2020-12-10, 08:08
Medlem
PrimusPiluss avatar
Den svåra frågan som borde klarläggas är om även FF är pedofil?

Om det nu är så att det i hans umgänge finns flera pedofiler så infinner sig frågan om han delar intresset? Behöver inte innebära att han begått något brott, utan just bara tankar på pedofili.
Citera
2020-12-10, 08:19
Medlem
Centerpartiets riksdagsgrupp får ingen info av partiledningen i detta ämne. Det togs inte ens upp på riksdagsgruppen denna vecka.

Jag tolkar det som att Annie inte vill behöva prata om saken eftersom det leder till att hon näringen behöver ljuga eller säga som det är, vilket förmodligen påvisar dåligt ledarskap och att man sett mellan fingrarna.

Jag har kollat av med ett antal av ledamöterna och alla undrar varför han inte uppmanats lämna än. Inte minst då han själv varit med och uteslutit andra för betydligt mindre saker.
Det verkar som att partiledningen har extremt långt tålamod med Fredrick trots att alla ser att han är slut.

Fredrick har för Annie varit helt vital i styrningen av partiet. Det är förmodligen därför hon har sån ångest över detta.
Men, givetvis måste Federley avgå. Han har inte förtroende av någon utanför Stureplanscentern.
Citera
2020-12-10, 08:21
Bannlyst
Jag skulle vilja veta mer om pedofilens bakgrund.
Finns det bevis på att han varit homosexuell innan han flyttade in hos FF, konstigt om man tänder på både småflickor och vuxna män.
Var FF och peddot ett kärlekspar och hade sex med varandra lr delade dom bara intresset för att ha sex med barn?
Citera
2020-12-10, 08:22
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Jag tror det här kommer att tigas ihjäl. Kom ihåg att det snart är jul- och nyår, sedan börjar vaccineringen mot Covid. Federley kommer fram till vårkanten att återvända till sitt jobb som EU-parlamentariker, där han en tid kommer att föra en tillbakadragen om än välbetald tillvaro. Sedan drar han sig tillbaka från politikerlivet för att göra det som alla politiker gör: Går till näringslivet.

Slasksajten som avslöjade det här kommer över tid att behöva släppa taget om sitt scoop. Vardagslunken kommer tillbaka. De får ljuga ihop nåt nödtorftigt om en halvkändis underlivsrakning och liknande. Böghatet från den svenska folksjälen har fått en terapeutisk eruption, allt går tillbaka till det normala. Centern fortätter med sin välfärdsplundring och vinner gunst hos högern igen.

Har Alexander Bard kommenterat det här? Han har i alla fall tillhört Stureplanscentern och sitter väl själv på pedofiliska böjelser? Kanske nåt att gräva i, vilken relation Federley och Bard har?

Går till näringslivet tror jag inte. Vilket företag vill ha en förmodad pedofil som reklampelare? Han får nog en post inom HBTQ-rörelsen och skriver en bok om hur orättvist han blev behandlad av de stygga nazisterna.
Citera
2020-12-10, 08:23
Avstängd
hrjn1989s avatar
”Levde” (som i rubriken) eller ”lever” han tillsammans med en dömd pedofil?
Citera
2020-12-10, 08:25
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrjn1989
”Levde” (som i rubriken) eller ”lever” han tillsammans med en dömd pedofil?

De gick "skilda vägar" när det kom ut i Stoppa pressarna.
Citera
2020-12-10, 08:27
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
På fredag, efter Pedofilpartiet Centerns krismöte, kommer det heta att Federley tar en paus. Nån sorts time-out utan uttalat slut. Sannolikt inget om förtroendet är förbrukat, omdömeslöst agerat, mycket besvärande uppgifter och sådant snack. Federley kommer sägas själv ha beslutat om time-outen, möjligen i samråd med partiledningen.

Svinrika Pedofilpartiet Centern kommer stå för peddots försörjning lång tid framöver. Villkoret är att han håller sig undan och håller klaffen. En impulsiv, självcentrerad och gränslös person som Federley vill Annie Lööf & co i partitoppen absolut inte göra sig ovän med, det finns sannolikt alltför mycket skit i detta genpmruttna parti. En förorättad lyxbög med dubbla identiteter som börjar prata bredvid mun kan bli en mardröm för Annie Lööf. Bättre då att slanta in rejält med deg för peddots tystnad.

Pedofilwannabeen (alternativt fullblodspeddot) Fredrick Federley ser vi aldrig mer i politiska sammanhang.

Det är fullt möjligt. Men förhoppningsvis kommer mer skit fram som träffar C och drar ner dem i träsket.

Federley/ Ursula kan dyka upp i Mellon framöver men senast maj 2024 lämnar Federley EU-parlamentet som politisk zombie.
Citera
2020-12-10, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
482 sidor senare: finns det någon indikation på vem "brevduve-pedofilen" är?

Se inlägg 3145.

Ole Morten geving.

Han var högt uppsatt inom norska Centerpartiet. Sen jobbade inom bank tror jag.
Citera
2020-12-10, 08:29
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Varsågod..

Om du läser domen så inser du att enligt Jonas är det inte hans sexuella läggning som är motivet bakom övergreppen utan hans önskan om att bli uppskattad, sedd och älskad.

Jonas medger de faktiska omständigheterna, han förnekar inte övergreppen, men anser inte att han bär ansvaret över dem.

Jag tycker det är synd att det inte finns dödsstraff i det här landet.
Hur fan kan man släppa ut en människa i samhället som visar alla tecken på att vara en riktig psykopat. Det går aldrig att bota en psykopat. Du kommer aldrig att få en psykopat att känna medkänsla för andra människor. En psykopat spelar bara spelet för att få andra människor att ge efter för deras vilja. Det här borde vården och alla deras experter redan veta.

En väldigt farlig manipulativ människa som våldtar barn.
Hur kan det tillåtas att detta monster får röra sig fritt i samhället?
Hur kan det komma sig att en homosexuell transvestit med blixtens hastighet flyttar i hop med en dömd pedofil där det finns barn i familjen? Varför reagerade inte någon på detta direkt och hämtade barnet?

Vem vet vad detta barn redan gått genom? Kanske redan i flera år när äcklet kommer hem och vill umgås med sitt barn som sitt alter-ego Ursula.

Jag blir så jävla arg och ledsen på att samhället inte reagerar hårdare.
Citera
2020-12-10, 08:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldsw66
Jag skulle vilja veta mer om pedofilens bakgrund.
Finns det bevis på att han varit homosexuell innan han flyttade in hos FF, konstigt om man tänder på både småflickor och vuxna män.
Var FF och peddot ett kärlekspar och hade sex med varandra lr delade dom bara intresset för att ha sex med barn?
Jag är fullkomligt övertygad om att han är beredd att göra vad helst* med FF bara han får vara nära flickan. Han drömmer väl om att leva ett vardagsliv under samma tak som den blonda lilla flickan: fredagsmys, god natt-sagor, bad, läxläsning och att med åren följa hennes utveckling. Han är en duktigt fixerad pedofil där objektet för hans lustar är förpubertala flickor...

* många med sexuell avvikelse är tvångsmässigt sexuella, så han är nog aningens mer kåt än gemene man och kan nog ställa upp på lite allt möjligt om han måste
Citera
2020-12-10, 08:36
Medlem
jugbandbluess avatar
det slog mig att federley har ett babyface deluxe. kan det inte vara så att han gillar att klä sig i blöja och bli bögad av pedofiler? finns det en sådan läggning? vill inte botanisera bland allsköns sjuka perversioner på internet. men det finns ju några bokstäver kvar i alfabetet att tillfoga till HBTQIA - kanske P för pampers i så fall?

om inte det, så ser jag ingen annan förklaring till umgänget med pedofiler än att FF själv är pedofil
Citera
2020-12-10, 08:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
det slog mig att federley har ett babyface deluxe. kan det inte vara så att han gillar att klä sig i blöja och bli bögad av pedofiler? finns det en sådan läggning? vill inte botanisera bland allsköns sjuka perversioner på internet. men det finns ju några bokstäver kvar i alfabetet att tillfoga till HBTQIA - kanske P för pampers i så fall?

om inte det, så ser jag ingen annan förklaring till umgänget med pedofiler än att FF själv är pedofil
Inte alls omöjligt; blöja och napp och "pappa" som nattar och läxar upp, om vartannat. Inte ovanligt att män med makt vill bli dominerade sexuellt --> ångestlindring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in