2020-05-15, 01:33
Medlem
Youtube verkar för tillfället vara nere både på mobilapplikationen och hemsidan. Är det bara jag som har detta problem? Inga videor varken visas som förslag eller kan tittas på utan sidan står bara och laddar.
2020-05-15, 13:57
Medlem
Grizzlys avatar
Funkar fint för mig med telia fiber lina.
2020-05-15, 15:07
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Det måste ha varit något fel hoa dig Youtube har fungerat hur bra som helst för mig hela dagen.
2020-05-15, 17:31
Medlem
Hur jag brukar göra -

Steg 1

Är en sida nere för mig , brukar jag kolla 'is it down' sidor. Finns tjogtals olika. (SÖK)
Säger dom den är uppe eller nere , bara att lyda, dom har alltid rätt.

Får dom inte 404, skriver dom alltid sidan är uppe, fast det kan vara en tom sida med en liten gif, eller bara en . (Punkt). (En sida kan fungera fast den är precis tom)

Jag brukar kolla lite vad jag redirectas till, omdirigeras sidor kan man fast allt är OK, tänka att det inte står rätt till. Finns flertal sidor som kan kolla detta - här är en https://httpstatus.io/

Steg 2

Jag funderar vilka jag känner som tiillhör/tillhör ej samma stadsnät, eller om det är mobil tillhör/tillhör ej samma mobilnät.
Jag kontaktar samtliga personer och frågar om dom kan komma in på aktuell sida.

Säger någon av dessa personer ja, är problemet löst.

Säger samtliga nej, fråga här i forumet
Senast redigerad av MadisonJayden 2020-05-15 kl. 17:55.
2020-05-16, 22:53
Medlem
Eller du kanske får 5000 spänn du nämner 'ordet' , varthelst i sociala medier,
2020-05-16, 23:25
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadisonJayden
Eller du kanske får 5000 spänn du nämner 'ordet' , varthelst i sociala medier,
? Lite tips på vad du menade här tack..?
2020-11-07, 14:28
Medlem
Youtube ligger nere just exakt nu.... Jag som just hällt upp en kall och skulle lyssna gamla godingar, paniken infinner sig haha

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback