2021-02-08, 18:09
Medlem
.a6thmfsins avatar
tjo nu är det så att jag behöver några gram mimosa hostilis i pulver form vart hittar jag detta? gärna utan att bli helt luspank. Bor förövrigt på andra sidan sjön alltså finland men tror inte tullen är lika noga med paket från sverige till finland? har förrut beställt hbw och morning glory utan problem.
Citera
2021-02-18, 11:52
Medlem
Thcfarmers avatar
Köpte nyligen 1kg från mimosaroot, kom på 3 dagar utan problem.
Citera
2021-02-23, 15:10
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
Köpte nyligen 1kg från mimosaroot, kom på 3 dagar utan problem.
+1
Citera
2021-02-24, 17:49
Medlem
Thcfarmers avatar
PMa om du behöver tips eller har funderingar.
Vad för TEK ska du köra? A/B, STB, max ion?
Citera
2021-03-09, 17:52
Medlem
Köpte nyligen från elephantos. Kom efter 2 dar 👍🏼
Citera
2021-03-11, 19:15
Medlem
Primebark
Citera
2022-09-17, 14:04
Medlem
Swim har beställt från både elefanten och mimosaroot. Båda två levererade inom fem dagar. Den förstnämnda levererade lite grövre malen produkt, så där får du finmala det själv. Från mimosaroot fick swim ett riktigt finmalet pulver. Extraktion har än så länge endast gjorts från den sistnämnda. Förstklassiga, kritvita kristaller, mkt potent kvalitetsbark. Ska bli spännande att se vilken kvalitet elefantens håller...
Citera
2023-02-13, 13:17
Medlem
DeadFools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eros2021
Köpte av en ny svensk sida mimosasweden,
Va riktigt bra, kom efter 24h!

Tänker köpa härifrån men vill bara fråga lite så jag är säker, kan du komma i dms?
Citera
2023-02-13, 19:31
Medlem
orrecrists avatar
Några gram? Kan man köpa så lite, har bara beställt bark typ kilo vis& då inte i pulverform
Citera
2023-02-13, 19:33
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadFool
Tänker köpa härifrån men vill bara fråga lite så jag är säker, kan du komma i dms?

Rekommenderar också att köpa inrikes, jag fick min bark genomarbetad av tullen stod de, stor tull tejp över hela paketet men inte hört något efter men aldrig kul med ögonen på sig kan jag känna.
Citera
2023-02-13, 20:53
Medlem
DeadFools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Rekommenderar också att köpa inrikes, jag fick min bark genomarbetad av tullen stod de, stor tull tejp över hela paketet men inte hört något efter men aldrig kul med ögonen på sig kan jag känna.
Fan, grabben är nedstängd också så kommer nog ej få något svar
Citera
2023-02-13, 20:57
Medlem
DeadFools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Dubbelreply, men köpte du malat eller hela? Kan ju vara anledningen till varför tullen orkade bry sig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in