2020-12-07, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitstugan
Fast vi hade ju trots allt rätt. FI inkopplade: vi hade rätt om det. Att vi sa att kursen kommer att gå ner till 30 som man vansinnigt kallade oss idioter över, visade sig också stämma.
Nu verkar du ha fått det hela runt bakfoten, det FI utreder är "irreguljär handel" aka spoofing vilket har bidragit till att kursen har sjunkit...
Citera
2020-12-11, 20:12
Medlem
Det glädjande är att nu börjar kursen tugga uppåt igen 👍

Inser man potentialen för detta läkemedel och dess marknad säljer man bara inte nu. Det är tammefan tjänstefel!
Citera
2020-12-11, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PijtPalt
Det glädjande är att nu börjar kursen tugga uppåt igen 👍

Inser man potentialen för detta läkemedel och dess marknad säljer man bara inte nu. Det är tammefan tjänstefel!
Jag håller med och det gör ju faktiskt alla i denna tråd i slutändan. Ja kul att det går uppåt. Går det ned så kan man istället köpa billigare. Så tror man på bolaget så är det ok! Men marknaden bestämmer ju priset och kul med uppgången.
Senast redigerad av Trxhobit 2020-12-11 kl. 21:43.
Citera
2020-12-30, 22:36
Medlem
Om man inte äger SynAct 2021 ska man inte handla biotech. Bättre chans än så här tror jag inte att man får på att göra en mångdubbling nästa år. Lycka till och grattis alla som var med tidigt. Med det sagt:

Det är nu det börjar.
Citera
2020-12-31, 08:13
Medlem
Kirobas avatar
? Någon som kan förklara;

"Dotterbolaget SynAct Pharma ApS bildades ursprungligen 2012 och moderbolaget kom till under 2016"

Första gången jag ser att ett dotterbolag bildas före moderbolaget.

Spontant tycker jag att Börsvärde MSEK 1 025,06 är högt i förhållande till 2 tidiga Fas II studier som dessutom är immunologiska "hjälpmediciner" till cellgift.

Skrämmande många ägare hos AVA och antalet sidor här på Flashback tyder på haussad aktie.
I princip ett danskt bolag som fiskar godtrogna svenska Biotech investerare ?
Ska de 2 tidiga Fas II ställas i förhållande till 2012 eller 2016?
Citera
2020-12-31, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiroba

"Dotterbolaget SynAct Pharma ApS bildades ursprungligen 2012 och moderbolaget kom till under 2016"

Spontant tycker jag att Börsvärde MSEK 1 025,06 är högt i förhållande till 2 tidiga Fas II studier som dessutom är immunologiska "hjälpmediciner" till cellgift.

Skrämmande många ägare hos AVA och antalet sidor här på Flashback tyder på haussad aktie.
Ett tips är att läsa på om bolaget. Sedan kan du kommentera här!
Citera
2020-12-31, 10:05
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Ett tips är att läsa på om bolaget. Sedan kan du kommentera här!

OK
Då tolkar jag det som om du inte riktigt vet själv något om tidig Fas II etc.
Kanske du borde helt enkelt avstått att kommentera. . .

Edit
Jag läste igenom vad du skrivit i tråden. Hittar ingen Biotech relaterad kunskap/ kommentar.
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1293515&threadid=273 9910
Senast redigerad av Kiroba 2020-12-31 kl. 10:14.
Citera
2020-12-31, 10:39
Medlem
Citat:
OK
Då tolkar jag det som om du inte riktigt vet själv något om tidig Fas II etc.
Kanske du borde helt enkelt avstått att kommentera. . .

Edit
Jag läste igenom vad du skrivit i tråden. Hittar ingen Biotech relaterad kunskap/ kommentar.
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1293515&threadid=273 9910
Vad gör du här och bajsar? Gick det inte vägen med diabetes vaccinet?
Citera
2020-12-31, 10:48
Medlem
Kirobas avatar
Citat:

Trxhobit
Inga Problem, angrip mig gärna med "personliga" angrepp istället för att se problematiken för synact som jag belyser i mina frågor.
Citera
2020-12-31, 10:51
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Vad gör du här och bajsar? Gick det inte vägen med diabetes vaccinet?

Tar gärna mot synpunkter runt diabetes vaccinet om de har Biotech relevans.
Citera
2020-12-31, 10:51
Medlem
Citat:
Trxhobit
Inga Problem, angrip mig gärna med "personliga" angrepp istället för att se problematiken för synact som jag belyser i mina frågor.
Du är bara löjlig förstår du inte det själv? Komma ny till SynAct forum och snacka en massa skit!
Citera
2020-12-31, 11:09
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Du är bara löjlig förstår du inte det själv? Komma ny till SynAct forum och snacka en massa skit!

Som sagt jag har inga problem med att du vägrar svara på frågor och med dina svar visar hur frustrerad du är över din okunskap om bolaget du äger aktier i.

Motivera;
Löjlig, massa skit
Jag har tidigare lagt kommentarer i synact tråden så motivera varför du försöker avfärda mig som ny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in