2020-11-07, 13:39
Medlem
Dom lär nog hitta en president och cnn kommer inte att åtalas för valfusk. Lugn i stormen det finns mer mellan himmel och jord än skiten ni ser på tuben.
2020-11-07, 13:40
Medlem
falukorvstjockisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Hur jag tänker?? Kolla resultat på county-nivå så ser du att det är väldigt rött över hela USA. Det är i urban centers det är blått.
Det gör ju inte dem till majoritet bara för att de råkar vara lantisar och vinna i kommuner med några hundra invånare. Det är ju fortfarande fler människor som röstat blått och demokraterna är därav majoritet.
2020-11-07, 13:40
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
möjligt, jag tog ju bara ett exempel. Men faktum kvarstår, de är i underläge.

Jag är inte så säker på det..

Oavsett så kommer elektorssystemet aldrig skrotas i USA. Det kommer aldrig finnas stöd för det då även demokrater vet hur det skulle sluta, ja iallafall dom som kan tänka mer än ett steg framåt.
2020-11-07, 13:42
Medlem
madchances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Röstberäkningen har en felmarginal på 1000 röster.

Källa?
2020-11-07, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Är valresultatet fastlagt och elektorerna utsedda och röstar in Biden blir Trump vanlig medborgare den 20/1 och Secret Service lyfter ut honom om han inte lämnar frivilligt.
Ja, demokraternas kampanj grupp är redan på gång och håller på att förbereda sig för eventuellt sådana omständigheter enligt CNN.
2020-11-07, 13:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Omöjliga matematiska svängningar? Vad är möjligt? Du är ju patetisk.
Fler personer än någonsin röstade via post i år, troligen pga covid.
Vad menar du? Länka gärna annan källa än en YT-video av random incel-potatis
Att du ser mig som patetiskt tar jag som en komplimang
Orkar inte länka, ni Trumphatar är faktaresistenta.
2020-11-07, 13:44
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Har fortfarande svårt att se varför Trump skulle gå den här vägen utan att ha rejäla belägg + bevis för anklagelserna. Det skulle bara göra valförlusten än mer förödmjukande, och det vet han givetvis om.

Det ska bli spännande att se vart allt detta leder.

Han är ju inte en person som utstrålar värdighet. Han kan gå denna vägen i ren och skär trots.
2020-11-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madchance
Källa?
Det var en statistiker på CNN som berättade om det.
Felmarginalen visat sig historisk inte överstiga 1000 röster max och min 100.
2020-11-07, 13:46
Medlem
badbollen3s avatar
Det är inte Trump det hänger på nu, utan vart GOP ledamöter och Senatorer ställer sig. De vet att Trump är det bästa som hänt dem, men de vet också att det inte finns några belägg för fusk. De vet att en stor del av folket stödjer Trump och de vet att demokraternas politik är skadligt för landet. Men är de beredda att delta i en kupp? Det tror och hoppas jag inte. Men det är som sagt inte upp till Trump utan resten av partiet.
2020-11-07, 13:47
Medlem
Det är väl inte helt omöjligt att han lugnar sig när allt är färdigräknat. Ingen kan ju tro att 3-4 stater ska vändas av HD.
2020-11-07, 13:48
Medlem
squeakys avatar
Biden-kampanjen har redan tagit kontakt med representanter i vita huset för att påbörja övergången.
Citat:
Trump Confidante Chris Christie Reveals Biden Transition Team Already in Talks With White House
Citat:
Former 2016 Trump transition team leader Chris Christie revealed that the Biden administration transition team has already been in contact with the Trump White House to begin the transfer of power.

Jag tror ingen i vita huset har informerat Trumpeten för han skulle multipla hjärtinfarkter, det skulle vara lite snopet om han skulle gå och dö.

https://www.mediaite.com/election-20...h-white-house/

Edit: till och med Trumpetens hejarklack på Fox News inser att det är Game-over.
Citat:
Laura Ingraham acknowledges reality that Trump is done.
Senast redigerad av squeaky 2020-11-07 kl. 13:52.
2020-11-07, 13:50
Medlem
wwrs avatar
Allt går bara sämre och sämre för Donald.

Citat:
Biden inches closer to presidential victory as Trump’s chances of victory fade
https://www.washingtonpost.com (betslvögg)

Är detta bara det vanliga snacket typ Mueller probe:

"the walls are closing in on Trump"
"a speeding bullet heading for Donald Trump's head"

sedan blev det bara pannkaka av Mueller probe

eller kan verkligen Biden vinna? Vi får se (om inte NWO tar över officiellt om valet aldrig går att avgöra)
Senast redigerad av wwr 2020-11-07 kl. 13:54.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback