2020-12-09, 18:37
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Bokade mitt för flera veckor sedan och har fortfarande inte fått en notis om att det är på väg eller ens skickat från terminal. Det har som av en händelse blivit så att jag är gräsänkling hela denna veckan så jag hade uppskattat om det kunde komma innan helgen

Nu ligger mitt öde i PostNords händer

Det är på väg o är i terminal typ 2 mil ifrån, segt att det inte är postgång mer än 1 gång per dag till utlämningsställen...
Citera
2020-12-09, 18:45
Medlem
finns det någon butik som har nattöppet i stockholm och släpper spelet?
Citera
2020-12-09, 18:48
Medlem
Bluebeast72s avatar
Lustig dom flesta som gnäller inte ens har spelet ..

Själv preload på pc givetvis, inte ngn jävla konsollfjant, o redo 01.. Börja nu lipa alla bugg gnällare o förståsigpåare...Bye, Bye...Welcome Night City
Citera
2020-12-09, 19:47
Medlem
Markera-allts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Själv preload på pc givetvis, inte ngn jävla konsollfjant, o redo 01.. Börja nu lipa alla bugg gnällare o förståsigpåare...Bye, Bye...Welcome Night City

Det går att pre-loada på konsoll med...iaf Xbox.
Citera
2020-12-09, 20:20
Medlem
H24s avatar
Fy fan vad peppad jag är

Älskar hur alla polarna blir uppe ikväll också.
Citera
2020-12-09, 20:41
Medlem
Någon som har en känsla för hur avgörande det är med raytracing? Funderar på att köpa PC-versionen imorgon, men i PCn sitter ett 1080ti och är nog inte aktuellt med något annat i närtid. Kommer antagligen köpa en PS5 förr eller senare 2021.
Citera
2020-12-09, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markera-allt
Dom har spelat det utan den stora patch som kommer direkt vid släpp imorgon. Den ska åtgärda en herrans massa buggar (tydligen är patchen på ca. 40gb). Så det är nog bättre för oss imorgon.
Man kan ju hoppas... men läser man engelska PC Gamers recension så verkar det högst osannolikt.

De fick även nån patch under recensionstiden som inte gjorde så värst stor skillnad, tydligen.

Men för mig är det iaf uteslutet. Att bli av med färdigheter efter att ha laddat en save eller köra fast på uppdrag pga buggar förstör allt.

Men blir nog bra till slut. 👍🏻
Senast redigerad av Da 2020-12-09 kl. 21:03.
Citera
2020-12-09, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Kommer vänta med spänning på dina första intryck! Släng gärna iväg ett inlägg här i tråden om du har tid
Citera
2020-12-09, 22:13
Medlem
Xezrs avatar
Vill minnas att The Witcher 3 hade en del rätt störiga buggar vid release. Ruskigt bra spel, ändå.
Men, det är säkert värt att vänta på patchen även om man har förbeställt.
Citera
2020-12-09, 23:14
Medlem
Airwave92s avatar
Kollat mycket streams senaste timmarna. Solid 8/10 enligt mig. Och vilken musik, jävlar i fan

Ska även finnas en liten hemlig scen, för de som vill veta

Senast redigerad av Airwave92 2020-12-09 kl. 23:18.
Citera
2020-12-09, 23:42
Medlem
Nu börjar det närma sig. Vad ska ni köra för gubbe till att börja med? Blir nomad först för mig, ska göra en riktig mördar-sniper 🔫
Citera
2020-12-09, 23:52
Medlem
Farbror Fazers avatar
Sitter väldigt taggad nu på att äntligen snart få starta upp spelet! Hoppas på att slippa allt jävla krångel och skit vid launch för att spela när det handlar om ett singleplayerspel och det redan är installerat och redo. Är inte sugen på att sitta rosenrasande i flera timmar för att lyckas starta skiten 05.30 efter en hög idiotiska problem..

Precis som alla andra spel som jag vet från början att jag vill spela så har jag läst exakt noll saker om det. Inte kikat en sekund trailer, gameplay, streams, ignorerat och scrollat förbi varje screenshot och info. Min kunskap sträcker sig till CDPR, fps+rpg i sci-fi neon och tydligen Keanu Reeves. Första inlägget i tråden och kommer inte läsa något här heller förrän jag lirat ett tag och upplevt det själv Förstår de som gillar att suga in all info och theory crafta innan spelreleaser men detta är verkligen inte den typen av spel för mig.

Förresten sa jag att jag var taggad?!?!? Det underlättar inte att nya datorn från förra november var till stor del tänkt åt cyberpunk som först skulle ha släppts redan i våras.. Fy fan! Man gråter ju inte över möjligheten att jobba hemifrån resten av veckan om man säger så för jag räknar med att inte vara i skick för att vara på en arbetsplats med kollegor imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in