2020-12-31, 10:57
Medlem
Lungcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkFritt2020
Hej!

Ska lämna UP på måndag. Vanlig 12-sticka, gränsvärdet för amfetamin ligger på 300. Sugit i mig lite mer än en gubbe sen igår (onsdag) och tog min sista lina idag vid typ 08.00-08.30 tiden. Vad tror ni om mina chanser att klara det?

Gott nytt år på er!
Oj 300ng/ml det var att ta i. Jag är tveksam att du klarar dig. Hoppas jag har fel.
Citera
2020-12-31, 11:52
Medlem
slakta.valpars avatar
Citat:
Hej!

Ska lämna UP på måndag. Vanlig 12-sticka, gränsvärdet för amfetamin ligger på 300. Sugit i mig lite mer än en gubbe sen igår (onsdag) och tog min sista lina idag vid typ 08.00-08.30 tiden. Vad tror ni om mina chanser att klara det?

Gott nytt år på er!

Det är inte speciellt sannolikt att du klarar dig. Hade försökt skippa provet om jag var du. Sjuka dig och säg att du beställt ett COVID-test och ta inget mer. Vänta sedan en vecka eller något och gå på piss då.
Citera
2020-12-31, 13:46
Medlem
exades avatar
Vet att man aldrig får några svar här men försöker ändå..
Hej
Jag har tagit 3mg xanor idag.. dumt men gjort.. inte tagit benso på 3månader nu.
Ska pissa om exakt 6dagar. Det kommer väl inte synas då med tanke på den korta halveringstiden? eller vad säger ni..? Hade tänkt ta idag 2mg också eftersom det är nyår.. men skippar nog det , vill inte riskera någonting. Rökat lyckades jag hålla mig borta från som tur är.

Vet ngn om detta stämmer?
''The average half-life of Xanax in the blood is 11.2 hours in healthy adults, meaning that half of the drug has been metabolized and eliminated in the urine in that time frame. It takes about five half-lives for 98% of a drug dose to clear the body, so Xanax takes 2–4 days to be fully eliminated from the body.'

Det behöver alltså inte ha lämnat 100% men nästan för att få ett tillräckligt negativt resultat?
Om texten ovan stämmer så bör det verkligen vara som max 3 dagar och då har jag god marginal.. edit. undrar om minsta lilla restprodukt visar positivt på stickan dock..? för räknar man på 12 tim halveringstid och 5mg (överkant) bör det ta tills tis innan allting är ute totalt.. så bör ändå ha lite marginal.. Då räknade jag 5mg /12tim /12tim /12tim /12tim /12tim /12tim /12tim /12 tim/12tim /12tim , alltså hela fre till tis 12+12=24tim.. och efter att man delat 5 med 12, 9gånger står det 0.000000001 mg kvar

Dessutom så tränar jag i princip varje dag - vilket ska hjälpa med halveringstid ?

https://www.mdapp.co/medicine-half-life-calculator-81/
Om man fyller i i denna kalkylator och överdriver med 10mg och sedan 15tim halveringstid ist för 12 så bör det ta ca. 105tim innan det är 0.1mg/0% koncentration kvar.. vilket är 4,3 dagar. Kommer det ej synas på piss då eller ser man minsta lilla restspår i kissprov?
Så det bör ju verkligen vara lugnt...?? för i värsta fall kan man ju skylla på at man är sjuk och inte vågar kissa den veckan.
Återkommer med svar här när jag lämnat provet för andra att se i framtiden.
Förväntar mig tyvärr inget svar i denna tråden dock ...
Aja, gott nytt år till er alla!
Senast redigerad av exade 2020-12-31 kl. 13:57.
Citera
2021-01-01, 13:11
Medlem
Lungcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Vet att man aldrig får några svar här men försöker ändå..
Hej
Jag har tagit 3mg xanor idag.. dumt men gjort.. inte tagit benso på 3månader nu.
Ska pissa om exakt 6dagar. Det kommer väl inte synas då med tanke på den korta halveringstiden? eller vad säger ni..? Hade tänkt ta idag 2mg också eftersom det är nyår.. men skippar nog det , vill inte riskera någonting. Rökat lyckades jag hålla mig borta från som tur är.

Vet ngn om detta stämmer?
''The average half-life of Xanax in the blood is 11.2 hours in healthy adults, meaning that half of the drug has been metabolized and eliminated in the urine in that time frame. It takes about five half-lives for 98% of a drug dose to clear the body, so Xanax takes 2–4 days to be fully eliminated from the body.'

Det behöver alltså inte ha lämnat 100% men nästan för att få ett tillräckligt negativt resultat?
Om texten ovan stämmer så bör det verkligen vara som max 3 dagar och då har jag god marginal.. edit. undrar om minsta lilla restprodukt visar positivt på stickan dock..? för räknar man på 12 tim halveringstid och 5mg (överkant) bör det ta tills tis innan allting är ute totalt.. så bör ändå ha lite marginal.. Då räknade jag 5mg /12tim /12tim /12tim /12tim /12tim /12tim /12tim /12 tim/12tim /12tim , alltså hela fre till tis 12+12=24tim.. och efter att man delat 5 med 12, 9gånger står det 0.000000001 mg kvar

Dessutom så tränar jag i princip varje dag - vilket ska hjälpa med halveringstid ?

https://www.mdapp.co/medicine-half-life-calculator-81/
Om man fyller i i denna kalkylator och överdriver med 10mg och sedan 15tim halveringstid ist för 12 så bör det ta ca. 105tim innan det är 0.1mg/0% koncentration kvar.. vilket är 4,3 dagar. Kommer det ej synas på piss då eller ser man minsta lilla restspår i kissprov?
Så det bör ju verkligen vara lugnt...?? för i värsta fall kan man ju skylla på at man är sjuk och inte vågar kissa den veckan.
Återkommer med svar här när jag lämnat provet för andra att se i framtiden.
Förväntar mig tyvärr inget svar i denna tråden dock ...
Aja, gott nytt år till er alla!
Du kan länka vilka texter du vill, men alpra syns i kisset i upp till 10 dygn. Du kan säkert klara dig på 6 dygn, men var beredd iallafall.
Citera
2021-01-01, 14:12
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Du kan länka vilka texter du vill, men alpra syns i kisset i upp till 10 dygn. Du kan säkert klara dig på 6 dygn, men var beredd iallafall.

Okej, ja men då kanske det är klokt att säga att man har varit sjuk och att man bör vänta att komma tills nästa vecka istället. Därför som jag undrade, aldrig behövt kissa förut och spec. inte för alpra så har ingen aning hur man ska räkna, men verkar otroligt annorlunda..vissa säger 3 dygn, vissa 10 dagar som du. Finns fan folk som skrivit att de tagit 25mg på en tors och pissat rent på en tisdag veckan efter också... borde ju ligga någon slags logik i det hela, syns minsta lilla spår eller är det ett visst gränsvärde vid stickor?
Sen skriver folk att dricka och träna hjälper till att snabba på.. stämmer detta?
Citera
2021-01-02, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slakta.valpar
Det är inte speciellt sannolikt att du klarar dig. Hade försökt skippa provet om jag var du. Sjuka dig och säg att du beställt ett COVID-test och ta inget mer. Vänta sedan en vecka eller något och gå på piss då.

Du tror inte att det finns någon möjlighet att hydreara as fuck dom dagarna som är kvar för att öka chansen att klara mig?
Citera
2021-01-03, 01:34
Medlem
slakta.valpars avatar
Citat:
Du tror inte att det finns någon möjlighet att hydreara as fuck dom dagarna som är kvar för att öka chansen att klara mig?

Det kan kanske gå. Spårtiden för amfetamin ska ju vara 2-4 dagar. Men som du säkert redan vet så är där så många variabler inblandade så det är omöjligt att ge dig ett säkert svar. Du klarar dig kanske, men jag personligen hade inte lämnat provet, så kan därför inte rekomendera dig att göra det.

Tänk på att dra i dig kreatin och vitamin B så att provet inte ogiltligförklaras. Svara sedan här i tråden hur det gick så att andra kan dra nytta av ditt tillvägagångssätt.

Värt att tillägga är att stickorna har en ganska hög false positive rate. Stickor ses därför som ett preliminärt svar som sedan bekräftas vid analys. Mao kan du ligga under gränsvärdet på stickan, ändå bli positiv och sedan torska vid analys då de har lägra gränsvärden då.

Önskar diglycka till!
Citera
2021-01-04, 18:30
Medlem
snooper123s avatar
Hej!

Idag är det måndag och har senaste 3 dagarna käkat 3mg xanor om dagen. Har urinprov på fredag som skickas på analys.

191cm
98kg
Bra metabolism, har klarat mig innan.

Kommer jag bli positiv?
Citera
2021-01-04, 20:37
Medlem
Lungcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hej!

Idag är det måndag och har senaste 3 dagarna käkat 3mg xanor om dagen. Har urinprov på fredag som skickas på analys.

191cm
98kg
Bra metabolism, har klarat mig innan.

Kommer jag bli positiv?
Ja, men du kan maximera dina chanser genom att dricka berocca varje morgon, dricka mycket vatten och träna. Fast det kanske bara gäller THC.
Citera
2021-01-05, 11:55
Medlem
Om jag låt säga vill hälla i rent piss i muggen från en annan person hur gör jag det på bästa möjliga sett? Är det någon som har erfarenhet av detta. Tog en 0.5 tjack och rökte en 2a gröning natten till tisdagen vilket betyder att jag är körd då jag lämnar prov imorn. Vafan ska jag göra?!?
Citera
2021-01-05, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olonam
Om jag låt säga vill hälla i rent piss i muggen från en annan person hur gör jag det på bästa möjliga sett? Är det någon som har erfarenhet av detta. Tog en 0.5 tjack och rökte en 2a gröning natten till tisdagen vilket betyder att jag är körd då jag lämnar prov imorn. Vafan ska jag göra?!?

Gör det någon skillnad om jag får i mig en massa vatten idag? Och sen dricker jag mycket imorn också och skyller på att jag varit och tränat ifall dom tycker att pisset är för ljust?
Citera
2021-01-05, 14:58
Medlem
Tja!
Har panik som fan käkade cirka 15 1mg ksalol från 22 dec en till två varje kväll för att somna till runt 30-31 dec och likadant 2 sub på 8mg utspritt olika mängder varje dag samma datum och har prov på torsdag-fredag, kommer jag klara det eller är det kört? Kan man snabba på processen? Käkar också lergigan och flouxetine så det kommer la ge utslag på lergiganet som jag har recept på så tänkte om man kunde skylla på det för vet ej om dem bara kommer använda ett snabb test då det är en skola som jag ska plugga på som ville ta testet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in