Det är defintivit felaktigt, snarare tvärtom efter det här valet. Många kommer att tro att Demokraterna har tagit presidentämbetet genom att fuska, det kommer definitivt inte minska polariseringen. Sen så är det en myt att Trump skulle skapat polariseringen, det har varit polariserat länge men jag tror snarare mycket handlar om hur media väljer att rappotera saker och ting, vilket skapar en polarisering i samhället.
Ja, jag har också en känsla av det. Det märks ju redan. Men naturligtvis hoppas jag att man kan acceptera utfallet, även om man räknar om rösterna. Det bästa är väl naturligtvis att man räknar om och dubbelkollar staterna som är så tajta så man får det bekräftat 100%.
Haha, Trump är så körd.
Nu försöker diktatorn Trump underminera valresultatet för att han förlorar. Att han vann förra valet trots att han fick 3 miljoner färre röster och vann flera delstater med minimal differens var tydligen helt normalt. Så fort han själv förlorar trots att han har flera miljoner färre totala röster än Biden så är det plötsligt fusk.
Tja, ska du ska åka in på kåken för grova bedrägerier så kan du väl lika bra passa på att få nån slags street cred för hot om mord och terrorbrott, när du ändå (fortfarande) har lite camera time?
Biden kan luta sig tillbaka och låta rösterna räknas i lugn och ro, medans Trump står som en ledsen barnrumpa som blivit blåst på sitt Lördagsgodis. Den mannen är otroligt skrattretande.
Det här är så fruktansvärt pinsamt. Helt ofattbart hur folk kan tycka att det här är någon att se upp till.