2021-03-14, 08:19
Medlem
boriss avatar
Låten och framförandet var bra. Det är det som spelar någon roll. Heja Tusse!
Citera
2021-03-14, 08:21
Moderator
evilhoneys avatar
Mängder OT raderat och varningar är utdelade.

Har du fått ett inlägg raderat men ingen varning så får du gärna PMa mig så löser jag det. Vi kan dela ut varningar i efterhand om det missats.

Har jag missat mer OT och trams så går det bra att RPa.
//mod
Citera
2021-03-14, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Jahopp, då tappade jag all respekt för honom.

Han måste vara bög för övrigt.

Nej men tror du han är homosexuell? 🤣 Skulle bli oerhört förvånad om han kom ut som hetero
Citera
2021-03-14, 09:47
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Har inte kollat mello eller hört talas om Tusse.

Men eftersom att absoluta majoriteten i en tråd på Flashback talar så gott om en mörkhyad, feminin kille så bör det ju faktiskt vara en jävligt bra grabb.

Det är nog svårare som svart att vinna på Flashback än att vinna Melodifestivalen.
Kanske är det första gången vi ser detta hända på Flashback?

Synd bara att det är en dålig låt. Jag skiter I hans hudfärg och han är uppenbart en talang men man ska inte rösta på dåliga låtar bara för att man vill vara PK.
Citera
2021-03-14, 09:53
Medlem
Eustaches avatar
Killen är ju helt omöjlig att ogilla. Charmig, karismatisk, egen, modig, grym röst. Givetvis sticker det i ögonen hos de som håller till i källaren, anonyma, bakom nerdragna persienner, men vem fan bryr sig.
Citera
2021-03-14, 09:57
Medlem
Han gjorde ett fint jobb!

Men han får gärna slopa det där billiga strasshalsbandet i ESC...
Citera
2021-03-14, 10:20
Medlem
Jättebra låt!!
Men,han sitter hög som ett hus i TV4 Nyhetsmorgon just nu
Citera
2021-03-14, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Synd bara att det är en dålig låt. Jag skiter I hans hudfärg och han är uppenbart en talang men man ska inte rösta på dåliga låtar bara för att man vill vara PK.

Bara för att du tycker det är en dålig låt, behöver det banne mig inte vara det!! Bättre du säger "jag tycker det är en dålig låt"!! Jag själv tycker det är en jättebra låt!!
Citera
2021-03-14, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananias
Jättebra låt!!
Men,han sitter hög som ett hus i TV4 Nyhetsmorgon just nu
Han drog väl en holk innan han satte sig i sändning.
Citera
2021-03-14, 11:00
Medlem
Han sjöng väl helt OK men varför frontar han BLM? Hatar alltså vita och är rasist. Har hans adoptivföräldrar begått övergrepp på honom eller är de allmänt tok PK och självdestruktiva och har indoktrinerat ungen? Får han för lite bidrag/veckopeng av sina vita låtsaspäron? Är han förtryckt och skulle vunnit mello redan för 5 år sedan om han inte hindrats av rasistiska strukturer? Patetisk BLM offerkofta.

BLM är en rasistisk terrorgrupp och står han för den ska han inte representera Sverige. Ta avstånd omgående.

För övrigt så var grundidén med schlagerfestivalen att Europas folk skulle visa upp sina kulturella särdrag för varandra och sjunga på sitt eget språk. Passande då för det nedmonterade Sverige att skicka en afrikan som sjunger en rotlös internationell sång på engelska.
Citera
2021-03-14, 11:18
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Är Tusse hetero ? Jag tvekar.
Är det en retorisk fråga? Du talar alltså om en kille i färgglada kostymer som är med i Melodifestivalen.
Citera
2021-03-14, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Är det en retorisk fråga? Du talar alltså om en kille i färgglada kostymer som är med i Melodifestivalen.

Han hade även höga klackar och strasshaldband så blir en större skräll om han är hetero.

Lite som när Jöback satt i en tv-soffa på 90-taket. ”Jo det är så att jag är homosexuell”. Alla bara ”nähä, det hade vi ingen aaaaning om!!!” 🤣😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in