Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-05, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Vit makt grupper menar att vita är den överlägsna rasen. BLM menar att svarta liv är lika värda som vita.

Du har missförstått det helt, BLM är en black power-rörelse.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Seriöst, om någon tillhör eliten så är det väl Trump? jämför hur han växte upp kontra t ex Biden och Obama. Trump har i princip fått allt serverat hela sitt liv.

Nu har du kanske sovit i 4 år. Trump har motarbetats i 4 år.

Har du missat det? vilka tror du har motarbetat honom och varför? Jo för att folket inte ska få kasta oket från sina axlar och få leva i ett självständigt USA igen. Ett USA som agerar i folkets intresse och inte enligt en liten klick av människor som har presidenten i sin kontroll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Nej du förstår det svenska samhället är som jag. Vi har ledare som inte har rätt att sitta på posten idag.
Juste ja, för att han röstades fram demokratiskt. Du gillar inte sånt va?
Medlem
Disbeliefs avatar
Kan någon förklara varför Demokraterna har ökat så i gruppen "vita män"?

Latinos och svarta röstar ju tvärtom på Trump i större utsträckning nu.. och dessutom kvinnor i allmänhet.
Senast redigerad av Disbelief 2020-11-05 kl. 20:25.
2020-11-05, 20:23
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Vit makt grupper menar att vita är den överlägsna rasen. BLM menar att svarta liv är lika värda som vita.
BLM är black supremacist, en terroristorganisation liksom Antifa.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Man har misslyckats grovt, inte nog med att det finns mycket frågetecken för Trump att ta upp i domstol utan även för att GOP vinner i både Senaten och i Huset.

Man förlorar alltså i 2 av 3 val även med potentiellt fusk.
(Ifall nu Biden vinner, tar Trump det så blir det 3 / 3)
Katastrof egentligen.
Instämmer. Dems har varit en katastrof under de sista 7-8 åren, och de blir bara värre och värre.
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag har aldrig någonsin spelat på något, så jag ber om ursäkt ifall jag verkar fullständigt oinsatt. För det är jag verkligen.

Så utifrån det du säger, så spelas det mest just nu på att Biden ska vinna Georgia. Inte Trump. Och då spelar det ingen roll om Biden leder eller ens har en chans att vinna.

Bra, då fick jag svar på hur de räknar ut oddsen.
Jo, men skillnaden mellan en oddsbörs är att oddsen där speglar vad spelarna/marknaden tror just nu mot bettingbolag som har hela backloggen att ta hänsyn till, men jämnar ut sig rätt snabb då spelare plockar det odds som är bäst. Så generellt kan du se oddsen som vad spelare/marknad tror på nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Och förvaltat pengarna väl. Det kan ju ingen förneka utan de avundsjuka vänsterblivna folket.
Visst, han hade stort fördel redan i början i och med arvpengarna, så rik att eliten skiter på sig när honom går inte att mutas.

Förvaltat väl när han har hundratals miljoner i skulder?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Oddsen på Trump rusar. Nu uppe i 7×pengarna. Biden 1.17. Finns dock intressanta spel på enskilda stater.

Fortsätter brant uppåt. 7,5 x fläsket nu. Aktiemarknaden svarar fint på läget oxå. Responsen i USA är bara gröna siffror.
Game over, you're FIRED!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Stop the count!

Clownen vet väl inte vem som vinner om de slutar räkna nu

. Han har ju givetvis blivit informerad vilka distrikt som återstår.
2020-11-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Mediernas kampanjande mot Trump har lyckats väl. Även om det inte blev den jordskredssegern för Biden som varenda kvällsblaska babblat om den senaste månaden.

Media vann valet.

Trump blev tvingad att ta den attityden att media är fake news för att han kunde inte närma sig dem och ha en dialog. Detta eftersom Trump inte kan något.

Ta katastrofen på 60 minutes med Stahl. Hon pratade om the health care plan och han blev irriterad och sedan arg och sa att de hade stora delar. Men LÄGG MÄRKE till han kunde inte utveckla det. Var det för att han är korkad eller för att han ljög och han inte hade en aning om vad han skulle säga i dialogen med journalisten så tippar jag det senare.

Trump är RÄDD för media. För att han är en FRAUD.
2020-11-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
BLM är black supremacist, en terroristorganisation liksom Antifa.
Nej det är de inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in