2021-01-07, 18:00
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boyvonder
Men personalen bryr sig väldigt lite om nån springer så det är inte nått större problem att rymma
Nu vill jag säga att det flesta har ingen lust att rymma och de som gör det brukar komma tillbaka när de knarkat upp sina pengar
Vilken jävla personal alla som jobbar där borde få sparken, speciellt läkarna ska bytas ut. Den här gången var det en sjubarnspappa som fick sätta livet till.
Jag undrar så himla mycket varför det inte är så noga om nån rymmer från rättspsyk, polisen verkar ju inte heller bry sig så mycket om det, hur kan dem lita så fullständigt på en läkare? Det är ju total nonchalans och oskyldiga är utsatta för rymlingen som dem knappt informerar allmänheten om, den här gången blev sju barn utan pappa + resterande familj. Så jävla onödigt.
Citera
2021-01-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
I och med att vi inte har dödsstraff kan vi inte ha ihjäl honom. Han är med all sannolikhet svensk medborgare och är väl född och uppväxt här, så Thailand eller Polen kan vi inte skicka honom till.

Nu var det inte svaret på din fråga. Jag skrev vad jag ville se och inte hur det i själva verket är.
Citera
2021-01-07, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
De var inte meningen att döda säger snubben, gör likadant mot honom bara, billigt för staten...
Ja, om man knivar ihjäl någon. Inte fan ville han bjuda på kaffe ialla fall....
Citera
2021-01-07, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Vilken jävla personal alla som jobbar där borde få sparken, speciellt läkarna ska bytas ut. Den här gången var det en sjubarnspappa som fick sätta livet till.
Jag undrar så himla mycket varför det inte är så noga om nån rymmer från rättspsyk, polisen verkar ju inte heller bry sig så mycket om det, hur kan dem lita så fullständigt på en läkare? Det är ju total nonchalans och oskyldiga är utsatta för rymlingen som dem knappt informerar allmänheten om, den här gången blev sju barn utan pappa + resterande familj. Så jävla onödigt.
För de flesta som rymmer vill bara ut och knarka ett tag och kommer tillbaka när pengarna är slut
Med den brist på överläkare inom psykiatrin är de glada bara de har en läkare på plats för att inte tala om bristen på läkare utbildade inom rättspsykiatri så de får ta vad som finns
Citera
2021-01-07, 18:11
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroke99
Eller spelar Allan på ett anonymt forum?

Ja, du avslöjade mig. Men är det inte lite lustigt ändå att bara för att denna BO är av manligt kön så ska man inte ge minsta lilla kritik? Hade det varit en svensk kvinna som rasblandat och fallit offer för mångkulturen så hade det varit det vanliga "hon förtjänade det, hon bad om det". Men nu när det är en töntig beta-Svenne som ni incels ser upp lite till eftersom han faktiskt legat med en MENA och har sju barn så är det jättesynd om honom.

Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Så vad har set med saken att göra? Är set så du tänker när DU mördar nån?

Hahahaha ditt användarnamn och din kommentar alltså
Citera
2021-01-07, 18:12
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ännu en gång en utlänning om än en hybrid. Nu ska vi se till att finansiera runt 3000 kr om dagen av våra skattepengar, så att han får god mat och husrum.
Du tror att det endast kostar "runt" 3000:- om dagen?

Citera
2021-01-07, 19:14
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Kan någon länka bild aset? Vill se hur fanskapet ser ut så att jag kan sänka honom om man råkar springa på honom i framtiden.

Mikol*j Kow*lew (* = a )

Googla så finns det bilder.
Citera
2021-01-07, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
I och med att vi inte har dödsstraff kan vi inte ha ihjäl honom. Han är med all sannolikhet svensk medborgare och är väl född och uppväxt här, så Thailand eller Polen kan vi inte skicka honom till.

Man kan isolera honom under straffet i en trång cell, det finns inget förbjuder att fången själv tar sitt liv. Om det alltid finns en snara och stol i cellen..

Om sedan plitarna få en resa som tack för varje fånge som bärs ut i body bags, det är inte heller olagligt.
Citera
2021-01-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Nej, inte jag men man får det efter ca ett halvår/1år om man skött sig hela tiden.

Varför ska man få det?
Citera
2021-01-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Varför ska man få det?

För att återanpassas till samhället köpa kläder gå till optiker och tandläkare sjukgymnastik allt som man behöver uträtta
Sen hur väl du sköter dig spelar stor roll vad du får permission till eller om du får åka med personal
Citera
2021-01-07, 19:48
Medlem
duis avatar
Har du ens läst tråden? Han var på rymmen.

Du lever ju uppenbart i en fantasivärld.

Citat:
Ursprungligen postat av bbb100
https://www.bildtagg.se/bild/d7tgt2mil1znvx49yr3rkgn1 bild på GM då när han var 17år gammal.

Så han släpptes efter 2år för mord.
Kommer ut och märker det är Corona
Jag är arbetslös
Jag har ingen inkomst
Jag får inget jobb pga jag är dömd för mord
Jag behöver pengar
Jag är hungrig

JAG VET! Jag tar en kniv och dödar någon. Några hugg och går därifrån... Hmmm han måste dö på riktigt! Jag vänder tillbaka och hugger honom igen!

Men jag vill inte till fängelset för där är det tråkigt och andra kommer hoppa på mig. Jag vill till rättpsyk igen! Där var det najs!
Hade mat, tv, säng, boende, TAK ÖVER HUVUDET... Behövde inte jobba eller slita... Levde som en kung!
Citera
2021-01-07, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Det är inte personalens fel utan läkarna som bär ansvar. Som personal inom psyk får man inte springa efter personer som rymmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in