2021-01-23, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Hehe, grobianen verkar ha en del vanföreställningar. Nu dunkar han sig själv belåtet i ryggen åt något som aldrig har inträffat.

Äsch, vi är alla fria att spekulera

Citera
2021-01-23, 01:39
Medlem
Hur fasen tänkte Stina när hon ställde upp i reklamfilmen för Carglass? Sänder signalen
"Skidskytten som inte ens kan träffa tavlan" typ.

Jag hade höga förväntningar på hennes satsning på skidskytte men blev väldigt besviken av att se reklamen där hon framställs lite som sportens klant.
Citera
2021-01-23, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbimbom
Hur fasen tänkte Stina när hon ställde upp i reklamfilmen för Carglass? Sänder signalen

Jag hade höga förväntningar på hennes satsning på skidskytte men blev väldigt besviken av att se reklamen där hon framställs lite som sportens klant.

Jag tror hon är fast lite i kändisuppmärksamheten och bländad av denna. Hon låter reklammakare och andra komma med roliga förslag som hon köper mot bra betalt. Hon är fokuserad på influenser spåret. Lite likt Ebba Busch, och har förlorat fokus på hennes ursprungliga karriär. Därför det kan bli svårt med skidskyttet.
*OBS! Teoretiska spekulationer! Disclaimer för alla aspergare här på forat.
Citera
2021-01-23, 09:35
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Jag tror hon är fast lite i kändisuppmärksamheten och bländad av denna. Hon låter reklammakare och andra komma med roliga förslag som hon köper mot bra betalt. Hon är fokuserad på influenser spåret. Lite likt Ebba Busch, och har förlorat fokus på hennes ursprungliga karriär. Därför det kan bli svårt med skidskyttet.
*OBS! Teoretiska spekulationer! Disclaimer för alla aspergare här på forat.

Fast i "kändisuppmärksamheten" för att hon varit med i en reklamfilm? Du vet att i stort sett varje idrottare på den nivån gör reklam för sig sj och sporten dom utövar? Det är så det funkar.
Jag tror vi ska vara glada för att hon inte gör reklam för vad som helst, som t.ex. vitapro eller dyl........
ja iaf inte hittills och förhoppningsvis aldrig.
Citera
2021-01-23, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Fast i "kändisuppmärksamheten" för att hon varit med i en reklamfilm? Du vet att i stort sett varje idrottare på den nivån gör reklam för sig sj och sporten dom utövar? Det är så det funkar.
Jag tror vi ska vara glada för att hon inte gör reklam för vad som helst, som t.ex. vitapro eller dyl........

Eller som Hellner som sålde sig till Red Bull #neverforget
Citera
2021-01-23, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark

Kolla hennes instagram. Hon är ständigt uppvaktad av olika företag och gör reklam för deras produkter. Det kan ta fokus från skidåkning.

Å andra sidan finns det exempel på de som lyckas i skidspåret trots massiv kommers karriär. Som Johaug. Men hon har ju även dopat sig vilket ju kan Förklara hur hon kan lyckas ändå.
Citera
2021-01-28, 21:34
Medlem
Har ni missat att hon blev 22 i sprinten? Med 3 bom och bara 1.30 efter ettan.

Jag ser iaf potential när hon redan nu vinner över sånna som Ingela Andersson tex.

Samtidigt ska man komma ihåg att ibu kuppen är ett steg under världskuppen. Så en 22 plats i ibu kuppen kanske hade blivit en 40 plats i världskuppen.

Blir iaf kul att se denna säsong hur hon utvecklas
Citera
2021-01-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbimbom

Eh, Johannes bö gjorde exakt samma reklam för nåt norskt företag typ förra vintern. Alla fattar nog det är en kul grej bara
Citera
2021-01-29, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Eller som Hellner som sålde sig till Red Bull #neverforget

Ja, men tänk att få garaget betalt. Kanske också nåt att ställa där. En Volkswagen som har sån där arselvärmare. Skönt när man varit ute och åkt en mil. Ingen klagar! Bara Flashbackare.
Citera
2021-01-29, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Bra tecken på Stinas progression idag. För varje tävling lär det bli bättre.

Men bra lär det aldrig bli.
Citera
2021-01-29, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandont

Jag ser iaf potential när hon redan nu vinner över sånna som Ingela Andersson tex.

Samtidigt ska man komma ihåg att ibu kuppen är ett steg under världskuppen. Så en 22 plats i ibu kuppen kanske hade blivit en 40 plats i världskuppen.

Vintersport: eventprat

Skidskytte: IBU-Cupen, EM och Nationella tävlingar 2021

(FB) Skidskytte: IBU-Cupen, EM och Nationella tävlingar 2021
Citera
2021-01-29, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandont

Inte en chans det motsvarar topp 40 i världscupen.
80 möjligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in