En kille i grundskolan som jag satt brevid i flera år blev dömd för grupp våldtäkt mot ett utvecklingstört barn. Vet inte om det borde räknas som sämre, om det är ett utvecklingstört barn. Han var i alla fall invandrare Men i alla fall vem är den mest kriminella personen ni har stöt på?
Träffade Paulo på söder straxt efter hans sexköp uppdagades
träffade clark olofssons medbrottsling från norrmalmstorgdramad för ca 10 år sedan, styvfarsan träffade bader-meinhof när dom var i sverige på 70 talet, träffat tony olssons pappa några gånger,
växte upp i gråzonen på 70 talet trav o konst, familjen kunde tjäna 70 000 / dag utan att blanda in knark
eller blatte beteende o utanför statens insyn
Stefan Löven på veterandagen för ett par år sedan.
Christer P när jag jobbade på kriminalvården, trevlig eftersom han va nykter men en våldspsykopat ut i fingerspetsarna.
Carl Sumonja oxå på krimvården en manipulativ psykopat.
Kan du förklara hur christer & carl var? Som psykopater alltså? Kan tänka mig det, intressant tycker jag iallafall
Fiskade rätt så flitigt med en dubbelmördare för ett dussin år sedan. Skön snubbe men han blev lite hetsig efter några öl och gick alltid beväpnad. Insatsstyrkan plockade in honom i en Stockholmsförort och jag hjälpte med översättningen när han satt i häktet samt redde ut hans strul med företagsbeskattning på Skatteverket under häktningstiden. Han försvann spårlöst för några år sedan.
Skakade hand med Olof Palme nån gång i början på 80-talet så det får räknas som värst.
Vad menar du med att han försvann spårlöst? Varför sökte du inte upp honom på webben? Man hittar ju allt om alla där
En snubbe som var dömd som ansvarig för 10 000 dödade i Rwanda. En bildad, intelligent och skötsam herre som inte var road av att sitta inne med ghettofolk. Bara det var straff nog för honom.
Satt på riks sent 90-tal till ett par år in på 2000-talet, hela eliten av ingenjörer kan väl anses som bekanta. I frihet efter muck blev det väl Goran K. som jag anser helt vrickad, såg när han vred nacken av Robert B. En helt harmlös pundare som inte gjort någon annan än sig själv illa...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!