Jag har grov-plöjt FUPen nu. Den är på nästan 12.000 sidor, varav jag uppskattar ca. 3.000 är gallrade av sekretesskäl, har dock ingen aning om varför och vad det skulle kunna röra sig om för material. Väldigt mycket i FUPen är från original-fupen vad jag kan se.
Jag har INTE läst de extra bilagorna, utan har mest fokuserat på förhören med Salam. I förhör märker man ju vilka bevis som Polisen lägger fram, det finns troligtvis inga hårda bevis gömda i FUPen som Polisen inte själva tar med i förhören.
Jag är besviken, det verkar INTE ha dykt upp en massa smaskens via knäckta Encro

Polisens taktik är ungefär såhär:
- Vi kan knyta dig stenhårt till alla konton som heter ElPatron
- Nya uppgifter sedan Zigolo dömdes har kommit fram som stärker detta ytterligare, medst graverande är brev skickade till/från Salam där avsändaren kallar honom ElPatron.
- Eftersom Zigolo fälldes för mordet p.g.a. chattarna i en BlackBerry där Zigolo, som kallar sig Jaguar, och Salam, som kallar sig ElPatron tydligt visar att Jaguar tar på sig mordet på Jazz från ElPatron så räknar åklagaren på att Salam fälls lika bra som att Zigolo fälldes.
Jag tror på fällande dom i TR.