2021-01-07, 16:19
Avstängd
GM försvarsadvokat är Martin Persson, samma advokat som Asap Rocky hade.
Citera
2021-01-07, 16:25
Medlem
Sluta blurra bilder på dom här typerna
Hur många oskyldiga måste dö innan
Expressen tex. Lägger av med sånna fasoner.
Petersson får en guldstjärna.
Citera
2021-01-07, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
GM försvarsadvokat är Martin Persson, samma advokat som Asap Rocky hade.
Kommer bli fortsatt rättspsyk för honom.
Och forsatt möjlighet att rymma och begå våldsbrott?
Sätt fanskapet på isolering resten av tiden. Vad ska vara så svårt?
Citera
2021-01-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Morddömd rättspsyk?
Hur kunde han rymma?

Dvärgen Mollgan.

Hade inte mordet skett hade han väl sprungit fri i åratal.
Citera
2021-01-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimx
Skrattar åt alla jävla töntar i denna tråden som gick igenom BO, Flickväns facebook osv.
Sa att de har lite vänner o de är skumt o blabla.

Jävla fjantar haha.

Det fanns inget planerat eller konspirationsteori.

Helt enkelt en galen mördare som Sverige låter springa fritt för de inte kan låsa in folk här.

Till skillnad från dig så skrattar jag inte åt alla dessa "töntar".

Man ska gå in i ett fall förutsättningslöst. Arbeta brett. Inte låsa sig.
Att kvinnan tappar sin mobil precis innan mordet är suspekt. Och vid ett mord ska man alltid ha den närmaste som misstänkt i början. Inte för att jag trodde att hon hade del i detta - men just för att polisarbete handlar om att inte låsa sig. Det är snarare tjänstefel att inte ha kvinnan som misstänkt i början.
Citera
2021-01-07, 16:52
Medlem
https://www.bildtagg.se/bild/d7tgt2mil1znvx49yr3rkgn1 bild på GM då när han var 17år gammal.

Så han släpptes efter 2år för mord.
Kommer ut och märker det är Corona
Jag är arbetslös
Jag har ingen inkomst
Jag får inget jobb pga jag är dömd för mord
Jag behöver pengar
Jag är hungrig

JAG VET! Jag tar en kniv och dödar någon. Några hugg och går därifrån... Hmmm han måste dö på riktigt! Jag vänder tillbaka och hugger honom igen!

Men jag vill inte till fängelset för där är det tråkigt och andra kommer hoppa på mig. Jag vill till rättpsyk igen! Där var det najs!
Hade mat, tv, säng, boende, TAK ÖVER HUVUDET... Behövde inte jobba eller slita... Levde som en kung!
Citera
2021-01-07, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbb100
https://www.bildtagg.se/bild/d7tgt2mil1znvx49yr3rkgn1 bild på GM då när han var 17år gammal.

Jag är arbetslös
Jag har ingen inkomst
Jag behöver pengar
Jag är hungrig

JAG VET! Jag tar en kniv och dödar någon. Några hugg och går därifrån... Hmmm han måste dö på riktigt! Jag vänder tillbaka och hugger honom igen!

Men jag vill inte till fängelset för där är det tråkigt och andra kommer hoppa på mig. Jag vill till rättpsyk igen! Där var det najs!
Hade mat, tv, säng, boende, TAK ÖVER HUVUDET... Behövde inte jobba eller slita... Levde som en kung!
Han va på rymmen inte släppt
Citera
2021-01-07, 16:54
Medlem
Citat:

Jag är arbetslös
Jag har ingen inkomst
Jag behöver pengar
Jag är hungrig

Nja, han rymde och mördade Joakim på rymmen.
Citera
2021-01-07, 17:06
Medlem
Messerschmitts avatar
På sådana här kräk bör man tillämpa metoden som användes i Argentina under militärjuntan.

Sätt kräket i ett flygplan/helikopter och flyg ut över Nordsjön eller Östersjön. Dumpa honom 5-10 mil från kusten. Levande, men med en kätting som tyngd. Anhöriga bör ej informeras.

Nu är vi av med en oönskad varelse som ingen lär sakna.
Citera
2021-01-07, 17:09
Medlem
Citat:

Jag är arbetslös
Jag har ingen inkomst
Jag behöver pengar
Jag är hungrig

Han blev ju aldrig släppt utan rymde.
Citera
2021-01-07, 17:14
Medlem
Jon.Holmss avatar
Vårdarna som tillät psykfallet rymma är ansvariga för Joakims död!

Edit: Sveriges politiker också givetvis.
Citera
2021-01-07, 17:27
Medlem
Esteban-IIs avatar
Häng mördaren. Häng sedan vårdarna som lät honom rymma. Häng sedan läkarna som godkände promenaden. Häng sedan slutligen institutionschefen för att säkerställa att efterträdaren gör sitt jobb.

Sjukt? Överreaktion?

Vilket är värst? Att avrätta människor som medvetet och flagrant misskött sitt yrkesarbete och därigenom försummat sin plikt att skydda medborgarna från en mördare, eller att genom sina handlingar i förlängningen avrätta en oskyldig småbarnsfar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in