Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-26, 13:06
Medlem
uardozs avatar
Vem är källan?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ja, som mullvader, men vi ska rösta in en av dom.
När blir det???
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hon som sköter Nardos insta har drivit på frågan om rasism i huset, om hon tror det ska gynna Nardos så tror hon fel.
Finns ingen jävla rasism i huset, för i så fall hade dom åkt ut direkt.

Filip sa att han nyss köpt sin första lägenhet i Stockholm, han tjänar bra på sitt skitsnack 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
Gött att veta att jag inte bidragit med en krona.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Läste detta samtidigt som jag hörde Judiths otäcka röst och hennes förbannade tjat om "LLL" och känner mest att någon kan väl vara så vänlig att ge henne LIVETS LOSKIGASTE LOSKA rakt i ansiktet.

Sug på den typen av "LLL" och var så vänlig att hålla tyst sen. 😤
eller eller livets läskigaste lebba
2021-03-26, 13:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ska dikmen anklaga de intagna för rasism då ska jag sitta och blänga som en vit kränkt Karina på han.Sexuella trakasserier tycker jag hade varit ett bättre ämne att ta upp. BB-Peter Svensson-Rung som numer går i koppel som en liten knähund efter en nazifeministen Nina Rung (som forskar om våld och våldtäkter gentemot kvinnor) kanske kan ta den lektionen.

Ja precis, varför tar dom inte upp sexuella trakasserier om dom nu ska ta upp vardagsrasism?

Ska kolla gamla BB säsonger ikväll, dricka alkohol och njuta av att "det var bättre förr"
Medlem
uardozs avatar
Snälla snälla snälla Alex, sluta prata. Jag måste ta fram skämskudden varje gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Peter Svensson?
Inte han som redlös på gränsen till medvetslös, pissade på golvet och i en väska nångång på det glada 2000 talet?
yes han är det med ny sotarmössa henifierad och har tagit sin frus namn.
Medlem
MonkeySuites avatar
Tänker bara på min sliskiga musiklärare när jag hör Alex.. Du är lärare åt barn ditt huvud..
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
För att ge Nardos en immunitet. Inte många till som kan sitta säkert.

Hon har inte tillräckligt med stöd av tittarna för att vinna det i en omröstning. Hon är också hatad av deltagarna så produktionen kan inte göra en tävling där de delar ut en immunitet inom gruppen.

TV4 är desperata nu. Dikmen kommer också tydligen läxa upp dem om vardagsrasism så att Nardos ser bra ut i avsnittet.
Tror tyvärr du har helt rätt, i precis allt du skrev. Tyvärr.
2021-03-26, 13:09
Bannlyst
Jag bytte nyss rumcam till vardagsrummet, men läste vardagsrasism 😱😱😱👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
2021-03-26, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja och sen hyr dom in sami som går runt och hatar att vara i huset och hatar alla deltagare och jullan som slår dom hårt med dammsugaren så fort nån försöker vara det minsta gullig och snäll mot nån annan deltagare.

Denna säsong med gulligull har fan fått mig att bli mordisk och sadistisk. Vill fan se dom slåss snart. Peddo kan väl få en flipp snart och börja mordhota alla så det sker nåt.
+1
2021-03-26, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Läste detta samtidigt som jag hörde Judiths otäcka röst och hennes förbannade tjat om "LLL" och känner mest att någon kan väl vara så vänlig att ge henne LIVETS LOSKIGASTE LOSKA rakt i ansiktet.

Sug på den typen av "LLL" och var så vänlig att hålla tyst sen. 😤
Hoppas att Tanja harklar sig riktigt ordentligt och lägger en ordentlig snorloska i facet på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in