2020-12-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Jävliga problem han fick i alla fall när han fick reda på att det var en pedofil som flyttat in i hans egna hem! En mardröm!

Mardrömmen verkar ha börjat när kriminalvården började lägga sig i... innan verkar han ha tagit det med ro!?
Citera
2020-12-12, 15:22
Medlem
Citat:
Skulle det verkligen vara sant att han visste den här typen var pedofil INNAN han drog hem honom till dottern, ja då är det väldigt märkligt, det tycker jag allt, men om pedofilen redan var på plats när han fick reda på det, då tar det ju tid att bli av med honom, går inte i brådrasket, och fruktansvärt pinsamt för honom!

Varför går det inte att bli av med en pedofil menar du? Det är ju bara att göra slut. Det verkar ju snarare ha varit så att han inte alls ville göra slut.
Citera
2020-12-12, 15:26
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Jävliga problem han fick i alla fall när han fick reda på att det var en pedofil som flyttat in i hans egna hem! En mardröm!
Han visste om det från start och du verkar vara den ende som tror annat. Pederley har byggt sin profil runt depraverat leverne och levt på lögner. Du verkar vara ett tacksamt offer för Pederleys manipulation. Naiva och korkade människor som du, måste få centerpartiet att glädjas när de märker att Pederley kan dupera folk att tro det rör sig en sjukdom och att svinet mår dåligt.
Citera
2020-12-12, 15:28
Medlem
NisseNyfikens avatar
Som sagt Federley och pedofilen körde väl ormgrop på små bäbisar.
Citera
2020-12-12, 15:32
Medlem
Här finns en bra sammanfattning:
https://nyheteridag.se/centerpartiets-svarta-veckor-fran-avslojande-till-avhopp/
Citera
2020-12-12, 15:37
Medlem
Citat:
Dom jämför väl FF med alla dom kvinnor med barn som råkat dra hem våldsverkare intet ont anande...
Men han visste ju redan från början vad han var för en figur. FF har dessutom tidigare visat stort intresse för pedofiler.
Det är bara det att han själv verkar sakna moraliska riktlinjer. Han har själv sagt att allt som inte är olagligt är okej.
Utifrån hans synvinkel har han inte gjort något fel eftersom det inte är olagligt att bo med en pedofil. Han verkar inte ha någon förståelse för att andra tycker det är obegripligt hur någon vill dela sitt liv med en person som har förgripit sig på barn.
Senast redigerad av climasol 2020-12-12 kl. 15:38. Anledning: Fel
Citera
2020-12-12, 15:50
Medlem
stortans avatar
Är det någon som kollat upp vilka förskolor bögen Federley har i sin närhet?
Man vet ju aldrig om han nu känner sig stressad, pressad psykiskt hur detta kan yttra sig.
Citera
2020-12-12, 15:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Här finns en bra sammanfattning:
https://nyheteridag.se/centerpartiets-svarta-veckor-fran-avslojande-till-avhopp/

Läs det här havskungen .. eller vad är det du måste ha för att du ska tycka att han har utsatt sin dotter för fara ? Bildbevis ?
Citera
2020-12-12, 15:54
Medlem
Gittens avatar
Fredrik Federley är en listig filur. Han vet att man inte ska bli påkommen med att ljuga, så han säger så här på sin Facebook: "Men jag vill vara tydlig med att jag aldrig, aldrig utsatt min dotter för fara.”

Det tolkar nog de flesta, som att han säger sig att inte har utsatt dottern för fara. Men så är det inte alls.

Det han sagt är ju att "jag har inte, inte utsatt min dotter för fara" = jag har utsatt min dotter för fara.

Listige Fredrik kan altså inte bli anklagad för lögn om och när sanningen kommer fram. Han har ju redan med sitt listiga uttalande talat om att han faktiskt har utsatt "dottern" för fara.
Citera
2020-12-12, 15:57
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Varför går det inte att bli av med en pedofil menar du? Det är ju bara att göra slut. Det verkar ju snarare ha varit så att han inte alls ville göra slut.

Kunde Hitler gasa ihjäl judar? Kan man gräva ner någon levande?
Bara uppfinningsrikedomen sätter stop om man nu vill.
Men klart inte bögen ville, vad skulle han då godhetsknarka på.
Annie är känd för att spräcka fittan och då kan han alltid spräcka röven.
Centern, hmm bönderna måste gråta.
Träskor på o kärringen koka kaffe, träsko av o kärringen ska va tyst. Kaffet ska drickas o kuken få sitt.
Citera
2020-12-12, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitten
Fredrik Federley är en listig filur. Han vet att man inte ska bli påkommen med att ljuga, så han säger så här på sin Facebook: "Men jag vill vara tydlig med att jag aldrig, aldrig utsatt min dotter för fara.”

Det tolkar nog de flesta, som att han säger sig att inte har utsatt dottern för fara. Men så är det inte alls.

Det han sagt är ju att "jag har inte, inte utsatt min dotter för fara" = jag har utsatt min dotter för fara.

Listige Fredrik kan altså inte bli anklagad för lögn om och när sanningen kommer fram. Han har ju redan med sitt listiga uttalande talat om att han faktiskt har utsatt "dottern" för fara.

Det är en dubbel negation - känd inom matematiken. Att en politiker kan vara så slipad - omöjligt.
Citera
2020-12-12, 16:00
Medlem
Dr_Kronas avatar
Enligt stoppa-pressarna så är ju Federly sambo med en pedofil och vän med 2 andra pedofiler, så man kan ju misstänka att han själv är intresserad av sådana saker. Varför skulle han annars vara så involverad med dessa personer.

Hoppas det undersöks mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in