Citat:
Ursprungligen postat av
Puerta-grande
Det jag menade var att det inte är en stor publiksport som tex fotboll, men om jag förstår er rätt generas de stora summorna av folk som spelar på det hemifrån?
Men hur blir man bra på att spela på hästar? Finns det något särskild tidning mots man läser in sig på? Eller köper de flesta färdiga system?
Om man inte kan trav alls, så spelar man Harry Boy (direkt hos ett Atg-ombud eller Atg på nätet, eller så går man in på Atg-tillsammans och köper in sig på något av alla system där.
Harry Boy är uppbyggt för att träffa 5rätt och GE småpengar som det är tänkt att du ska spela upp veckan efter (som småvinsterna på typ trisslotterna), men just Harry Boy träffar även en del osannolika 7rätt ibland eftersom det är uppbygt som det är. Tex så var det enHarry Boy som träffade 7rätt Igår som gav Dryga 9,5miljoner kr.
Ska du lära dig så läser du på om alla större lopp som V86 och V75 via Travronden, Guiden (renodlade travtidningar) och ViTippa, Expressen och Aftonbladet. Finns även gratistips via poddar som är riktigt bra att ha som grund till ditt eget Spel, eller rygga nån av dom. Jag gillar andelskungens podd bäst. Sen finns det mängder med hemsidor och bloggar att få info från.
Ska du lära dig så kommer det ta tid. Först 3-6månader för att få koll på hästarna och kuskarna och Sen tillkommer nya hästar regelbundet som du måste hålla koll på.
Sen är det väldigt mkt info att hämta runt travspel.