2021-01-09, 17:49
Medlem
Oldberrys avatar
Malmö har fått en ny skulptur föreställande en koran i guld.

Statyn verkar påkostad och det är dessutom inget litet jobb att sätta den på plats. Malmö stad har dock inte installerat skulpturen själv utan det är en tredje part utan tillåtelse.

Vem kan det vara? Är den uppsatt för att provocera eller av muslimer själva?

https://www.sydsvenskan.se/2021-01-09/mystisk-koranskulptur-i-park-i-malmo-jag-blev-forvanad
Citera
2021-01-09, 17:54
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Hm, gammeldags hederlig skånsk kultur och gemyt..

Verkar mest vara svenskar som rör sig i den delen av stan, de kanske tom uppskattar konstverket..
Citera
2021-01-09, 18:07
Bannlyst
koranen är från helvetet.

demoner och människor i maktposition lär ha använt mörkret under lång tid för att hålla "sitt folk" i ett stort mörker.

man kan nästan misstänka att ledarna i det här landet har blivit lurade av Djävulen att få styra i helvetet, eftersom de satt upp imam-skolor i riket.

och löfven som inför kamerorna svurit en ed, i princip, lovandes att aldrig nånsin i framtiden kritisera den falska profetens vanföreställning.

JESUS KRISTUS
Citera
2021-01-09, 18:12
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag tror inte den kommer att flyttas, Malmö Stad och dess fåtal svenska invånare lär ju gråta av glädje.
Perfekt utflyktsmål i vilket fall!
Citera
2021-01-09, 18:12
Medlem
Vilka jubelidioter som intervjuas i Sydvenskan. Alla muslimska symboler är provocerande för mig som svensk. Slöjor, koronaner eller moskéer är provocerande och borde totalt förbjudas.

Det sjuka är att dumsvensken välkomnar islam.
Citera
2021-01-09, 18:13
Medlem
Skulptur? Liknar en gravsten.
Citera
2021-01-09, 18:18
Medlem
Ja en gravsten över Sverige.
Citera
2021-01-09, 18:20
Medlem
spermaoffrets avatar
Då väntar vi bara på att nån lägger en kabel på den.
Citera
2021-01-09, 18:24
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Då väntar vi bara på att nån lägger en kabel på den.

Eller bacon?
Citera
2021-01-09, 18:29
Medlem
Så jävla korkat. Hundar lär ju pissa på den.
Citera
2021-01-09, 18:34
Medlem
Haha. Inom ett dygn kommer någon hundägare att ha låtit sin hund pissa på den. Knappast uppsatt av någon som hedrar islam, muhammed och koranen.

Känns mer som Vilks eller han den andre snubben ... Dan Park.
Citera
2021-01-09, 18:43
Medlem
Pastellfisks avatar
Kan ju alltid hoppas att någon bepryder den med en rejäl bit skinksvål. Mer äcklad blir jag dock av folk som helt viker ned sig för ockupationsmakten.

Citat:
Jeanette Krönlein ser direkt att det är muslimernas heliga skrift.
– Trevligt! Malmö är ju den mest mångkulturella staden i Sverige. Jag tror det finns över 140 olika nationaliteter här. För mig är det inga problem.

Oavsett vem som satt upp eländet så blir jag så matt på människor som Jeanette som bor i en villa värderad till närmare 9 miljoner och som fortfarande tycker mångkultur är sååå spännande och typiskt osvenskt. Det är hennes förbannade generation som sett till att landet barkar åt helvete.
Senast redigerad av Pastellfisk 2021-01-09 kl. 18:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in