Citat:
Precis så.Globalism är människofientlighet.
Det finns inte någon plats för vanliga människor under ett globalistiskt system. Det är väsentligen tankeslaveri. Ni som tror att politiker och ansiktslösa EU-byråkrater verkligen vill ha mångkultur för att de gillar nya maträtter är helt fel ute. De vill ha makt och kontroll. Mångkultur är ett utmärkt sätt att uppnå detta eftersom människor som saknar samhörighet är avsevärt lättare att styra.
Det finns inte någon plats för vanliga människor under ett globalistiskt system. Det är väsentligen tankeslaveri. Ni som tror att politiker och ansiktslösa EU-byråkrater verkligen vill ha mångkultur för att de gillar nya maträtter är helt fel ute. De vill ha makt och kontroll. Mångkultur är ett utmärkt sätt att uppnå detta eftersom människor som saknar samhörighet är avsevärt lättare att styra.
Jag blev nedlåst utanför Europa. Där jag är verkar en ny kraftig nedlåsning starta. Jag har inte kunnat bekräfta detaljerna. Men alla ställen där folk kan träffas, äta tillsammans etc är stängda. Bord och stolar undanplockade.
Det är naturligtvis vansinne. Det gick en influensa i våras. Den här typen av åtgärder har aldrig tidigare ansetts nödvändiga.
Myndigheterna utnyttjar helgerna för att införa mer kontroll. I Sverige försöker man pressa igenom en lag som skall ge regeringen rätt att stoppa tillträde till allmänna platser som parker etc, utan riksdagens godkännande. Rättsliga instander har redan uttalat sig mot lagen men regeringen ökar då istället takten av genomförandet. Mötesförbud och reseförbud införs. "Social distancing" på alla plan.
Samhället har slagits isär genom massinvandring och extrem feminism. Greta Thunberg och andra försöker slå isär familjerna genom att säga att barnen vet bättre än de vuxna och därför bör bestämma i familjerna. Internettrollen slår isär diskussioner med personangrepp. Även internet slås isär. För att nå Flashback måste jag nu köra VPN från Sverige. Andra sajter är ännu opåverkade.
Jag har ingen grund i historia. Men det känns som en av de största förändringarna någonsin i historien. Vi får hoppas att det finns unga som förstår vad som händer och protesterar. Som sagt är globalismen människofientlig. Kontroll flyttas från folket, t.ex till EU som styrs av lobbygrupper och storfinansen. Som ofta visar sig betydelsen av ord vara omvänd. Soros "Open Society" och "globalisering" innebär nedlåsning.
Senast redigerad av wwr 2020-12-31 kl. 02:35.
Senast redigerad av wwr 2020-12-31 kl. 02:35.