2020-12-20, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukas

Det är inte alls suspekt som du säger, givetvis är FF själv pedofil. Ockhams razor.

Det tror jag också, men jag vill inte påstå det rakt ut. Jag tror att han är det.

Jag anser att Lööf, C och FF ska göra allt de kan för att tvätta hans rykte.

Jag ser inga större ansträngningar.

FF:s jobbdator borde lämnas till polisen. Det vore en smart gest, en sund åtgärd.

Gårdens internettrafik borde åxo kollas. Att sambon på något sätt sysslat med barnporr och pedokontakter, är mycket troligt.

FF ska även lägga ut texten inför allmänheten, vars förtroende han haft, och som även betalat hans feta lön.

Vi vill veta exakt vad som hänt.

Eftersom sambon och FF troligen brutit mot frivårdens regler, hoppas jag att polisen vidtar åtgärder, kollar datorer osv.
Citera
2020-12-20, 13:08
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Vet inte. Tyckte bara att det lät suspekt i skenet av vad som framkommit den senaste tiden. Föräldrarna verkar ju enligt uppgifter också vara synnerligen välvilligt inställda till pedofilen även efter avslöjandet.

Sammantaget så hävdar jag att det inte står helt rätt till med den familjen.

Hur blev F Federley som han blev? Toppolitiker i EU om dagarna och smygande depraverad pedofilälskare om nätterna.

Någonstans har något gått snett. Allt det här har inte kommit från ingenstans.

Ja nu skriver de i bygruppen om att det skulle vara intressant att veta hur länge mamman har vetat om vem F levde med .
Och det borde hon ju ha vetat om innan det kom ut i pressen ?
Men hon borde väl vara lika arg och ledsen hon med som byborna ? Även om hon som mor försvarar sin son , så borde hon va ursinnig på peddon som har ” nästlat ” och manipulerat sig in i sonens och sondotterns liv / hus.
Men hon har i flera inlägg skrivit hur onda och hemska de är som blev oroliga . De kan ju ha larmat pga oro för FFs barn i första hand .
Citera
2020-12-20, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Han har haft några veckor på sig att förstöra hypotetiskt komprometterande bevis.

Det är faktiskt svårt. Servrarna kommer han ju inte åt. Det är väl bara för polisen att kontakta leverantörererna och samla sökningar.

Och att FF börjar städa på sociala medier osv, det är också intressant, vilket en debattör nyss påpekade.
Citera
2020-12-20, 13:20
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Det är faktiskt svårt. Servrarna kommer han ju inte åt. Det är väl bara för polisen att kontakta leverantörererna och samla sökningar.

Och att FF börjar städa på sociala medier osv, det är också intressant, vilket en debattör nyss påpekade.

Vilken debattör ? Och vad har han städat bort ?
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-20 kl. 13:40.
Citera
2020-12-20, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vilken debattör ? Och vad har han städat bort ?

Inlägget har raderats, verkar det som.

Att FF snyggar till sociala konton verkar rimligt. Vi vet ju hur han förhåller sig till problemen.

Pedosambon verkar vara lättare att hantera än offentliggörandet.

Det är jobbigt att problemen syns i media.

Flera månader med en våldspedofil var tydligen inte lika jobbigt.

FF framstår som omogen, självupptagen och p-störd.
Citera
2020-12-20, 14:40
Medlem
nickomyras avatar
Nu har onas love emanuel almqvist tagit bort sig från söksidor . Har han fått skyddat id alltså ?
Citera
2020-12-20, 14:46
Medlem
Citat:
Nu har onas love emanuel almqvist tagit bort sig från söksidor . Har han fått skyddat id alltså ?

Det har han säkert. Att hitta nya namnet är nog inte svårt, liksom jobb och adress.

Vet någon var han skrev sig innan han groomade Fredrik Federley?

Grooming är pedofilers paradgren.

De groomar barn, föräldrar, grupper och vänner, formar omgivningen och manipulerar.

Jag antar att FF blev söndermanipulerad.

Hela livet sönderslaget, pga ett färskt ragg.

Otroligt.

Eller lärde han känna pedofilen innan 2020?
Citera
2020-12-20, 15:14
Avslutad
Christer Yrjas - Peddoälskare
Denny Olofsson - Peddo
Eskil Erlandsson - Handsjukdom som får händerna leva eget liv mot kvinnors lår.
Fredrick Federley - Peddoälskare. Mer kommer på Cv:t
Oscar Åsberg - Peddo
Bo Gunnar Hedlund - Peddo
Niklas Wellholt - Blottarpeddo
Dieter Schönefeld - Peddo
Thomas Lindberg - Stödjer barnäktenskap

Annie Lööf har nu lagt fokus på mäns våld mot kvinnor. Barnen då? Tystnad som strategi är inte bja när det inte går fjamåt.

Listan ökar för varje dag.
Citera
2020-12-20, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langkok
Denny Olofsson - Peddo
Oscar Åsberg - Peddo

Annie Lööf har nu lagt fokus på mäns våld mot kvinnor. Barnen då? Tystnad som strategi är inte bja när det inte går fjamåt.

Tack för lista 📃 👍

CUF har dessutom föreslagit att byxmyndighetsåldern ska avskaffas.

Lööf har nog mkt som hon bör berätta om Federley och om sunkigheten i Centern.

Apropå Federleys sambo, har han bytt namn?

Nån som vet?
Citera
2020-12-20, 16:39
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langkok
Denny Olofsson - Peddo
Oscar Åsberg - Peddo

Jag läser om Dieter att han har våldtagit fosterbarnen med en sovande sambo Birthe bredvid i sängen . Hur funkar man som person om man bara ligger där och låtsas sova 😓? Är dessa personer helt nedtrycka av sin partner eller är de själva pedofiler ?

Sedan är det ju helt sjukt att soc lät dem vara fosterfamilj när han själv har varit öppen med att han tycker det är för stränga lagar om att man inte får vara så fysisk vuxen / barn . Men det hör väl till en annan tråd .

Är det någon som vet om det är vanligare att pedofiler är med andras barn än med egna ?
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-20 kl. 16:43.
Citera
2020-12-20, 17:04
Medlem
Citat:
Jag läser om Dieter att han har våldtagit fosterbarnen med en sovande sambo Birthe bredvid i sängen . Hur funkar man som person om man bara ligger där och låtsas sova 😓? Är dessa personer helt nedtrycka av sin partner eller är de själva pedofiler ?

Sedan är det ju helt sjukt att soc lät dem vara fosterfamilj när han själv har varit öppen med att han tycker det är för stränga lagar om att man inte får vara så fysisk vuxen / barn . Men det hör väl till en annan tråd .

Är det någon som vet om det är vanligare att pedofiler är med andras barn än med egna ?

Problemet delar sig och det är svårt att svara på. Pedofili och incest tenderar att hamna i skilda mappar. Man blir dömd och bedömd på två olika sätt.

Jag tror att pedofiler inriktar sig på andras barn och en incestförälder behöver inte vara pedofil.

On topic bör FF ha tilldragit sig både socialens, frivårdens och mammans vrede. Mamman till Federleys barn bör vara aktiv och upprörd.

I hennes situation hade jag varit totalt rabiat.

Jag hade slagits som en tiger för att få egen vårdnad.
Citera
2020-12-20, 17:08
Medlem
Är Federleys sambo född 1980?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här