Citat:
Har du sidnummer till det ovan? Det är mycket utskrifter.
Fy fan vad vidrig han är CÖ där han ojar sig i det avlyssnade samtalet med Lindroth.
L: Nej jag tror inte det heller, inte heller. Linda in hennes skalle i gladplast också.
Ö: Nej usch.
L: Fan, också honom sköt dom ju.
L: Vart väll avrättning nu, stå på knä, en sån där dump.
Ö: Nej fy fan.
L: Nej, det är rått alltså, fy fan.
L: Så dom har ju legat några dar också.
L: Dom fick ju lite försprång.
Ö: Ja, nej usch fy fan.
L: Ja nej det var vidrigt, det var vidrigt Christoffer.
Ö: Ja, det blir så nära inpå också.
L: Mm, jo det vart det ju. Det vart det ju. Faktiskt.
Ö: Jag menar man får ju bara liksom, peppar peppar, hoppas att han gick fort åtminstone för jag menar hon kan ju inte gått fort i och med att de hade lindat sådär.
L: Nä, nä precis.
Ö: Nej, usch.
Ö: Avrättad i din egen bostad dessutom.
Ö: Ja, nej men det var ju skönt, tänk om ni hade bott kvar där, för jag menar det är ju ändå, jag har kört förbi där på vägen det är liksom, det är avspärrat fan hela vägen ner.
L: Ja, nej det hade varit obehagligt, fy fan, usch, jag läste.....
Ö: Så har man ingen aning heller om det är måfå, det vet man inte heller alltså om man ska va sån, det kan det lika väl va för jag menar, dom bor på mitten där på vägen, alltså liksom, det är såhär
Jävla psykopat som verkar njuta av att prata om vad han gjort
L: Nej jag tror inte det heller, inte heller. Linda in hennes skalle i gladplast också.
L: Fan, också honom sköt dom ju.
L: Vart väll avrättning nu, stå på knä, en sån där dump.
Ö: Nej fy fan.
L: Nej, det är rått alltså, fy fan.
L: Så dom har ju legat några dar också.
L: Dom fick ju lite försprång.
Ö: Ja, nej usch fy fan.
L: Ja nej det var vidrigt, det var vidrigt Christoffer.
Ö: Ja, det blir så nära inpå också.
L: Mm, jo det vart det ju. Det vart det ju. Faktiskt.
Ö: Jag menar man får ju bara liksom, peppar peppar, hoppas att han gick fort åtminstone för jag menar hon kan ju inte gått fort i och med att de hade lindat sådär.
L: Nä, nä precis.
Ö: Nej, usch.
Ö: Avrättad i din egen bostad dessutom.
Ö: Ja, nej men det var ju skönt, tänk om ni hade bott kvar där, för jag menar det är ju ändå, jag har kört förbi där på vägen det är liksom, det är avspärrat fan hela vägen ner.
L: Ja, nej det hade varit obehagligt, fy fan, usch, jag läste.....
Ö: Så har man ingen aning heller om det är måfå, det vet man inte heller alltså om man ska va sån, det kan det lika väl va för jag menar, dom bor på mitten där på vägen, alltså liksom, det är såhär
Jävla psykopat som verkar njuta av att prata om vad han gjort