2020-11-06, 11:20
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Kom igen nu. Trumpen skrev ju själv:

"STOP THE COUNT!" på twitter igår.

Det ingen i media som hittat på att Trumpen skrev så. Det har han skrivit själv och det är kännetecknande för diktatorer att de vill avbryta rösträkningen när de är i ledning.

Trump är skamlös och mycket annat som jag inte orkar lista. Det är ofattbart att folk vill ha en så omoralisk ledare.

Ja, för att de röster som räknas nu är fake.

Du har blivit gaslighted.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslighting
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Haha alla bidenfans som tror att Trump kommer självmant ta sig ut från vita huset.

Dröm och glöm. Han är där för att stanna.

SCOTUS kommer utan tvekan gå i Trumps linje om poströsterna.

Räknar med att man kommer få släpa ut Trump som skriker och sparkar samtidigt.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Rädslan och omtanken för covid 19, plus att man jobbar på en vardag.
Det är lättare för klorid drinkande tandlösa och arbetslösa rednecks att rösta på en vardag
Eller personer som sitter högre upp på jobbstegen, gärna i någon slags "manager"-position, eller frilansjobbar hemifrån, och därmed har lättare att ta ledigt från jobbet någon timma. Eller välbärgade vita hemmafruar i områden där det dessutom är nära till en vallokal. (Valställena i USA är sannerligen inte lika jämnt och finmaskigt fördelade över landet som i Sverige eller de flesta europeiska länder).
2020-11-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
De är redan visade gång efter gång. Kolla tråden gällande valfusket här på FB.

Ge mig ett exempel då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Mindre än hälften av Bidens röster är legitima. De har ju tryckt upp miljontals extra, falska sedlar. DHS har gjort en stingoperation: bara 48%. Tror det här är 5:e gången jag säger det till dig? Du måste lida av någon hjärnskada vafan? nu får du fan bläda själva till länkarna.

Den här sting operation är ytterst intressant och så typiskt Trump. Han gillrar fällan och demokraterna går rakt in i den, precis som han gjort i över 4 år. Den som räknar bort Trump nu kommer att få sig en ordentlig överraskning.
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Kom igen nu. Trumpen skrev ju själv:

"STOP THE COUNT!" på twitter igår.

Det ingen i media som hittat på att Trumpen skrev så. Det har han skrivit själv och det är kännetecknande för diktatorer att de vill avbryta rösträkningen när de är i ledning.

Trump är skamlös och mycket annat som jag inte orkar lista. Det är ofattbart att folk vill ha en så omoralisk ledare.

Han får väl skriva vad han vill. Yttrandefrihet, du vet.

Vad han twittrar är ointressant, även för mig. Det som är intressant är närmare studier av alla poströster. Om du kallar honom diktator eller sexist eller rasist, ja än sen. All den här skiten har redan pågått i 4 års tid.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snookiz
Tror du på det där på riktigt? Att de har vattenmärkt äkta valsedlar för att de fått intel om att demokraterna har tryckt upp miljontals extra valsedlar som de tänker mygla in genom poströsterna? Är jorden platt också eller?

Det är nog ditt huvud som är platt.
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Rösterna har stått stilla ett bra tag nu i Georgia, kollar på https://edition.cnn.com/election/2020/results/president

Hade varit kul om det hade uppdaterats direkt en ny röst registrerats!

Det ser ut som om uppdateringarna kommer långsamt emellanåt, i synnerhet mitt i natten. Kanske både rösträknare och journalister sover ibland?

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Trump ledde klart innan det började att fuskas med poströsterna.

Giuliani säger att Biden kan rösta 5000 ggr ( lite överdrivet) på sig själv. Fast poängen är att man kan lägga FLERA röster på någon en och samma person genom poströstning. Detta går inte om lagen säger att du måste gå till vallokalen för att rösta.
Trump ledde innan man började räkna poströsterna.
Medlem
wwrs avatar
På Google har Biden länge hållit 264/214
På BBC verkar Biden mattats något. Där står det bara 253/214.

Snacka om att NWO håller världen i järngrepp:
- Vad skall vi skapa för kaos den här veckan?
- Vi rör om alla siffrorna i det amerikanska valet och drar igång lite nys om en "andra våg".

Greta återanvänder Trumps gamla Twittertråkning.
Citat:
So ridiculous. Donald must work on his Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Donald, Chill!
https://twitter.com/GretaThunberg/st...522524162?s=19

Citat:
So ridiculous. Greta must work on her Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Greta, Chill!
https://twitter.com/realDonaldTrump/...025545730?s=19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VingelPelle
Massa tjat i tråden om Ryssland som lagt sig i och försöker påverka till Trumps fördel. Det kan ni lägga ner. Putin har ju själv förnekat inblandning.
Om det är något land som lagt sig i tror jag att det är Kina. Men jag tror faktiskt inte att något land har lagt sig i. Jag tror att valfusket har arrangerats från Demokraterna, men att Kina släppte ut viruset för att hjälpa dem.

Det som däremot är riktigt patetiskt från vänsterns sida, är att många klagade på inblandning från Ryssland, och nu plötsligt finns det ingen möjlighet alls att detsamma kan ha skett mot Trump. Patetiskt!!!

USA är en oligark, och det finns stora summor pengar som står på spel.
2020-11-06, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
Nu ska man fan slå tillbaka och det riktigt hårt. "Russia" hit och "Russia" dit under flera år. Vad var det om inte ett försök till statskupp?

Skitsnack, lägg fram bevis för att någon ville ogiltigförklara valresultat för att Ryssland lagt sig i.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback