Citat:
Ursprungligen postat av
Lapapp
Jag skulle verkligen inte hota med IVO. Risken finns då att han gräver ned sig i en skyttegrav och inte rubbar sig en millimeter. Sannolikt skulle din anmälan inte heller resultera i någon större kritik eftersom ord står mot ord.
Jag har ljudinspelning på hela träffen så det finns inga ord mot ord utan kommer använda det som bevis i eventuell anmäla och man kan höra klart och tydligt hur hen försöker framställa mig som deprimerad samt komma på olika kränkande indirekta påstående i form av frågor om självskada tankar och självmords tankar där jag svara nej på samtliga men ändå skriver hen det trots mina vänliga nej.
Det är helt sanslöst det som har hänt nu när man, söker vård för en viss fysisk åkomma bli indragen i en omvänd psykologi så man stämplar folk med kränkande falska påstående i form av anteckning i ens journal samt skriva en diagnos sen skylla på egen bedömning.
Alltså jag blir helt paff över hela situation och hur en sådan lögnhals tror kan göra så här mot mig utan konsekvenser... antar att hen inte såg att mobilen spelade in medan hen babblade på
Inte nog med att jag kommer anmäla idioten för dessa kränkningar men kommer kräva förstoring av båda anteckning samt diagnos av denna läkare samt eventuellt skadestånd om patentnämnden rekommenderar det.
Hur ska jag ens ha samtal med sådan person? alltså det går inte jag har suttit och lyssnat på hela träffen flera gånger samt antecknat olika tid punkter och dessa lögner och hur hen säger jag hör dig och spelar empatisk för att sedan gå bakom ryggen och stämpla mig med dessa kränkningar.
Jag har haft bla kändisläkare och bokar tid oftast hos vc chefsläkare och aldrig varit med om något liknande förut nu hos denna unga lögnhalsen.
jag vet inte vad jag ska känna längre.. vilken onödig situation man har hamnat i pga sådan otur.. saknar min gamla guldvärda läkare Kenneth Ilvall som slutade för några år sen och istället nu behöver leta med ljust och lykta efter vettiga läkare.. finns inga vettiga svenska läkare kvar i sthlm kommunala vc utan alla slutar eller fokuserar på högre tjänster osv :/
Jag ska fan spela in video nästa gång jag träffar läkare och kommer aldrig acceptera vård utan det och om man har något emot det så kommer jag hänvisning till egen säkerhet ifall man inte kommer överens och behöver använda det som bevis, tänker fan inte utsättas för sånt här skit snack någonsin igen.