2020-11-05, 20:41
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Klickade på 5 st av dina länkar och de går till sidor som inte finns! sen orkade jag inte.

Bra källor!

Det är för att sidorna är blockerade utanför USA. Använd VPN eller flytta hit. Cringe profilbild för övrigt.
2020-11-05, 20:42
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Många som stödjer Trump verkar även stödja nationalism. Finns det något exempel i historien där nationalism varit vettigt?

Man kan studera antinationalism där tusentals negrer och araber tillåts invandra och vad det leder till. Det är det starkaste argumentet för nationalism.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
9x pengarna på trump nu. 1.07 på Biden👍👍

Vilken bettingsajt?
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
NY VIDEO: PÅGÅENDE VALFUSK I ARIZONA!

En av de intressantaste jag sett hittils! Vad tycker ni?

https://video.twimg.com/ext_tw_video...l7D.mp4?tag=10

De samlar ihop poströster? Hur kan det vara valfusk?
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Ja otroligt att Mona Sahlin får vara med. Trots att man inte är på plats så känns det som att det luktar rutten fisk av att se henne. Det är någon form av ondskefull vänsteraura runt henne. En fullkomligt vidrig varelse.

Haha, det vore som att få besök av någon som nyligen ätit surströmming.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Det har ju kommit fram att en del döda personer röstat på Biden, kanske synd att inte Trump kampanjade mer på kyrkogårdar.

Är det verkligen bekräftat? I såna fall är det ju fusk så det smäller om det.
Kan ju vara så att dom poströstat innan dom drog sista sucken några dagar senare.
Många dör ju i USA varje dag så det skulle ju inte alls vara omöjligt.
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Lite som aktiemarknaden.

Så just nu tror spelarna alltså på Biden och inte på Trump trots att han kämpar så hårt med olika juridiska processer.

Vad har du för åsikter om valet? Intresserad? Håller på någon eller hoppas du det tar slut fort och helst nu?
Tror nog bettingmarknaden har rätt bra koll, är ju global, så 90/10 Biden. I 10 Trump finns ju inbakat sannolikhet för juridiska processer o utgång av dessa.
2020-11-05, 20:43
Medlem
Jirens avatar
Börjar kännas som att Trump måste dra upp en riktig kanin ur trollerihatten i fall han ska vinna detta.

Jag hoppas han gör det, men börjar tveka lite..
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hård ton är en sak, en annan är ju det här du beskriver, att man är så fokuserad på att 'andra ska förlora'? Vad är det för något? Jag har inte följt något annat än några kartor men om jag måste se någon så hade jag sett något som var positiv för min förhoppning. Men jag är ju inte förtjust i vilket som egentligen, anser dock att Trump är skadlig för USA då han mest har en dokusåpa än är president. Och lurar de stackars naiva satarna.

Förstå mig rätt, jag är/var pro Trump. Vissa saker som Bidens supportrar har sagt kan jag hålla med om. Sen är det saker som varit skrattretande utifrån mitt perspektiv och då har jag dragit på en hårdare ton och kört argument som jag egentligen inte stöder. Jag var för en Trumpvinst, att vänstern skulle förlora är bara en bonus efter allt trams de har hållit på med sen Trump annonserade sin kandidatur. Han fick aldrig en chans. Bryan Cranston (Walter White i Breaking Bad) sa 2016 att Trump inte var hans kandidat men ge honom en chans. Det skulle Pelosi och Schumer och alla andra ha gjort också men det gjorde de inte.

Sen har Trump inte betett sig felfritt och har provocerat fram saker så i viss mån får han skylla sig själv. Men rysslandsspåret, impeachment osv. Det fanns inga bevis och man har slösat skattebetalarnas pengar på skit i stället för att ägna sig åt det som de är valda för, folkets intressen. Att de stoppade muren så gott det kunde klandrar jag dem inte för, det är politik.
Medlem
eternussermos avatar
Vilka jävla dårar som demonstrerar i USA, nästan värre än det man har sett i Sverige...
2020-11-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Många som stödjer Trump verkar även stödja nationalism. Finns det något exempel i historien där nationalism varit vettigt?

Nääääääää globalism är så mycket bättre. Se på Sverige och EU. Terrordåd och döddskjutningar på löpande band.
2020-11-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
De samlar ihop poströster? Hur kan det vara valfusk?
Så länge rösterna är märkta innan 3e november så är de fullt giltiga. Att samla ihop poströster är inte fusk. Märkligt att hävda det. Det finns betydligt bättre saker att haka upp sig på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in