Citat:
Ursprungligen postat av
gur
Ja och varför skulle det inte vara möjligt då?
Nej jag fattar att du inte förstår då du inte ens förstår att det är skillnad på att spekulera och tycka, att jag och 2britter spekulerade runt det som någon påstår att Lars sagt betyder inte att vi tycker så, men man kan leka med tanken och låta det spreta i olika riktningar.
Hur vet du att inte HA typerna ville ha samröre med CÖ du verkar ha glömt CÖ,s tatuering om man är lite påläst kring HA så vet man att personen antingen väntar på att få resten av motivet inpräntat efter slutprov eller att personen är antingen självmordsbenägen eller tycker att han har för få problem och därför ber om mer.
Du glömmer också att de båda herrarna enligt tråden har sålt knark var fick det knarket ifrån?
Oj vad du blev upprörd när jag inte höll med om dig. Sorry, men man kan ha olika uppfattningar.
Tror du inte att det någonstans i den ganska omfattande FUP:n skulle finnas några som helst spår av att nollan CÖ haft samröre med riktiga kriminella? När CÖ och VK inte ens klarat av att dölja de mest simpla saker i övrigt?
CÖ hade tatuerat två vingar på sin hals om jag minns rätt. Det är inte samma sak som att han har en HA tatuering, däremot ville nog CÖ att det skulle tolkas så. Att han fick täcka den kan mycket väl bero på att någon talat om för honom att han inte ska ha den om han vill slippa stryk eller annat.
Att du tror att HA skulle ge dom här två nollorna i uppdrag att råna paret eller rånmörda är så sjukt verklighetsfrånkopplat så jag häpnar. Du om någon borde ju veta hur man blir HA-nörd, hang around, propp å hela den där skiten, märkligt att ingen någonstans märkt att han skulle ha varit med om något sånt, Kan du inte förklara mer för mig om hur MC-gäng fungerar?
Knarkdelen är dock intressant, men min SPEKULATION är att det enda det har med mordet att göra är att CÖ var total nerpundad och säkerligen skuldsatt och pressad, men det borde nog viktors 300 000 lån täckt.
Att köpa kokain och weed är inte något man behöver ha MC kontakter för eller ens speciellt tunga kontakter alls. Dom kanske köpte det på darknet, haha nej det är dom för korkade för.
Du borde tagga ner lite, att jag tycker dina spekulationer är skräp och helt osannolika samt helt utan stöd i det åtal som ändå presenterats kan du väl förstå, eller bemöta.