Citat:
Jag tycker att det är märkligt att du och dina kompisar här som ogillar klimatfrågan överhuvudtaget ogillar att Sverige inte bjuds in bland de 40. Ni borde ju gilla det istället. Att Biden bjuder in Norge och Danmark till klimatmötet, men inte Sverige eller Finland är extremt märkligt. Han påstår sig ju vilja lösa ett globalt problem.
Jag kommer inte till någon annan slutsats än att det rör sig om ett uttryck för den tråkiga agendan att försöka slå isär de nordiska länderna. Globalisterna uppfattar nordisk enighet som ett hot. Därför försöker man splittra de nordiska länderna genom särbehandling.
Det har diskuterats här, vad gäller de olika nordiska ländernas Coronastrstegier och hur media hanterat detta.
(FB) Varför stängdes inte Sverige lika kraftigt som andra länder under Corona-pandemin?
Jag kommer inte till någon annan slutsats än att det rör sig om ett uttryck för den tråkiga agendan att försöka slå isär de nordiska länderna. Globalisterna uppfattar nordisk enighet som ett hot. Därför försöker man splittra de nordiska länderna genom särbehandling.
Det har diskuterats här, vad gäller de olika nordiska ländernas Coronastrstegier och hur media hanterat detta.
(FB) Varför stängdes inte Sverige lika kraftigt som andra länder under Corona-pandemin?
Men Biden pratade med EU-ledarna förra veckan
och så står det så här:
Biden says Xi, Putin welcome at climate summit April 22
The summit will bring together 17 countries responsible for 80 percent of global emissions and global GDP. The invitee list of 40 nations includes Canada and Mexico as well as allies in Europe and Asia as well as Israel, Saudi Arabia, the United Arab Emirates, Nigeria and South Africa.
Biden says Xi, Putin welcome at climate summit April 22 | Reuters
Men visst är det skönt när man hittar något att klaga på!