Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-03-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag vet precis vad Spravato är...

Men jag beställde den via nätet, o behandlade mig själv... Men det har precis blivit godkänt i Sverige!
Det var i form av nässpray, 84 mg 2 ggr i veckan, man blir något snurrig i nån timme. Efter 2-3 behandlingar, känner man sig fräsch, nyduschad o sånt. Jag testade att klippa Venlafaxinet på en vecka, alltså sluta helt. Det funkar, ingen depression alls, men en viss ångest skyddade Venlafaxinet också mot, så jag började ta den igen, men lägre dos i.a.f.

Beställde du Spravato? Eller gjorde du din egen Spray? Hur gjorde du iså fall sprayen?=)
Citera
2021-03-05, 19:12
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finta48
Beställde du Spravato? Eller gjorde du din egen Spray? Hur gjorde du iså fall sprayen?=)
Jag gjorde egen spray, tror original-Spravato kostar tiotusentals kronor. Men det viktigaste o svåraste är ju att få tag i s-ketamin, o det får man lita på sin lokala knarkare eller på flugsvamp att man får riktiga saker. Tänk på att det är inte helt lagligt heller... Nu var det några år sen, så jag vet inte var man hittar det idag.

Men så kan man köpa t.ex denna; https://www.bodystore.com/nassprayfl...l/A2605-5.html o blanda i rätt proportioner så att man får lagom dos i en eller flera sprayduschar. Runt 80 mg i varje dos är lagom. Minns inte hur det var, men man behöver inte mycket vatten.

Men egentligen kan man snorta den rena pulvret som det är. Det behöver inte ens snortas, man kan säkert äta det men tror att man behöver mer då.

Tog det 2 ggr i veckan, torsdag o söndag, i en månad o kände mig lite mindre deprimerad, men effekten satt bara i ca 3 månader. Idag mår jag dock bra o behöver inte sånt längre.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback