Citat:
Klart det! Diskusjonen dreide seg om trådsannheter, og du brukte lang tid på å bekrefte påstanden din.
Du har ikke referert til papirutgaven før nå.
Men du kommer med flere trådsannheter, så nå gjenstår en bekreftelse for påstanden din, at det angivelige "knehase-beviset", ble redigert bort I nettutgaven, fordi noen ikke likte/ønsket det.
Kan du bekrefte årsaken til redigeringen - eller kan du moderere deg til å si "at det er det du tror" (Og spesifisere hvem som ikke ønsket å publisere det)?
Jeg tror nemlig at det var politiet som innså at knehase-sporet ikke holdt, og at det ville ta se dårlig ut sammen med resten av sporene som ikke var "stang inn" likevel.
Ja, papirutgaven var vel allerede gått i trykken, så det var nok en tabbe, som ikke satt politiet i et godt lys.
"Knehase-sporet" var ett av flere ikke-bevis, dna-spor på samme nivå som det såkalte "skjortebeviset", som knapt kunne anses som et indisie.
- På samme måtte som blod-bommen i bilen, som ikke var blod likevel.
- På samme måte som "de slettede anropene", som ikke var slettet av TH likevel.
Slutt å villede!
Du har ikke referert til papirutgaven før nå.
Men du kommer med flere trådsannheter, så nå gjenstår en bekreftelse for påstanden din, at det angivelige "knehase-beviset", ble redigert bort I nettutgaven, fordi noen ikke likte/ønsket det.
Kan du bekrefte årsaken til redigeringen - eller kan du moderere deg til å si "at det er det du tror" (Og spesifisere hvem som ikke ønsket å publisere det)?
Jeg tror nemlig at det var politiet som innså at knehase-sporet ikke holdt, og at det ville ta se dårlig ut sammen med resten av sporene som ikke var "stang inn" likevel.
Ja, papirutgaven var vel allerede gått i trykken, så det var nok en tabbe, som ikke satt politiet i et godt lys.
"Knehase-sporet" var ett av flere ikke-bevis, dna-spor på samme nivå som det såkalte "skjortebeviset", som knapt kunne anses som et indisie.
- På samme måtte som blod-bommen i bilen, som ikke var blod likevel.
- På samme måte som "de slettede anropene", som ikke var slettet av TH likevel.
Slutt å villede!
Ja, alle "bevisene" forsvant en etter en og det ble ingen ting igjen. Det eneste beviset som er igjen, er til TH fordel, nemlig at han befant seg på Futurum da drapet skjedde.
Jeg vet ikke om TH er uskyldig, men han er i hvert fall uskyldig inntil det motsatte er bevist.