Dagens avsnitt var bra, det såg kul ut när sparrisen Philip A, hjälpte till med smidet med sin fot, haha. Skönt att den gnälliga blev vald till förstekämpe
Problemet är väl dock att hon antagligen kommer att välja Malin till andrekämpe och enligt vad som sagts så har ju Malin inte studerat bondepraktikan särskilt flitigt. Hade varit fruktansvärt om Karin vinner i tinget på söndag, hon ska hem nu.
Problemet är väl dock att hon antagligen kommer att välja Malin till andrekämpe och enligt vad som sagts så har ju Malin inte studerat bondepraktikan särskilt flitigt. Hade varit fruktansvärt om Karin vinner i tinget på söndag, hon ska hem nu.
Malin borde kunna ta Karin på söndagens ting om det är hon som blir vald till andrekämpe. Ja, Karin ska hem nu.
Kämpeval:
Malin är nog den siste hon väljer, förmodligen starkast av brudarna.
Någon som vet varför pillan är så skrynklig! Gått ner mycket i vikt eller? Annars den tjej på farmen som har vackrast ögon. Resten av tjejerna ser helt själlösa ut.
Hon är ju 57 år, då har man fått lite linjer med ålderns rätt.
Har samma misstanke.
Eller också åt han upp sig ordentligt innan start och dom har fått mer käk än förväntat under Farmens gång.
Brukar deltagarna vanligtvis inte se mer tärda ut så här långt in i säsongen?
Nu är många av dom knubbiga o fina.
Eller tänker jag Robinson.......?
Nej, helt rätt. Mat o hunger verkar inte drabbat årets grupp nämnvärt..
Någon som vet varför pillan är så skrynklig! Gått ner mycket i vikt eller? Annars den tjej på farmen som har vackrast ögon. Resten av tjejerna ser helt själlösa ut.
Rökare?
Vindrickare? (alkohol)
Mycket solande?
Så vill du se ut som henne är det bara att skriva ut receptet.
Malin är nog den siste hon väljer, förmodligen starkast av brudarna.
Vi får se vem hon väljer, det ska bli spännande, och det kommer bli spännande de veckorna som kvar till finalen och jag vet vem som vinner finalen men jag kommer inte spoila det
Hon har även brännskador som syns, sen håller jag med dig om hennes ögon riktigt läckra
Jag skrev redan 2021-03-02, 17:28 "Jag har funderat lite över vem Allan väljer till förstekämpe och hur farmarna skulle klara sig om de blev förste- eller andrekämpe." I nedanstående spoiler har jag tagit med dels min spekulation vem Allan väljer till förstekämpe, dels de som jag spekulerade skulle bli förste- och andrekämpe.
Allan
Allan verkar vara en tjurig och långsint typ som gärna vill ge igen för någon oförrätt och de främsta måltavlorna torde i så fall vara Linnéa och Karin som tydligt förklarade sitt missnöje med otrevlige Allan vid det senaste tinget. Utöver dessa skulle Philip, som valde Allans vän Phillip-Lloyd till förstekämpe och som därmed fick lämna farmen, kunna bli vald till förstekämpe. Av dessa tre skulle jag inte bli förvånad om Karin blir förstekämpe, främst för att det var Karin han hörde klaga på honom (när han vilade på sängen) och som han argumenterade med när han kom ned. Karin hakade även på Linnéas klagan vid tinget över hur otrevlig de tycker att han är.
Philip
Hans enda chans är att få möta Malin i kunskap både som förste- och andrekämpe.
Philip kommer med stor sannolikhet att sova i någon av kämpestugorna denna vecka.
Karin
Karin som förstekämpe väljer Philip som hon hoppas kunna vinna över i kunskap Dock ska hon nog passa sig för att välja Linnéa som andrekämpe och definitivt inte Malin.
Som andrekämpe vinner hon över Philip och Malin i kunskap så ingen av dem väljer henne till andrekämpe, däremot kan det bli en fin fight mot Linnéa.
Det vore otaktiskt av Allan att utse Karin till förstekämpe där hon har stor chans att vinna en tvekamp och därmed få en amulett – men som jag skrivit tidigare så har nog Allan andra bevekelsegrunder för sitt val av förstekämpe.
Karin och Linnea är fullkomligt vidriga båda två. Hoppas verkligen Karin ryker åt helvete så fort det går och även Linnea. Hade jag haft dessa korkade individer som kollegor, oj oj vad jag hade bråkat med dem dagligen.
All heder, styrka och omtanke till Allan som ens står ut att vistas i samma hus som dessa häxor!