Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Hård ton är en sak, en annan är ju det här du beskriver, att man är så fokuserad på att 'andra ska förlora'? Vad är det för något? Jag har inte följt något annat än några kartor men om jag måste se någon så hade jag sett något som var positiv för min förhoppning. Men jag är ju inte förtjust i vilket som egentligen, anser dock att Trump är skadlig för USA då han mest har en dokusåpa än är president. Och lurar de stackars naiva satarna.
Förstå mig rätt, jag är/var pro Trump. Vissa saker som Bidens supportrar har sagt kan jag hålla med om. Sen är det saker som varit skrattretande utifrån mitt perspektiv och då har jag dragit på en hårdare ton och kört argument som jag egentligen inte stöder. Jag var för en Trumpvinst, att vänstern skulle förlora är bara en bonus efter allt trams de har hållit på med sen Trump annonserade sin kandidatur. Han fick aldrig en chans. Bryan Cranston (Walter White i Breaking Bad) sa 2016 att Trump inte var hans kandidat men ge honom en chans. Det skulle Pelosi och Schumer och alla andra ha gjort också men det gjorde de inte.
Sen har Trump inte betett sig felfritt och har provocerat fram saker så i viss mån får han skylla sig själv. Men rysslandsspåret, impeachment osv. Det fanns inga bevis och man har slösat skattebetalarnas pengar på skit i stället för att ägna sig åt det som de är valda för, folkets intressen. Att de stoppade muren så gott det kunde klandrar jag dem inte för, det är politik.