2021-02-09, 17:51
Avslutad
Efter att ha sett dagens avsnitt så känner man mer än nånsin att Märy måste bort. Hon tar sån plats, hon ska vara i centrum hela tiden.

Märy med Brännis på Torpet skulle vara en hit . Hoppas därför att Brännis inte får välja Märy på gårdskampen. Och varför inte Linnea och Di Leva också, snacka om tryckt stämning om den kvartetten skulle bo tillsammans på Torpet.
Citera
2021-02-09, 17:52
Medlem
SWE-veterans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Så var trojkan igång av att jaga ett svart får i denna tråden = det blev jag tydligen! Flera har yttrat sig i inlägg om att jag inte fattar ngt och inte ska yttra mig - men seriöst - det bekommer inte mig vad ni tycker!

Det som du har skrivit har i flera fall varit fel, missuppfattat, spekulationer utan någon skarp analys, feltolkningar, upprepningar, otrevligt språk etc, vilket fått många av oss att reagera och påtala för dig. Trots detta verkar du inte reflektera över och ta till dig vad vi skriver. Många av oss skriver i all välmening för att du inte ska få moderatorns blickar på dig och bli avstängd (igen) samt att vi inte vill ha en massa trams i tråden. Att du skriver detta meddelande visar tydligt att det bekommer dig vad vi tycker men tyvärr når vi kanske inte fram – men jag har inte gett upp hoppet utan kommer fortsätta kommentera när så är lämpligt.
Citera
2021-02-09, 18:07
Medlem
Citera
2021-02-09, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Efter att ha sett dagens avsnitt så känner man mer än nånsin att Märy måste bort. Hon tar sån plats, hon ska vara i centrum hela tiden.

Märy med Brännis på Torpet skulle vara en hit . Hoppas därför att Brännis inte får välja Märy på gårdskampen. Och varför inte Linnea och Di Leva också, snacka om tryckt stämning om den kvartetten skulle bo tillsammans på Torpet.
Ja, Richard, Mary plus Erik och Linnea till torpet skulle sitta perfekt det 😀
Låt min önskan bli verklighet nu 😀🤙
Citera
2021-02-09, 18:18
Medlem
Havartis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWE-veteran
Det som du har skrivit har i flera fall varit fel, missuppfattat, spekulationer utan någon skarp analys, feltolkningar, upprepningar, otrevligt språk etc, vilket fått många av oss att reagera och påtala för dig. Trots detta verkar du inte reflektera över och ta till dig vad vi skriver. Många av oss skriver i all välmening för att du inte ska få moderatorns blickar på dig och bli avstängd (igen) samt att vi inte vill ha en massa trams i tråden. Att du skriver detta meddelande visar tydligt att det bekommer dig vad vi tycker men tyvärr når vi kanske inte fram – men jag har inte gett upp hoppet utan kommer fortsätta kommentera när så är lämpligt.

En klar kandidat till nästa Farmen alltså? Men det kan gälla att också kunna knyppla!
Citera
2021-02-09, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Jag tänker att om man bara skriver allmänt att man är trött på någon efter dagens avsnitt eller liknande så är det OK. Men inte att spoila t ex vilka som utses till gårdskämpar eller såna saker.
Citera
2021-02-09, 18:25
Medlem
Känns verkligen spännande inför imorgon. Hoppas att det blir lite nya konstellationer. Skulle inte förvåna mig om någon av de andra tjejerna väljer Mary innan Richard får chansen (tror hon har goda chanser att bli gårdskämpe. Då kommer han med största sannolikhet hålla dem ansvariga om han förlorar.
Citera
2021-02-09, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Jag tror att det första mordet i Farmens historia skulle kunna bli verklighet. Richard kör över Märy med Vincents traktor 😁.
Citera
2021-02-09, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vilka äckliga människor Henrik och Richard är. Varje gång jag ser dem i bild så får jag tanken är det så här den svenska mannen på Flashback ser ut och fungerar i grupp?

* Troligtvis Sverigedemokrater som drivs av kvinnohat
* Ful och Fet
* asocial

Väldigt intelligent 1:a inlägg av dig. TIPS. avsluta ditt konto.
Citera
2021-02-09, 18:40
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tänker att om man bara skriver allmänt att man är trött på någon efter dagens avsnitt eller liknande så är det OK. Men inte att spoila t ex vilka som utses till gårdskämpar eller såna saker.
Trodde också det gällde kämpeval och dylikt men varnades för att jag nämnde att två deltagare plockade blåbär, vilken spoiler.
Citera
2021-02-09, 19:22
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Ja jävlar vilken dröm det skulle vara! 😅
Citera
2021-02-09, 19:32
Medlem
Crapmagics avatar
Nödslakta det där bräkande lammet då han utstrålar sårbarhet med sin jämmerdal kombinerat med sin fysiska spädhet i avsaknad av manlig styrka, ömma för dom starka, inte dom svaga!
Senast redigerad av Crapmagic 2021-02-09 kl. 19:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in