Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-12, 22:49
  #34909
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjalvebastedrang
Därför kan det också i sammanhanget inte nog påpekas hur viktigt det är att bli medlem om man stödjer partiet.

SD-babbel i framtiden om ”öppen svenskhet”? Glöm det. Framtidens stora fråga blir svenskens status som ursprungsbefolkning. Kalla det etnonationalism eller vad fan som helst; det kommer oundvikligen bli nationalisters viktigaste sak att driva. Vänta bara.


Anser du och AfS att judar inte ska få bo i Sverige?
Citera
2021-01-12, 23:18
  #34910
Medlem
Pederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Anser du och AfS att judar inte ska få bo i Sverige?
Varför ska inte judar bo i Israel? Finns det öppen judiskhet i Israel? Sverige för svenskar eller är det ett problem för dig?
Citera
2021-01-13, 08:01
  #34911
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederley
Varför ska inte judar bo i Israel? Finns det öppen judiskhet i Israel? Sverige för svenskar eller är det ett problem för dig?


Tråden handlar inte om mina åsikter. Tråden handlar om vad AfS och deras medlemmar/anhängare tycker. Finns det något uttalande från Kasselstrand om judar i Sverige?
Citera
2021-01-13, 19:03
  #34912
Medlem
mattias_rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Tråden handlar inte om mina åsikter. Tråden handlar om vad AfS och deras medlemmar/anhängare tycker. Finns det något uttalande från Kasselstrand om judar i Sverige?

Läs partiprogrammet, först ska Sverige styras upp och kan man inte sköta sig så har man inget i Sverige att göra. Sköter man sig oavsett om du kallar dig jude, rosa attackhelikopter, kines finns det en plats i AfS Sverige.
Citera
2021-01-20, 22:23
  #34913
Medlem
Galaxvakts avatar
”Återvandring nu!” på en banderoll är hets mot folkgrupp enligt polisen i Kalmar.
https://alternativforsverige.se/%C3%...k-tillvitelse/
https://samnytt.se/atervandring-hets...es-av-polisen/

Två funktionärer blev anmälda anonymt och bylingen ingrep.
Gustav Kasselstrand kommer att polisanmäla polisen för falsk tillvitelse.
Citera
2021-01-20, 22:45
  #34914
Medlem
Galaxvakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Tråden handlar inte om mina åsikter. Tråden handlar om vad AfS och deras medlemmar/anhängare tycker. Finns det något uttalande från Kasselstrand om judar i Sverige?
Vad fick du för svar från SSU om judar i Sverige?
Citera
2021-01-20, 23:59
  #34915
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galaxvakt
”Återvandring nu!” på en banderoll är hets mot folkgrupp enligt polisen i Kalmar.
https://alternativforsverige.se/%C3%...k-tillvitelse/
https://samnytt.se/atervandring-hets...es-av-polisen/

Två funktionärer blev anmälda anonymt och bylingen ingrep.
Gustav Kasselstrand kommer att polisanmäla polisen för falsk tillvitelse.
Man kan ju fråga sig vilken folkgruppen är som polisen menar att man hetsat mot. Det stod ju inte "Återvandring för somalier nu!" Dessutom tror jag att tanken med lagen om HMF är att beivra sk. antisemitism.
Citera
2021-01-21, 03:21
  #34916
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Man kan ju fråga sig vilken folkgruppen är som polisen menar att man hetsat mot. Det stod ju inte "Återvandring för somalier nu!" Dessutom tror jag att tanken med lagen om HMF är att beivra sk. antisemitism.

Nej HMF är just till för sånt här, försöka anmäla svenskar för att de protesterar mot invandringen och vill att utlänningarna ska utvandras.

Det är en så kallad gummilag som är så flexibel och böjbar att man kan använda den lite till vad man vill. En pajaslag för pajaser som utlänningarna och deras politiker som är så jävla dåliga att de borde skämmas.
Citera
2021-01-21, 09:08
  #34917
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Nej HMF är just till för sånt här, försöka anmäla svenskar för att de protesterar mot invandringen och vill att utlänningarna ska utvandras.

Det är en så kallad gummilag som är så flexibel och böjbar att man kan använda den lite till vad man vill. En pajaslag för pajaser som utlänningarna och deras politiker som är så jävla dåliga att de borde skämmas.
Absolut. Men det är lite väääl löjligt att använda den när ingen folkgrupp pekats ut.

Har fått för mig att fällande domar främst gällt judehets, men jag är inte säker.
Citera
2021-01-21, 21:53
  #34918
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Man kan ju fråga sig vilken folkgruppen är som polisen menar att man hetsat mot. Det stod ju inte "Återvandring för somalier nu!" Dessutom tror jag att tanken med lagen om HMF är att beivra sk. antisemitism.

Allt verkar så lätt i andra länder men absolut omöjligt i detta land. I Norge t ex genomför man det bara utan diskussioner !

https://bulletin.nu/ledare/all/norge...a-atervandring

/ Ingrid
Citera
2021-01-21, 22:45
  #34919
Medlem
Galaxvakts avatar
Gustav Kasselstrand ringer upp och pratar med en kyrklig sossepamp, Anita Edman, i Högsbo.
https://youtu.be/2P4Xda9s4iQ
Detta angående att kyrkan i Högsbo haft ett boende för Afghaner med oklar juridisk status.
Anitas självgodhet hade räckt till hela Tro och Solidaritet, flera gånger om.
Det börjar klart luta åt att jag bli medlem i kyrkan igen för att rösta på Afs i nästa kyrkoval.
Citera
2021-01-22, 00:03
  #34920
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Absolut. Men det är lite väääl löjligt att använda den när ingen folkgrupp pekats ut.

Har fått för mig att fällande domar främst gällt judehets, men jag är inte säker.

Det är nog säkert så då judarna brukar ha många jurister i sina led och därför har en stark grupp inom orättsväsendet.

De två Poliserna lär vara ideologer, den sorts politiska kommissarier vi fann i Sovjetunionen, jag hoppas AfS lämnar ut de både polisernas namn, de ska INTE arbeta som poliser. Vi ska inte ha politiska kommissarier inom Polisen, det är ju samma sorts människor som förstört hela Poliskåren.
Vi hade ju även ett liknande fall när någon lirare sparkade på en koran vid Riksdagen där två Pol-ISIS blev så upprörda att de t.o.m. illegalt bröt sig in hos en person för husrannsakan för att den sparkat på sin egna koran.
(FB) Koranfotboll utanför riksdagen: ”Yttrandefriheten står på spel”
Det fallet ledde ingenstans men det sjuka var att de fick göra en husrannsakan på så pass lösa boliner att en person spelar koranfotboll med sin egna koran.

Sovjetkommunism-islamism i en otäck smutsig blandning.

Rensa ut dessa Sovjetpack.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback