2021-01-31, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Paula Dahlberg (V) är ju Afrikan, så det hon säger är ju inget att bry sig om. Hennes hat mot oss vita kvinnor lyser igenom, trots att hon ger sken av att enbart hata män.

Hon blockar alla som inte håller med henne. Mytoman. Tror inte en sekund på att hon skulle vara allt det där hon säger att hon är. Transexuell tex. Hur kan man vara trans när man heter Paula och ser ut som en kvinna (nåja)? Kan vem som helst kalla sig trans för att få tillhöra de missgynnade och kränktas gäng?
Citera
2021-01-31, 09:16
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Hon ser ut vara en sådan som bekräftar alla ens fördomar om feminister.

Tjock, ful och brun.
Ja det är förståeligt varför hon är så arg så ful och misslyckad som hon verkar vara.

Markus får väl dra bögkortet och spela mot den utländska clownkvinnan?

Markus till skillnad från andra verkar iaf anstränga sig att försöka vara lite neutral iaf.
dvs. han försöker vara professionell till skillnad från i stort sett alla andra hornalisterna.
Citera
2021-01-31, 09:32
Medlem
Blot-Svens avatar
Fast Marcus Oscarsson är väl mest på skoj, om jag inte minns fel? Lättsamma betraktelser, typ, och inte seriösa politiska kommentarer. Har för mig att han framställer politik som ett underhållande spel.
Citera
2021-01-31, 10:09
Medlem
MASSAGATTIs avatar
MO är en mediahora och är allt annat än neutral
Citera
2021-01-31, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Fast Marcus Oscarsson är väl mest på skoj, om jag inte minns fel? Lättsamma betraktelser, typ, och inte seriösa politiska kommentarer. Har för mig att han framställer politik som ett underhållande spel.

Då borde TV4 ha en anmärkning längst ner i rutan som säger: "Denna man är bara på skoj." Eller ännu hellre: "Denna man är ett skämt".

Han har sålt sin själ till TV4. Komiskt när han skulle förklara att Obama och Trump startade lika många krig.
Citera
2021-01-31, 10:27
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expotus
Då borde TV4 ha en anmärkning längst ner i rutan som säger: "Denna man är bara på skoj." Eller ännu hellre: "Denna man är ett skämt".

Han har sålt sin själ till TV4. Komiskt när han skulle förklara att Obama och Trump startade lika många krig.
Han är ett skämt, men jag tror inte att det är helt enkelt alla gånger att jobba på TV4 med hedern i behåll.
Citera
2021-01-31, 11:09
Medlem
Är man utsedd till politiska expertkommentator i svensk massmedia så är man per definition inte neutral när det kommer till frågor som, enligt PK-dogmen, kan "gynna mörka krafter". Hur skulle det se ut?

Men han är ju en favorit bland de okunniga fåren som blir helt förvirrade av "de politiska svängarna" och som tror att de har stenkoll på läget efter att MO har rett ut hur landet ligger
Citera
2021-01-31, 11:51
Moderator
Siegfrids avatar
Partier och partipolitik --> Medier och journalistik
/Moderator
Citera
2021-01-31, 12:36
Bannlyst
Hans analyser är knivskarpa och oftast har han rätt. Men neutral? Kanske för några år sedan. Han älskar kalla putin och erdogan för diktatorer och snacka skit om trump.
Citera
2021-01-31, 14:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det var ett tag sedan jag såg något av Markus Oscarsson nu men jag brukade uppskatta hans politiska inslag i tv-4 då han alltid, med svenska mått mätt var väldigt opartisk.

Jag minns att jag ofta undrade hur han kunde få stå där i tv-rutan utan att vara extremt vänstervinklad och hur länge till det skulle få pågå innan han antingen rättar in sig i ledet eller får sparken.

Jo men var länge sedan. Nu har han fallit in i fåran. Kanske tom är än mer extremt politisk korrekt. Du blir ju bannad närmast direkt från hans Facebook om du bara ifrågasätter hans skit.

Men verkar som makten (dvs Vänster) inte glömmer. Han får skit därifrån också alltså även om han gått till dom.
Citera
2021-01-31, 16:06
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Men verkar som makten (dvs Vänster) inte glömmer. Han får skit därifrån också alltså även om han gått till dom.

Det är detta som de som viker sig för henvänstern inte fattar. Det spelar ingen roll om du viker dig, de hatar dig ändå. Du kan aldrig bli förlåten. Ändå fortsätter ickevänster-folk att vika sig och pudla och gråtande be om förlåtelse.
Citera
2021-01-31, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men var länge sedan. Nu har han fallit in i fåran. Kanske tom är än mer extremt politisk korrekt. Du blir ju bannad närmast direkt från hans Facebook om du bara ifrågasätter hans skit.

Jag kan inte sammanfatta det bättre själv. Han har säkert fått ett ultimatum av ledningen om han vill vara kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in