda hållet skulle jag nog ta en diskussion först eller pejla läget. Det kan man göra på ett tidigt stadium. Men att många småtjejer nog luras in i beteende som de egentligen inte vill är klart. Dom vill ha rosa sex med mkt känslor och så kommer killen o försöker trycka in den där bak. Det blir ju väldigt fel. Som man har man ett fysiskt övertag, det tror jag många män glömmer. Många män e oxå osäkra. Störst missförstånd sker nog i tillfälliga relationer. Jag gillar att tycka om den jag är med, även om jag inte vill ha förhållande.
Citera
2021-04-10, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Va? Du menar att Akilov hade lämnat Sverige om han *inte* hade pengar? Känns bara som ni trasslar in er i snurriga resonemang för att ni ogillar Özz. Han har inte gjort något fel i den härvan. Beskyller du ICA-handlaren som sålt mat till Akilov?

Vad är det du inte förstår det blir svårare att utföra terrordåd om all kraft måste gå till att överleva och Özz löste det problemet för Akilov.
Det verkliga ansvaret har ju svenska staten för att de inte utvisade Akilov.
Kritiken mot Özz handlar om hans sjuka attityd där han är aggressiv och kaxig när han indirekt sponsrat terrorism, det är ett sjukt beteende och han pissar på de anhöriga till offrena för terrordådet på Drottninggatan.
Du verkar inte begripa någonting av detta så du får väl fråga din svåger.

Özz drar ju på sig extra kritik då alla vet att han är svenskhatare också.
Citera
2021-04-10, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Har han kontaktat en kvinna med förslag om sex? DET ÄR JU HELT SJUKT! Vad är nästa steg. Att ha sex med en kvinna? SJUKA JÄVELN.

Flashback incels levererar...

Han kontaktar kvinnor nästan halva hans ålder med sexuella förslag och gör det till hundratals kvinnor det är inte normalt.
Brukar du starta en konversation med en kvinna och föreslå sex det första du skriver och göra det med hundratals olika kvinnor som du inte har någon som helst anknytning till.
Han är en sadist som letar offer.

Sluta använda ordet incel om främmande människor du framstår enbart som en patetisk idiot.
Citera
2021-04-10, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Falskanmäld? Säger vem? Kronér? Den anmälan är lika falsk som alla de 95% av alla anmälningar som inte leder vidare till åtal. Sorans gick inte till åtal. Inte Virtanens heller.

/S

Kvinnan som anmälde Kroner visade sig ju ha ljugit för att sabba för Kroner, hämnd helt enkelt och de hade ju även haft en 3 år lång relation. Det säger mycket om hur usla somliga kvinnor kan vara, inte enbart män är svin.

Det Soran sysslat med vet vi ju och det är övergrepp utförda av en sexualsadist. Timell har varit småvidrig, Virtanen har använt sitt kändisskap och systematiskt supit ner unga kvinnor och tagit hem dem till sin lägenhet.

Lambertz är falskanmäld av en kvinna och vänninor som satt det i system.
Nedklippta ljudinspelningar, lögner om att ha däckat men visade sig prata i mobilen i 30 minuter, fabriksåterställning av mobil för att undanröja originalinspelningen.

Alla fall är olika du kan inte likställa dessa fall.
Citera
2021-04-10, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Ibland får man känslan av att många i denna tråd främst upprörs över att Soran haft sex med svenska tjejer.

Det roar en kulturberikare som undertecknad.

Nej människor stör sig på att Soran är en sexualsadist och gjort sig skyldig till grova brott men kommer undan och låtsas att det bara blev lite fel.

Utöver det så har Soran suttit och hånat svensk folket i Parlamentet men själv är han dels sexualsadist men även rasist och en enorm hycklare.
Han är en gigantisk bluff upplyft av PK-media.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2021-04-10 kl. 05:16.
Citera
2021-04-10, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Skyldig eller inte, som komiker i Sverige borde han vara körd. Han kan aldrig mer räkna med att PK-åskådarna ska finna honom tillräckligt sympatisk för att artigt orka skratta åt honom som förr. Möjligtvis kan han göra sig populär bland islamistiska kretsar med samma nervärderande rasistiska kvinnosyn på blonda svenskor. Men det mest vettiga och realistiska för honom är att satsa på ett jobb via Samhall på lager eller i fabrik och jobba undanskymt.

Nja det vettigaste vore ju att han tog livet av sig.
Citera
2021-04-10, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Men hur i helvete har de hamnat i samma säng som den här grottmannen då? Jävla pucko tjejer!!! Naiva som fan säger jag bara. Håll er till svenskar istället.

Korkade kvinnor som imponeras av kändisskap, pengar och status.
Istället för att ligga med en snygg kille oavsett vem så tycker man att kändisar är häftigt, tragiska kvinnor.
Citera
2021-04-10, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Helt riktigt - man får inte glömma att tjejer gör egna val, och får stå för sina beslut.

Det mest vidriga med mångkulturen är att den angriper oss svenskar där vi är som vackrast, i vår relation kvinna - man, där just detta att vi kvinnor gör våra egna val är en av pelarna.

Det är också där vi är som skörast i mötet med andra kulturer, vilket de självklart utnyttjar, de kan inte ens hjälpa att de gör det, de är ofattbart olika oss.

Man måste också förstå att unga kvinnor är lika hjärntvättade som Hitler-jugend var.

Nu har jag noll koll på Hitlers sexliv, om nån nu har det, men det kan inte ha rått någon brist på unga kvinnor som velat ligga med honom om tillfälle gavs.
Dels är det, det, Soran kan se ut som skit, och det gör han, jag har mött honom, men det spelar ingen roll.
Det hade inte spelat någon roll hur Hitler såg ut heller.

Dels är det att det bär emot att vara intim med en icke-svensk snubbe, av självklara skäl, alla kulturer är mer kvinnofientliga än vår. Samtidigt är det förhållningssättet den största synden, benämns rasism.
Så, ställd inför Soran Ismail, man ur den mest vidriga kulturella grupp som beträtt svensk jord och att han trots det är legitimerad, hyllad, som en föredömlig, faktiskt fantastisk, man.
Ja, då tar man den chansen, för inte lär man träffa på någon bättre, någon som det bli mindre motbjudande med.
Sen kan ingen komma och påstå att man är rasist.

Det är också att han förefaller en fysiskt underlägsen, förbluffande kort och krakmager, när jag mötte honom kopplade jag först inte ens att det var en vuxen person. Att jag ens lade märke till honom berodde på att vi råkade befinna oss samtidigt på en i övrigt just då öde plats här på Södermalm.
Så, ska man nödvändigt ligga med nån ur den gruppen så tror man att han är den minst riskabla. De tjejer han varit intim med tackar säkert sin lyckliga stjärna att han inte är större, starkare.

Man ska fullständigt strunta i om man blir kallad rasist och att ligga med Soran och andra blattar för att framstå som PK är ju fullständigt intelligensbefriat, finns ingen anledning att ligga med dessa fula grottmänniskor.

Men tyvär blir unga kvinnor hjärntvättade till detta i Sverige precis som du säger, i många andra länder i världen så avskyr vita kvinnor afrikaner och araber och skulle inte ta i dem med en tång ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in