Då flesta flasbhbackare är män så gissar jag att det finns en viss acceptans för vissa snedsteg?
Låt säga att du ger Kungen av kungsan än andra chans, är du samtidigt berädd attt ge Fredrik Virtanen, och Fredrik Federley en andra chans? om inte, varför?
Han har inte helt fel, har läst undersökningar att 10% av männen går till horor årligen.
Och 80% av vita män har knullat en hora mins en gång i sitt liv.
Då flesta flasbhbackare är män så gissar jag att det finns en viss acceptans för vissa snedsteg?
Låt säga att du ger Kungen av kungsan än andra chans, är du samtidigt berädd attt ge Fredrik Virtanen, och Fredrik Federley en andra chans? om inte, varför?
Han har inte helt fel, har läst undersökningar att 10% av männen går till horor årligen.
Och 80% av vita män har knullat en hora mins en gång i sitt liv.
Det verkar inte stämma
Det saknas svenska systematiska undersökningar kring erfarenhet av sex mot ersättning. Det konstaterades i den senaste nationella omfattningskartläggningen som genomfördes av Länsstyrelsen i Stockholm 2015. I de befolkningsstudier som gjorts under de senaste 20 åren ligger andelen vuxna män som uppger att de någon gång gett ersättning för sex är mellan 8 och 13 procent. Runt en procent av männen svarar att de gett ersättning för sex under det senaste året.
De två sistanämnda där handlar det om pedofil och våldtäkter. Där går min gräns.