Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-16, 21:21
  #409
Avstängd
TomtenLennartBladhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaViola74
Halloj!

Det snackas ofta om "The Great Reset"...

Det verkar vara någon form av "erkänd" New World Order intåg...

Alltså... istället för att säga... nu inför vi New World Order så folket slår tillbaka så säger man "The Great Reset" så folket istället välkomnar New World Order...

Vad är "the basics"? vad handlar det hela om... mer eller mindre? vad kommer att göras?

Corona är en pusselbit...

hihi


Ja... och BAJSKORV!
Citera
2021-01-16, 21:28
  #410
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Inte ens nära..

Då får du vara en idiot, inget ont med det, eftersom det betyder 'lägman', och det är flertalet av oss. 'Den som lever får se'.
Citera
2021-01-16, 21:39
  #411
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Då får du vara en idiot, inget ont med det, eftersom det betyder 'lägman', och det är flertalet av oss. 'Den som lever får se'.

På vilket sätt sätt menar du att min ovilja att associeras med extremister gör mig till idiot?

Vad menar du med lägman?
Citera
2021-01-16, 21:56
  #412
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
På vilket sätt sätt menar du att min ovilja att associeras med extremister gör mig till idiot?

Vad menar du med lägman?

Om vi inte tar till 'extreme' åtgärder, änder vi i diket..
Sorry, menade 'lekman'.

'Extremt' var det för bara ganska få år sedan, då fanns ingen kylskåp, frys, eller tvättmaskin..
Citera
2021-01-16, 21:58
  #413
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Om vi inte tar till 'extreme' åtgärder, änder vi i diket..
Sorry, menade 'lekman'.

'Extremt' var det för bara ganska få år sedan, då fanns ingen kylskåp, frys, eller tvättmaskin..

Ok, jag har ingen aning om vad du skriver om längre.
Citera
2021-01-16, 22:06
  #414
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ok, jag har ingen aning om vad du skriver om längre.

Ämnet är 'the great reset'; verb (used with object), re·set, re·set·ting. to set again: to reset an alarm clock; to reset a broken bone. to set, adjust, or fix in a new or different way: to reset priorities; to reset prices'. Frågan är; hur blir den noll ställning.
Citera
2021-01-16, 22:09
  #415
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Ämnet är 'the great reset'; verb (used with object), re·set, re·set·ting. to set again: to reset an alarm clock; to reset a broken bone. to set, adjust, or fix in a new or different way: to reset priorities; to reset prices'. Frågan är; hur blir den noll ställning.
Har det blivit lite för många öl ikväll eller?
Tant russin är kanske mer en vin-personlighet?
Citera
2021-01-16, 22:17
  #416
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har det blivit lite för många öl ikväll eller?
Tant russin är kanske mer en vin-personlighet?

Nu tycker jag du kommer under 'bältet', och det förtjänar denna tråd inte. Jag har dessutom inte svenska som modersmål, och kan skriva kantigt, förlåt.
Citera
2021-01-16, 22:19
  #417
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Nu tycker jag du kommer under 'bältet', och det förtjänar denna tråd inte. Jag har dessutom inte svenska som modersmål, och kan skriva kantigt, förlåt.
Aha, menade inget illa men förstår faktiskt inte vad du försöker säga. Vet inte ens vad jag skrivit som du ifrågasätter.
Citera
2021-01-16, 22:24
  #418
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Aha, menade inget illa men förstår faktiskt inte vad du försöker säga. Vet inte ens vad jag skrivit som du ifrågasätter.

Du är inte den första. Jag ifrågasatte ditt politiska ståsted. Jag kan som den loser jag är, inte stå upp för det system vi har, det kapitalistiska, det har inget av värde att eftersträva, bara tom konsumtion.
Citera
2021-01-16, 22:33
  #419
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Du är inte den första. Jag ifrågasatte ditt politiska ståsted. Jag kan som den loser jag är, inte stå upp för det system vi har, det kapitalistiska, det har inget av värde att eftersträva, bara tom konsumtion.

Ok, vet dock forfarande inte om vi tycker lika eller olika eller vad du ifrågsätter av det jag skrivit. Många här verkar tro har är ”vänster” eftersom jag ofta ifrågasätter de rådande flashbacktrenderna som oftast är extremt höger - men inget kunde vara mer fel. Jag ifrågasätter inte politiska ställningstaganden, jag ifrågasätter det jag upplever som dumheter och ogenomtänkta påståenden.
Om jag ifrågasätter dig? Jag vet inte, för jag vet inte vad du står för.
Citera
2021-01-16, 22:48
  #420
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ok, vet dock forfarande inte om vi tycker lika eller olika eller vad du ifrågsätter av det jag skrivit. Många här verkar tro har är ”vänster” eftersom jag ofta ifrågasätter de rådande flashbacktrenderna som oftast är extremt höger - men inget kunde vara mer fel. Jag ifrågasätter inte politiska ställningstaganden, jag ifrågasätter det jag upplever som dumheter och ogenomtänkta påståenden.
Om jag ifrågasätter dig? Jag vet inte, för jag vet inte vad du står för.

Jag är kommunist till övertygelse. För mig betyder det ett projekt och skapa en värld det går och leva i för ALLA varelser. Som situationen är nu, är fler djur arter på väg till utrotning. Det är fakta. Att människan till stor del är skyldig, är också fakta. Det kanske låter som flum i dina öron, men om få generationer är det inte roligt och vara människa här på jorden. Om inte det görs något i tid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback