2020-11-05, 22:50
Medlem
Nu är jag inte med i fbgrupperna i parans men är dom hälften så efterblivna som dom i placerasforum så är det skrämmande. De sitter och diskuterar om en inbetalning i en affär som om det skulle vara en trigger när affären redan dragit upp kursen hur mycket som helst. Sen diskuteras det om hur mycket av denna betalning som ska ske kontant eller via apportegendom. Jag menar det har ju funnits i flera månader att läsa på deras hemsida dumma jävlar
Citera
2020-11-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrx
Nu är jag inte med i fbgrupperna i parans men är dom hälften så efterblivna som dom i placerasforum så är det skrämmande. De sitter och diskuterar om en inbetalning i en affär som om det skulle vara en trigger när affären redan dragit upp kursen hur mycket som helst. Sen diskuteras det om hur mycket av denna betalning som ska ske kontant eller via apportegendom. Jag menar det har ju funnits i flera månader att läsa på deras hemsida dumma jävlar

Det är ungefär samma typ av inlägg föruton Ibras ”PM + rek + first north”. Och då Ibras egna fokus på ”inbetalning från kina”. Eftersom Ibra säger det så säger alla andra det och folk väntar spänt.

Och ett par stycken som tackar Ibra för all hans kunskap och allt de lärt sig (!!!)

... det är verkligen helt sinnessjukt.

Nu skrev Ibra t ex:
”Lyckas du med Kinas inbetalning är du störst och mäktigast. Misslyckas? Du är borta från börsmarknaden för gott /Stockholms finansmaffian”

Och som kommentar till det inlägget skriver han:

” Ett Pm om inbetalning drar vi till Rek 25 - 45 som många kommer att missa enorm gång på gång mot hela vägen till First North”

What the
Senast redigerad av strudelborg 2020-11-06 kl. 12:38.
Citera
2020-11-06, 17:44
Medlem
Smutzs avatar
Ibras senaste post i Parans Solar gruppen på facebook:

Citat:
Hade inte ätit och var var extremt hungrig under trappuppgång i flera dagar medan min morfar låg döende i cancer "kämpa in i sista andetag" och jag är stolt över dig. Sedan dog han

Ser fram emot fler distraktionsoperationer nu när fåren så sakta kommer börja undra varför de inte är miljonärer ännu så som utlovats.
Citera
2020-11-06, 18:49
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Ibra har blivit mer aggressiv och intensiv sedan DI-artikeln.

Häromdagen livestreamades efter första uppgången sedan dippen i Parans att ökningen och finansmaffians intåg var ”andra våg”. Ibra säger i princip rakt ut att han orkestrerar de här värdeökningarna själv. ”Det kommer tredje våg och fjärde våg, vänta bara, då vill du inte vara utan”

Nu fortsätter det.
https://ibb.co/zPyVWR9
Ibra:
”Mer än 30 miljoner sek är redo från min signal att köpa in sig i vilken sekund som helst. Om du råkar säljer just där medan köper är du en jubelidiot till 110%”

Det är flera sådana här insatser från Ibra -per dag-. Den som försvarar honom nu, oavsett motivering, måste vara lobotomerad. Eller hjärndöd.

Det här är marknadsmanipulation. Rakt av. Inget snack.
Sjukt att han postar sådana inlägg under pågående utredning. Snacka om att skjuta sig själv i foten. Luktar endgame?
Citera
2020-11-06, 19:07
Medlem
bajssprutans avatar
Grejen är den att på placeras forum för SAS finns det fortfarande folk som försvarar bolagets existens helt utan stollig haussemajor. Världen är helt enkelt befolkad av idioter. Förklarar börsrallyt.
Citera
2020-11-06, 19:11
Medlem
Transistorbelates avatar
Ibra satt och grät i Parans-gruppen i eftermiddag och berättade om när hans morfar dog.
Citera
2020-11-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transistorbelate
Ibra satt och grät i Parans-gruppen i eftermiddag och berättade om när hans morfar dog.

Varför i helvete då?

... och varför skickar alla hjärtan och skit som stöd? Mest oseriösa gruppen människor jag sett. Ibra men också följarna...
Citera
2020-11-07, 01:55
Medlem
Parodi är det.. men fan vad jag faktiskt skulle garva om Parans gör en fing resa.. 5 spänn till 1000.. jag köpte Parans på 1 sek för en tusing så jag tackar fan för parodin.. hyfsat plus nu. förlorar jag en 1000 om den skulle droppa till 0 tjuter jag inte ändå. Just nu klappar jag Ibra spektaklet på axeln faktiskt. 😉🥃 Men ni som hatar klandrar jag inte heller för det är ett jäkla märkligt beteende.
Citera
2020-11-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nochance
Parodi är det.. men fan vad jag faktiskt skulle garva om Parans gör en fing resa.. 5 spänn till 1000.. jag köpte Parans på 1 sek för en tusing så jag tackar fan för parodin.. hyfsat plus nu. förlorar jag en 1000 om den skulle droppa till 0 tjuter jag inte ändå. Just nu klappar jag Ibra spektaklet på axeln faktiskt. 😉🥃 Men ni som hatar klandrar jag inte heller för det är ett jäkla märkligt beteende.

Låt mig översätta ”märkligt beteende” till manipulation och att lura in okunniga småsparare i högriskinvesteringar för sin egen vinning. Inget skiljer Ibra mot valfri bedragare, tjuv eller brottsling. Noll samvete, och han vet mycket väl vad han gör.

De som t ex kallar honom ”osvensk” och hatarna för ”avundsjuka” borde bli omyndigförklarade.
Senast redigerad av strudelborg 2020-11-07 kl. 09:13.
Citera
2020-11-07, 12:10
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transistorbelate
Han är ju fullkomligt sinnesrubbad, talar om sig själv i tredje person och blåser upp sig som en padda.

Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Låt mig översätta ”märkligt beteende” till manipulation och att lura in okunniga småsparare i högriskinvesteringar för sin egen vinning. Inget skiljer Ibra mot valfri bedragare, tjuv eller brottsling. Noll samvete, och han vet mycket väl vad han gör.

De som t ex kallar honom ”osvensk” och hatarna för ”avundsjuka” borde bli omyndigförklarade.
Men osvensk är han förvisso, han behärskar ju inte grunderna i svensk grammatik. Varför har han uppehållstillstånd här egentligen?

Är han hazar?
Citera
2020-11-07, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Han är ju fullkomligt sinnesrubbad, talar om sig själv i tredje person och blåser upp sig som en padda.

Men osvensk är han förvisso, han behärskar ju inte grunderna i svensk grammatik. Varför har han uppehållstillstånd här egentligen?

Är han hazar?

Han är Thailändare.
Citera
2020-11-07, 13:16
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Han är Thailändare.
Följde han med mamma hit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera