2020-12-12, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Hahaha, kul med Federleys gubbsnuskiga historik flyter upp nu när man vet hans underliggande agenda

"Hur behandlar man Sverigedemokraterna i riksdagen?

– Jag hälsar på alla, oavsett vem det är. Vi jobbar i samma hus det är bara att hacka i sig. En del av dem är väldigt kontaktsökande. Man vill inte vara på bild med dem, eller bli associerad med dem. Om man är på mingel kan man inte stå och prata med dem allt för länge."

Men att vara sambo med en pedofil går bra...
Citera
2020-12-12, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
"Hur behandlar man Sverigedemokraterna i riksdagen?

– Jag hälsar på alla, oavsett vem det är. Vi jobbar i samma hus det är bara att hacka i sig. En del av dem är väldigt kontaktsökande. Man vill inte vara på bild med dem, eller bli associerad med dem. Om man är på mingel kan man inte stå och prata med dem allt för länge."

Men att vara sambo med en pedofil går bra...

Detta är ju det förljugna och hycklande Sverige av idag människor som låtsas vara goda men bryter ner landet bit för bit.

Snacka om silkesvantar från media angående denna vidriga FF och alla idioter på Facebook och andra sociala medier som försöker förminska och be om ursäkt för denna avart.

Det är ju uppenbart att FF även ljuger rejält om det hela och media pressar honom inte på det, fy fan så dåligt. Det finns mer att gräva fram i detta fall, kartlägg hela FF:s liv så lär ett pedofilnätverk avslöjas.

När man inte tror att detta land kan sjunka lägre.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2020-12-12 kl. 05:19.
Citera
2020-12-12, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Han får la' riksdagspension livet ut det äcklet. Hoppas det blir ett kort liv......

Röstade i mina första val för många år sedan på Centerpartiet. Nu kommer det aldrig hända igen. Hoppas de blir utrotade i samband med nästa val - detta parti med pederaster, tidelags fantaster, 'skäggbarns-kramare' etc.

Har svårt att tro att vänsterröstare, ska bry sig om något likt detta. Tror att de kommer fortsätta rösta som de gjort tyvärr.
Citera
2020-12-12, 07:00
Medlem
Mitt största problem med allt detta är VARFÖR? Han riskerar uppenbarligen sina röster, sin position i partiet men också sin egna barn på ett så vårdslöst sätt.

Han är ju en intelligent person men kanske han är så rebellisk, tonårsaktig och ”skit i alla andra bortskämd” att han helt enkelt tycker sig vara så privilegierad att han har rätt att göra precis vad han vill och alla ska bara ”tugga i sig det”. Tyder ju på otroligt svåra psykosociala problem i skallen och en helt urspårad sex-drive.

Att han mår dåligt tror jag beror på att han kommit ned på jorden. Insett att hans liv varit vanstyrt av honom och nu har det total spårat.

Borde hålla sig inom ramen för normalt umgänge. Dit räknar jag även normala samkönad relationer.

Man flyttar aldrig ihop med pedofiler och absolut inte INNAN de avtjänat straffet och man tar absolut inte med sitt barn. End of discussion.
Citera
2020-12-12, 07:01
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Lyssnar på Lena Mellin om det här ärendet, hon trodde att FF röstade nej till FRA lagen, det var väl all gråt och tandagnisslan som lurade Lena Mellin totalt...

Hon låter väldigt gaggig på rösten, har hon alltid låtit så?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/OQyP7A/det-var-det-enda-mojliga-for-federley

vid 3.48 in i videon
Vafan... Hon är anställd av Aftonbladet, räcker inte det? Typ, hon har säkert varit ung, smart och vacker. Men nu, trovärdighet nołl.
Citera
2020-12-12, 07:05
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Har svårt att tro att vänsterröstare, ska bry sig om något likt detta. Tror att de kommer fortsätta rösta som de gjort tyvärr.

Så är det. Om sju svåra dagar är detta bortglömt.
Citera
2020-12-12, 07:11
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baconizer
Mitt största problem med allt detta är VARFÖR? Han riskerar uppenbarligen sina röster, sin position i partiet men också sin egna barn på ett så vårdslöst sätt.

Han är ju en intelligent person men kanske han är så rebellisk, tonårsaktig och ”skit i alla andra bortskämd” att han helt enkelt tycker sig vara så privilegierad att han har rätt att göra precis vad han vill och alla ska bara ”tugga i sig det”. Tyder ju på otroligt svåra psykosociala problem i skallen och en helt urspårad sex-drive.

Att han mår dåligt tror jag beror på att han kommit ned på jorden. Insett att hans liv varit vanstyrt av honom och nu har det total spårat.

Borde hålla sig inom ramen för normalt umgänge. Dit räknar jag även normala samkönad relationer.

Man flyttar aldrig ihop med pedofiler och absolut inte INNAN de avtjänat straffet och man tar absolut inte med sitt barn. End of discussion.
Jag frågar mig också varför. Dock har jag svårt att, mot bakgrund av allt som kommit fram nu, komma fram till något annat än att han ÅTMINSTONE anser att det inte är jättefel att ha sex med barn. Förhoppningsvis tycker han inte att det är ok att ha sex med HANS barn men jag hade inte blivit jätteförvånad om det hade kommit ut att FF själv har pedofila böjelser. Med tanke på hur han uttryckt sig angående sin avgång har jag snarare fått vibbar av att han är sur på att folk reagerat starkt emot detta att han valt att flytta ihop med en pedofil. Han pratar om att "det inte går att värja sig" och "det går ut över min familj" och då undrar jag värja sig mot vad? Är det verkligen mot vad som har hänt i hans privatliv eller handlar det om att han inte kan värja sig mot vad han uppfattar som en mobb mot honom?
Senast redigerad av Harmanda 2020-12-12 kl. 07:16.
Citera
2020-12-12, 07:31
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Jag har en vän som var aktiv i RFSL för ca 30 år sedan och hen (av integritetsskäl, inte av identitetsskäl) berättar att styrelsen då bordlade sitt ställningstagande för att avskaffa samtyckesåldern för barn eftersom de ansåg att "samhället inte var moget än" för att acceptera sex med barn. Alltså inte för att de själva har slutat tycka så. När hen insåg denna inställning till barnsex lämnade hen organisatione för att aldrig mer se tillbaka. För några år sedan skrev hen om en gubbe, som fortfarande är aktiv inom RFSL, och hans då ganska nya uttalanden till stöd för sex mellan män och pojkar. Hen fick till svar från RFSL att han var en fin man som, precis som organisationen, "står bakom sveriges lagstiftning" vilket är ett typiskt politiksvar som betyder "Jag accepterar lagstiftingen men vill att den ska förändras i enlighet med mina åsikter".
Självklart är det många inom HBTQ-rörelsen som starkt tar avstånd från sex med barn och normaliseringen av detsamma men RFSL behöver göra upp med sitt "förflutna" av vurmande för pedofiler och pedofili.
Detta borde kanske vara en egen tråd men finns det ingen som har tillgång till protokollen från dessa möten? Vore intressant att se vad som är den drivande agendan bakom rörelsen.

EDIT: ser att det finns en tråd som försöker beröra ämnet (FB) Varför så få i media som skriver om pedofilerna i RFSL/Pride?
Senast redigerad av l00zekk 2020-12-12 kl. 07:48.
Citera
2020-12-12, 07:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Vafan... Hon är anställd av Aftonbladet, räcker inte det? Typ, hon har säkert varit ung, smart och vacker. Men nu, trovärdighet nołl.

Lena Melin är mest känd för att sitta i någon park på Södermalm med en flaska rödvin drickandes direkt ur flaskan, vara full, vara högljudd, vara otrevlig.
Hur denna alkis kommit till nuvarande position är för de flesta en enda gåta, dock ska sägas att hon inte numera super dagligen, hon har nog tagit tag i problemdrickandet en aning.
Likväl är hennes position på AB en gåta.

Hon kommer i detta fall lämna FF, C och Annie i fred som resten av pk media!
Senast redigerad av LawNumberSix 2020-12-12 kl. 07:44.
Citera
2020-12-12, 07:43
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Fina representanter C hade i parlamentet, myglaren Abir Al-Sahlani och Federley.
(FB) Abir Al-Sahlani C misstänks för brott efter biståndsprojekt -vald till EU-parlamentet
Jämfört med dem är Peter Lundgren en helyllekille, 😀.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2020-12-12 kl. 07:46.
Citera
2020-12-12, 07:54
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Hahaha, kul med Federleys gubbsnuskiga historik flyter upp nu när man vet hans underliggande agenda

”En del av dem är väldigt kontaktsökande. Man vill inte vara på bild med dem, eller bli associerad med dem. Om man är på mingel kan man inte stå och prata med dem allt för länge.”

Man skulle kunna tro att han pratar om pedofiler, men icke. Såklart SD-politiker han inte vill associeras med.
Citera
2020-12-12, 07:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Hm, då måste det finnas en forskning om varför...om homofober producerar självhat bland vissa homosexuella män, med känsliga hjärnor..homofober som alltså bidrar till att producera pedofiler, som känner sig utstötta???

Samtidigt måste mam acceptera att fakta kanske går emot ens politiska övertygelser. Annars är man ju lika orimlig som Trump-folket, som ju ofta tenderar att sakna verklighetsförankring.

Skulle du inte ens acceptera om en studie kom fram till 0,01% överrepresentation?

Ditt problem är ju idenritetspolitiken, man måste kunna prata om verkligheten, att homosexuella skulle kunna vara överrepresenterade bland pedofiler. De homosexuella (i egenskap av människor) vi förkastar är ju pedofilerna, inte andra. Om man nu inte är nazist, homofob etc.

Förklaringen att homofober skulle pressa homosexuella att bli pedofiler verkar befängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in