2021-04-03, 02:37
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decodeme
Som ni känner till, MGTOW-movement, Man-Going-Their-Own-Way, hur kan vi stärka denna rörelsen och få den att växa radikalt och krossa allt som heter politisk korrekt och feminism, ideér, förslag?
Hur kan vi få denna rörelse att växa i Sverige och nå den unga generationen av män.
Att gå sin egen väg är inte att samla en stor grupp runt sig för att göra sin egen grej.
Den unga generationen män följer inte programmeringen på SVT/SR och Mainstreammedia som DN och Aftonbladet.
De kollar på youtube och andra streamingkanaler och får betydligt bättre koll på hur det funkar.
"Tyvärr" drivs de också av testosteron och känner de doften av villig mus tappar de koncepten.
Men NoNut november är till för att bättra på självkontrollen.
Att visa den svenska kvinnan, vad de tycker om män skulle också skynda på utvecklingen och stärka de viktigaste banden i landet.
Parbildning och tillräknelighet.
Det promiskuösa sättet att leva är dock ganska enkelt i början, men kostar på tungt när det börjar komma barn och förhållanden spricker.
En miljon skilda finns i landet just nu.
Citera
2021-04-03, 11:01
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Med hela våldsmonopolet vid sin korrupta sida är hon just ett hot.
I ett organiskt funktionellt samhälle, är nog bara ca. 1 av 1000 kvinnor ett potentiellt hot.

Hur man värderar hot är något att ha i beaktande.
Är att potentiellt att ha spillt 10 år av sitt liv på en kvinna ett hot mot ens välbefinnande?

Enl. mig är svaret ja.
Hur lite du och din livstid är värd, är givitvis din sak att värdera.

Det kanske är lätt för mig att säga som är 185 cm lång, och därmed ALLTID har ett psykologiskt övertag på 99% av kvinnorna. Dom är som gulliga bäbisar, och det är svårt att ta deras pladder på blodigt allvar.
Men visst finns det elaka gammelkärringar i klimakterieåldern - det ska inte förnekas.
Citera
2021-04-03, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Det kanske är lätt för mig att säga som är 185 cm lång, och därmed ALLTID har ett psykologiskt övertag på 99% av kvinnorna. Dom är som gulliga bäbisar, och det är svårt att ta deras pladder på blodigt allvar.
Men visst finns det elaka gammelkärringar i klimakterieåldern - det ska inte förnekas.

Det är nog väldigt lätt att se kvinnor som harmlösa små varelser, men betänk följande:

Varför är människan högst upp i näringskedjan? Varför är det inte lejon, tigrar, eller kanske elefanter?
En sak är klar. Det har ingenting alls att göra med hur lång människan är eller hur stark hon är. Nyckelord är snarare smart och slug.

Med feminister på viktiga poster i politiken och t o m inom rättsväsendet, spelar det ingen roll vilket kön de har. Faran är överhängande. Någon borde kanske plotta en historisk graf över antalet dödsoffer till följd av feminismen för att visualisera det hela, och göra hotet väldigt tydligt.
Citera
2021-04-03, 16:02
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Det är nog väldigt lätt att se kvinnor som harmlösa små varelser, men betänk följande:

Varför är människan högst upp i näringskedjan? Varför är det inte lejon, tigrar, eller kanske elefanter?
En sak är klar. Det har ingenting alls att göra med hur lång människan är eller hur stark hon är. Nyckelord är snarare smart och slug.

Med feminister på viktiga poster i politiken och t o m inom rättsväsendet, spelar det ingen roll vilket kön de har. Faran är överhängande. Någon borde kanske plotta en historisk graf över antalet dödsoffer till följd av feminismen för att visualisera det hela, och göra hotet väldigt tydligt.

Arbetslivet i Sverige är mycket riktigt dominerat av homosexuella samt feminister. Bägge socialgrupperna intrigerar aktivt mot heterosexuella män, och kan dom sparka en heteronormativ chef för samarbetssvårigheter - så gör dom det.
Citera
2021-04-03, 17:10
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen

Då är jag större än du. Sannolikt mer välbyggd. Det enskilt största hotet jag haft i mitt liv har inte haft en sportmössa, ens med yxa.

Du och jag delar inte syn.
Lycka till med kvinnorna. Jag slipper.
Citera
2021-04-03, 17:25
Medlem
FancyTarsier0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Vad skall en riktig man med denna idioti? Vad är det som hotar eran manliga idioti? jag har inga problem med kvinnor, jag älskar kvinnor och behöver dom. Att det sedan finns extremister även där som i allt annat får vi väl leva med. Svaga män som måste gå ihop i grupp för att dom är mindre begåvade.

Dom sitter fast mentalt i "killarna mot tjejerna" åldern. Känner väl sig förtryckta när mamma ber dom lägga deras sura kalsonger i tvättkorgen.
Senast redigerad av FancyTarsier0 2021-04-03 kl. 17:27.
Citera
2021-04-03, 18:20
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Då är jag större än du. Sannolikt mer välbyggd. Det enskilt största hotet jag haft i mitt liv har inte haft en sportmössa, ens med yxa.

Du och jag delar inte syn.
Lycka till med kvinnorna. Jag slipper.

Du menar längre än 185 cm, antar jag. Då frågar man sig hur i hela friden du kan känna dig så underlägsen ett fysiskt och intelligensmässigt svagare kön ?
Citera
2021-04-05, 10:45
Medlem
TS frågeställning tillhör någon som befinner sig i tonåren. Kanske även någon som kan vara 20-25 i och för sig. Utan syfte, utan ansträngning och helt befriad från någon djupare mening annat än omedelbar hedonism. Det sista beskriver verkligheten för gemene svensk man idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in