Sitter väldigt taggad nu på att äntligen snart få starta upp spelet! Hoppas på att slippa allt jävla krångel och skit vid launch för att spela när det handlar om ett singleplayerspel och det redan är installerat och redo. Är inte sugen på att sitta rosenrasande i flera timmar för att lyckas starta skiten 05.30 efter en hög idiotiska problem..
Precis som alla andra spel som jag vet från början att jag vill spela så har jag läst exakt noll saker om det. Inte kikat en sekund trailer, gameplay, streams, ignorerat och scrollat förbi varje screenshot och info. Min kunskap sträcker sig till CDPR, fps+rpg i sci-fi neon och tydligen Keanu Reeves. Första inlägget i tråden och kommer inte läsa något här heller förrän jag lirat ett tag och upplevt det själv

Förstår de som gillar att suga in all info och theory crafta innan spelreleaser men detta är verkligen inte den typen av spel för mig.
Förresten sa jag att jag var taggad?!?!? Det underlättar inte att nya datorn från förra november var till stor del tänkt åt cyberpunk som först skulle ha släppts redan i våras.. Fy fan! Man gråter ju inte över möjligheten att jobba hemifrån resten av veckan om man säger så för jag räknar med att inte vara i skick för att vara på en arbetsplats med kollegor imorgon