Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-16, 14:48
  #253
Medlem
Jag fattar inte vad som är så intressant med att någon hade en Skellefteå-halsduk?
Citera
2021-01-16, 15:06
  #254
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag fattar inte vad som är så intressant med att någon hade en Skellefteå-halsduk?
DN kan ha bidragit genom att kontrollera alla 934 mottagarna av denna typ av halsduk 2017.
Citera
2021-01-16, 15:08
  #255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
DN kan ha bidragit genom att kontrollera alla 934 mottagarna av denna typ av halsduk 2017.
Sjukligt att de blir så intresserade bara för att finns en svenskkoppling. Det fanns flaggor från typ 20 olika länder på demonstrationen så då är det väl inte konstigt om nåt svenskt plagg hamnat där också. Svenskar är sådana jävla navelskådare.
__________________
Senast redigerad av Konservburk 2021-01-16 kl. 15:17.
Citera
2021-01-16, 15:15
  #256
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Sjukligt att de blir så intresserade bara för att finns en svenskkoppling. Det finns flaggor från typ 20 olika länder på demonstrationen så då är det väl inte konstigt om nåt svenskt plagg hamnat där också. Svenskar är sådana jävla navelskådare.
Halsduken kan utgöra ett spår till kvarvarande fickor av Trumpister. Dessa måste spåras upp och tillintetgöras, till varje pris, i alla länder.

*ironi* över tidningarnas TDS som bidragit till denna tidningsanka

(+ till postaren som skrev att det borde stått Finspång på halsduken)
Citera
2021-01-16, 15:19
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Halsduken kan utgöra ett spår till kvarvarande fickor av Trumpister. Dessa måste spåras upp och tillintetgöras, till varje pris, i alla länder.

*ironi* över tidningarnas TDS som bidragit till denna tidningsanka

(+ till postaren som skrev att det borde stått Finspång på halsduken)
Det är nästan den känslan man får.

Vem vare? Vem vare som Trumpa? Den som Trumpa ska få stryk!
Citera
2021-01-16, 15:42
  #258
Medlem
PK-befriads avatar
Hur som helst så ser han jävligt cool ut. Medan antifa ser ut som rövare och banditer när de är igång så ser den här killen ut som en sann frihetskämpe.
Citera
2021-01-16, 20:04
  #259
Medlem
Leproids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutus01
Det är ingen idrottsutstyrsel, det är en halsduk Skellefteå kommun låtit tillverka i reklamsyfte för kommunen.

Skulle man inte valt en tydligare symboler eller rent av NMR-symboler om det var avsiktligt? Finns det andra exempel från andra länder eller är det bara Sverige och NMR man varit ute efter?

För enkelt för NMR att förneka att man sänt någon, bättre att hitta "lösa kopplingar" att göra nyheter av för att vanligt folk inte kan tänka.
Citera
2021-01-16, 20:07
  #260
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag fattar inte vad som är så intressant med att någon hade en Skellefteå-halsduk?
För att Bonniers också vill vara med & straffa de ansvariga.
Citera
2021-01-16, 21:14
  #261
Medlem
Bara Glads avatar
För att avsluta alla spekulationer, mannen med skellefteåhalsduken är amerikan utan koppling till Sverige. Han tillhör INTE Antifa så sluta upp med dessa korkade konspirationsteorier. Historien om hur halsduken hittade till hans hals och kapitolium håller jag för mig själv. Aftonbladet kan sluta snoka runt i diverse Skellefteågrupper och fråga runt - ingen som vet vem det är kommer självklart att gola till Aftonbladet när FBI söker efter honom.
Citera
2021-01-16, 22:10
  #262
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Hur som helst så ser han jävligt cool ut. Medan antifa ser ut som rövare och banditer när de är igång så ser den här killen ut som en sann frihetskämpe.

Det kan du på allvar inte tycka. Han ser ju ut som ett igengrott skogstroll.
Citera
2021-01-16, 22:16
  #263
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
För att avsluta alla spekulationer, mannen med skellefteåhalsduken är amerikan utan koppling till Sverige. Han tillhör INTE Antifa så sluta upp med dessa korkade konspirationsteorier. Historien om hur halsduken hittade till hans hals och kapitolium håller jag för mig själv. Aftonbladet kan sluta snoka runt i diverse Skellefteågrupper och fråga runt - ingen som vet vem det är kommer självklart att gola till Aftonbladet när FBI söker efter honom.

Om det nu är så att du vet att denne man inte har någon koppling till Sverige, och vet hur halsduken hamnade på honom, varför inte skriva hur det gick till?

Antar att du inte vet ett skit...
Citera
2021-01-16, 22:34
  #264
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Om det nu är så att du vet att denne man inte har någon koppling till Sverige, och vet hur halsduken hamnade på honom, varför inte skriva hur det gick till?

Antar att du inte vet ett skit...

Jag skrev som jag gjorde därför att jag vill att alla ska sluta leta efter mannen i Sverige eller svensk koppling för sådan finns inte.

Vad tycker du att jag ska göra för att bevisa att jag talar sanning utan att outa någon som är efterlyst av FBI, tänkte du?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback