Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-26, 10:43
  #25
Medlem
zarrelitos avatar
Har köpt denna aktie i småpotioner.

Hoppas och tror starkt på denna!
Citera
2020-11-26, 19:44
  #26
Medlem
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengt2017
Ny analys ute, riktkurs BASE 1,60:-

https://www.avanza.se/placera/ovriga...voxelflow.html

Lustigt hur många som vill köpa extremt uppumpade elbilsbolag som redan rusat 1000%+ när det finns bolag med hela uppgångsfasen framför sig.

Kan satsa min Porsche på att Terranet kommer passera 5:- 2021.

Ja, det ser lovande ut. Köper på mig aktier lite allt eftersom. Ska bli spännande att följa utvecklingen.
Citera
2020-11-27, 07:59
  #27
Medlem
Valfrids avatar
Själv har jag köpt en hel del teckningsoptioner med lösen sent 2021. Kan bli riktigt bra häv i dom om bolaget och aktien skulle utvecklas väl. Samtidigt låser man upp mindre kapital medans man väntar. Högre risk i dessa såklart.
Citera
2020-11-27, 08:52
  #28
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
Själv har jag köpt en hel del teckningsoptioner med lösen sent 2021. Kan bli riktigt bra häv i dom om bolaget och aktien skulle utvecklas väl. Samtidigt låser man upp mindre kapital medans man väntar. Högre risk i dessa såklart.

Verkligen lite större risk.
Gillar bolaget och vad dom arbetar för i utvecklingen.
Vollan är sjukt hög dock i bolaget, titta bara då avtalet skrevs med Daimler.
Låg runt 1:- för att gå upp till 1.2:-
För att snabbt rasa ner och lägga sig runt 0.8-0.9:-
Citera
2020-11-27, 22:52
  #29
Medlem
Stormcatchers avatar
Varit inne i denna sedan i somras. Händer inte så mycket och lär väl inte göra det heller sålönge vi har pandemin. En del är ju nedstängt där TerraNet har projekt tex Scania. Har en stor post som jag ligger på. Gillar bolaget och dess projekt med olika kunder. Man måste vara lång i denna.
Citera
2020-12-03, 21:55
  #30
Medlem
Den kommer ligga lågt tills dess att alla TO är inlåsta, någon gång 2021. Då kommer den stiga upp emot 2.50 om man litar på Mangolds riktkurs
Och med alla positiva grejer pågång så är det inte omöjligt.
Citera
2020-12-05, 01:33
  #31
Medlem
Terranet kommer överraska alla.

Jag har lusläst och finkammat hela internet.

SÅ mycket saker på gång inom just mjukvara för säkerhet i bilar!

Tror 2:- nås inom 2-3 månader.
Citera
2020-12-05, 02:49
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt2017
Terranet kommer överraska alla.

Jag har lusläst och finkammat hela internet.

SÅ mycket saker på gång inom just mjukvara för säkerhet i bilar!

Tror 2:- nås inom 2-3 månader.
Jag har haft TerraNet på min bevakningslista länge och nu såg jag ditt inlägg och får tacka för påminnelsen! Nej nu är det ju hög tid att gå in om även med något. Tack återigen!
Citera
2020-12-10, 21:30
  #33
Medlem
Idag fyllde jag på för sista gången, nu sitter jag still i 6 månader.

Just wait and see.
Citera
2020-12-25, 14:25
  #34
Medlem
Då har Terranet rest sig från gravens djup, verkar som att optionspressen är över.
Dessutom insiderköp, samt en rejält ökad omsättning.
Jag köpte faktiskt ännu fler aktier på 0,95:- och helt övertygad om att det blir en kanonbra affär.

Tror det kommer hända mycket saker fram till februari...ser ut som att utländska nya köpare dykt upp, månne detta fortgå? Blir inte ett dugg förvånad om vi ser 2:- snart.
Citera
2020-12-26, 00:43
  #35
Medlem
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengt2017
Då har Terranet rest sig från gravens djup, verkar som att optionspressen är över.
Dessutom insiderköp, samt en rejält ökad omsättning.
Jag köpte faktiskt ännu fler aktier på 0,95:- och helt övertygad om att det blir en kanonbra affär.

Tror det kommer hända mycket saker fram till februari...ser ut som att utländska nya köpare dykt upp, månne detta fortgå? Blir inte ett dugg förvånad om vi ser 2:- snart.

Det tror jag med, ska köpa fler aktier under januari. Lite bra nyheter, och 2,50 är inte långt borta.
Citera
2021-01-08, 16:35
  #36
Medlem
airbuds avatar
Citat:
Lund, Sweden, January 8, 2020 - Terranet AB (Terranet/the Company), (Nasdaq: TERRNT-B.ST), developers of advanced driver-assist systems and the creators of breakthrough 3D motion awareness technology VoxelFlow, today received a 31,000 EUR purchase order from Daimler Mercedes-Benz.

"We look forward with confidence to the coming year and to continue the work with the delivery of our world-leading sensor technology in regards to road-safety." said Pär-Olof Johannesson, CEO of Terranet.

This purchase order is a continuation of an Memorandum of Understanding (MoU) signed by both Terranet and Daimler in October to prototype demonstration, product development and industrialization of advanced driver assistance systems (ADAS and anti-collision solutions). The next step will be integrating VoxelFlow into a test car.

https://www.globenewswire.com/fr/new...ase-Order.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback